cripple Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Po paru wywaleniach bezpieczników mój zasilacz przestał spełniać swoją rolę (Corsair GS600). Kupiłem go w morele.net, ale mam na niego gwarancję producenta. Po wypełnieniu RMA dostałem informację, że mam go wysłać do ... Holandii. Jako że zasilacz trochę waży to nie będzie tania przesyłka. Chciałem się dowiedzieć czy zgodnie z naszym prawem, gdy kupuje coś w Polsce mogę mieć gwarancje, która wymaga ode mnie wysyłania sprzętu na własny koszt w inny zakątek świata ? Może ktoś miał podobną sytuację albo orientuje się w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Oddajesz do morele i niech oni sie martwia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klinsmann Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 generalnie niech sie martwią, ale mi bude silentumpc wymieniali raz 11 tygodni(a była wysyłana w obrebie województwa mazowieckiego) za drugim razem 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon166 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) Zgodnie z polskim prawem to klient wybiera czy reklamuje towar na podstawie gwarancji producenta (czyli postępuje jak w karcie gwarancyjnej jest zapisane) albo na podstawie paragonu (2 lata odpowiedzialności sprzedającego/sklepu) - czyli jeśli nie minęły 2 lata od zakupu możesz go reklamować w sklepie gdzie kupiłeś, jeśli minęły, a masz gwarancję na dłuższy okres od producenta to musisz postępować zgodnie z tym co jest w gwarancji. mi bude silentumpc wymieniali raz 11 tygodni(a była wysyłana w obrebie województwa mazowieckiego) za drugim razem 6 To nie sklep przetrzymuje tylko producent/dystrybutor/serwis. Na to nie ma rady - przepis mówi tylko, że producent musi usunąć usterkę w jak najkrótszym czasie, ale nie precyzuje ile to jest. Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez Leon166 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cripple Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Dzięki za odpowiedzi. Zgłoszę się do morele i odeślę im zasilacz, pewnie wydłuży to proces, ale nie będę musiał wydawać 1/3 wartości zasilacza na przesyłkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COOLINGpl Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 generalnie niech sie martwią, ale mi bude silentumpc wymieniali raz 11 tygodni(a była wysyłana w obrebie województwa mazowieckiego) za drugim razem 6 Aż dziwne...A masz pewność, że to nie serwis sklepu tak przedłużał zalatwienie sprawy? SilentiumPC ma sprawny serwis i na pewno nie trwałoby to tyle bez powodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Po prostu trzeba sie przypominac w temacie czesciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...