Skocz do zawartości
pieter2_12

Komputer do grania ok. 2500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Dołączona grafika Tak jak w temacie poszukuję zestawu do 2500zł. Najlepiej do gier, lecz możliwością obsługiwania programów graficznych. Wybieram się na studia gdzie będzie sporo rysunku i na pewno będę musiał posiadać jakieś programy. Jeszcze na wstępie powiem że jestem zielony w te klocki i nie mam pojęcia o sprzęcie komputerowym. 

Posiadam następujący sprzęt:

 

Karta graficzna: AMD Radeon HD 6700 Series

Procesor: Intel® Core™2 Quad CPU Q9450 @2.66GHz 

Pamięć RAM: 4Gb

Zasilacz: enlight gps-400ab c

Pewnie będzie coś jeszcze potrzebne także jeśli będę w stanie coś jeszcze podać to napiszę. 

 

Na samym początku zamiast karty Radeon była NVIDIA GeForce 8800 GT. Lecz po około dwóch latach padła( rzucała mi na ekranie jakieś artefakty Dołączona grafika) i tutaj zaczyna się problem. Gdy zamieniłem kartę wszystko działało. Byłem zadowolony, lecz przy próbie włączenia komputera obraz na monitorze( a dodam jeszcze że za pomocą kabla HDMI podpiąłem się do telewizora) się nie pojawił. Dopiero po kilku próbach załapuje i śmiga. Popytałem poczytałem i możliwe jest że zasilacz jest kiepski. Czy to jest prawda, jeśli tak to nie ma chyba sensu kupować tylko zasilacz, skoro można dołożyć kilka złotych i zmontować lepszy zestaw.

Chciałbym żeby ta karta graficzna została(używam ją około pół roku). Lecz poproszę o wypowiedź specjalistów.

 

Jestem wdzięczny za wszelką pomoc Dołączona grafika

P.S. Mam taką ostatnią małą prośbę. Moglibyście pisać w języku polskim. Bez obrazy ale język komputerowy nie jest mi znany Dołączona grafika. Do załączników dołączam szczegóły dotyczące karty graficznej i zdjęcie obudowy. 

Pozdr. 

post-203034-0-26182800-1375973905_thumb.jpg

post-203034-0-11089300-1375973916_thumb.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach