lukaszm Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam. Zastanawiam się nad zakupem urządzenia wielofunkcyjnego lecz nie mogę się zdecydować czy atrament czy laser? Jeśli laser to patrząc na ceny i mój budżet - max 800zł wystarczy tylko na czarno-białą za tą samą kasę mógłbym kupić kolorową atramentówkę z tym że w życiu miałem 3 drukarki atramentowe i mam ich serdecznie dość zasychający tusz, paski na wydrukach, napełnianie pojemników i związane z tym kombinacje aby działały. Korzystałem z kilku modeli laserówek (mono) m.in firmy OKI, kończył sie toner, kupowało się nowy co któraś wymiana należy wymienić bęben zero problemów jedyny problem to cena tonera i bębna [:)] Aktualnie mam HP c4580 patrząc po cenach i danych producenta na wydrukowanie 2000 str (pojemnik hp350xl) muszę wydać 296zł natomiast na toner do urządzenia wielofunkcyjnego Brother kosztuje mnie 233,13 i mogę wydrukować na nim 2600str. co 4-5 wymiana tonera muszę wymienić bęben który wystarcza na 12000str i kosztuje 273,05. Przewaga atramentówki byłaby taka że mam kolor, z tym że z niego aż tak często się nie korzysta.Co radzicie? Jeśli już laserówka to z osobną wymianą bębna czy jak?p.s. urządzenie musi posiadać port ethernet i fajnie jakby był full duplex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...