elfior Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam Do nowego kompa mam zamiar kupić obudwę SilentiumPC Gladius X80 Pure Black w której umieszczę płytę główną MSI Z87-G45 Gaming. W obudowie jest miejsce na 8 wentylatorów 120mm (fabrycznie dostarczana z trzema).Płyta ma natomist 3 złącza na wentylatory obudowy i 2 wentylatory CPU.Chciałbym jeszcze podpiąć choć 1-2 wentylatory obudowy. Czy można to jakoś zrobić? Czy ewentualnie można jeden wentylator obudowy podpiąc pod złącze wentylatora CPU? Jestem zupełnym laikiem i dlatego pytam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roqqal Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Możesz kupić przejściówkę jak np. http://www.conrad.pl/Przejściówka-do-wentylatora,-Akasa,-4-pin-%2F-4-pin-Molex.htm?websale7=conrad&pi=971677 albo samemu taką zrobić ;p Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez roqqal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfior Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Dzięki..rozumiem ze pod 1 złaczem będe mógł dodatkowo podłączyć 3 wentylatory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roqqal Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Są różne rodzaje tych przejściówek, podałem tylko przykład :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfior Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Aha..ok..:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...