Skocz do zawartości
_KaszpiR_

Titanfall

Rekomendowane odpowiedzi

A patrzyłeś na jakieś podsumowania meczów, albo na info które wyświetla się po zabiciu kogoś? Bo od razu byś wtedy wiedział, że większość zabitych to własnie boty.

 

Spokojnie można nafarmić K/D

Dołączona grafika

 

Titan Fall to przyjemna gra, w zorganizowanej grupie można pograć taktycznie. Jest to też gra dla każdego, bo naprawdę jest co robić. Problemy na ten czas to ping (ping  z data center nijak ma się do rzeczywistego), nieznany model finansowy (paczki map za 100zł ? znając EA), ilość i jakość "kontentu", cena (za 100 bym nawet kupił, ale 150 zł nie ma mowy, Wiedźmin 3 czeka.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Sieciowe strzelaniny nigdy nie stanowiły mojego ulubionego gatunku, zdecydowanie preferuję bowiem produkcje kładące nacisk na solidną kampanię oraz wciągającą fabułę, chociaż spędziłem niezliczone ilości godzin ganiając z karabinem po serwerach Battlefield i Call of Duty. Pewnie dlatego Titanfall poważnie zainteresowałem się dopiero w momencie uruchomienia zamkniętych beta testów, bardziej z powodu poczucia recenzenckiego obowiązku, aniżeli faktycznego oczekiwania na pierwszy samodzielny projekt ekipy odpowiedzialnej za kultowe Modern Warfare. Popularność tytułu wśród gawiedzi sugerowała, że warto przynajmniej zobaczyć co zmajstrowało Respawn Entertaintment, aczkolwiek nie planowałem poświęcić Titanfall indywidualnego artykułu. Większość dziennikarzy, którzy opublikowali recenzje w momencie premiery była zachwycona, ale prawdziwą wartość multiplayerowej strzelaniny można ocenić wyłącznie z perspektywy czasu - przynajmniej kilkudniowej. Zaintrygowany tym podnieceniem ostatecznie zmieniłem zdanie i postanowiłem na spokojnie przyjrzeć się sprawie. Czy Titanfall to rzeczywiście miks Call of Duty z mechami, godny miana rewelacji sezonu?

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tytułu to jest na poziome gazety "Fakt", sorki Caleb, tu wymagam więcej od Ciebie, co kreatywnego, a nie "mim" z internetu.

 

Dołączona grafikaMecze dla maksymalnie 12 graczy

Akurat cała gra jest zbudowana właśnie na tym stosunku graczy 6v6.

 

Dołączona grafika Zbyt mało broni, plansz i dodatków

Który z FPS ostatnich lat zaoferował od razu 15 świetnych, zbalansowanych map?

Poniekąd mała ilość przełożyła się na świetny ogólny balans rozgrywki.

 

Dołączona grafika Niedzisiejsza oprawa graficzna

Lekka przesad, płynna dynamiczna rozgrywka, 60 klatek na s, kosztem gorszej grafiki, w BF4 też znajdę słabe tektury i "sprajty" zamiast drzew.

 

Adam Sessler


Angry Joe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tytułu to jest na poziome gazety "Fakt", sorki Caleb, tu wymagam więcej od Ciebie, co kreatywnego, a nie "mim" z internetu.

Co do tytułu, to chyba rzadko czytasz fakt, bo idąc tym tokiem rozumowania powinien brzmieć tak: "Titanfall - Mordercze roboty rozgniatają żołnierzy na miazgę! Szok i niedowierzanie!" :>

 

W kwestii minusów nie będę szczególnie polemizował. To moje zdanie, wskazane wady są IMO odczuwalne. Ale widać że Titanfall Ci przypasował :>

Edytowane przez Caleb
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przystosował tak, jest to taka strzelana, że każdy znajdzie coś dla siebie, ale tylko wtedy gdy ma chęć szukać. Ilość rożnych elementów rozgrywki zawarta w Titanfall i ich świetne poskładanie, znana z innych PFS'ów, zasługuje na pochwałę. "Call of Duty z wielkimi robotami" to jest główny argument idolów kończący rozmowę na forach.

 

Respawn położył sprawę w kwestii matchmaking'u i raczej nic się nie zmieni po za prywatnym lobby, które zostanie dodane za jakiś czas. Na pewno też wycieli co nieco z gry, żeby było co do DLC włożyć, pierwsze ma być po 45 dniach od premiery, a raczej to za mało czasu by coś stworzyć od podstaw, a już na pewno nie kilka nowych map na poziomie z podstawki.

 

Moje zdanie na temat gry świetnie oddają podane wyżej przeze mnie recenzje.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie bronie w zwolnionym tempie :

 

Podobno dziś pacz, podobno ma już być w nim zawarta możliwość zrobienia prywatnego meczu :

 

Update coming later today with private matches, gooser update, etc. We'll post lots of info on it as it rolls out.

 

http://www.titanfall.com/news/titanfall-patch-update-two

 

4/10/2014 Patch Update Details

NEW FEATURES (All Platforms)

Private Match (beta) - This is the first public test of our new Private Match mode. This gives you a way to organize matches with and against your friends, for casual or tournament play. Some features are unfinished or not yet implemented, and we welcome your feedback. A few highlights:

• Private Match supports 2 to 12 players, with 1 to 6 players on each team.
• You can start a new Private Match lobby by choosing it on the main selection screen (alongside Campaign, MP, and Training). Invite your friends in or have them join you at any time.
• Choose any of the game's maps or modes (CTF, Pilot Hunter, etc.) to play in.
• Choose which team you're on.
• There is no XP gain, challenge progress, or achievement unlocking while in a Private Match. For this beta, the Last Game Summary screen will display what you would have earned in normal play outside of Private Match, but be aware that this progress will not be recorded to your lifetime total.
• For this beta, there is no concept of a "lobby leader"; any player can change game options in the lobby or start/stop the match countdown.
• All Private Match games are still played on dedicated servers via Xbox Live Cloud Compute, just like normal matches.
• New options like round time, score limits, and much more will come in future updates.

Party Colors - Your party members and their titans now show up on the mini-map with green colors, instead of the normal blue colors that other friendlies use. Their names are also drawn in green on your HUD, the obituary text, and in the pre-game lobby. This helps you figure out where your friends are and what they're up to, especially in the heat of combat.

Auto-Titan Color in Obituary - Your auto-titan's name now shows up in the obituary with the gold color that your own name does. Previously it had the same blue color as any other friendly. This makes it easier to keep tabs on how your titan is doing.

Removed Wall-hack Exploit - PC cheaters were able to modify their local configuration files to enable a sort of wall-hack cheat using legit game code. We've closed the exploit that they were using.

Menu Changes - "Play Multiplayer" is now the default (top) option on the private lobby menu, if you've completed both the IMC and Militia campaigns. It has also been renamed from "Play Classic", since the term "classic", which we used internally, proved to be confusing to some players.

Game Version on Main Menu - The main menu now displays the game's version in the bottom-left corner. Now you don't have to wonder if you really do have the latest version of the game, and we can use that to double-check things if support is helping you troubleshoot issues.

NEW FEATURES (Xbox One)

Party App Shortcut in Menus - Added a shortcut on all menus that opens the Xbox One's "Party" app by pressing Left Trigger on the controller, similar to the existing Right Trigger shortcut that invites friends. You can then press 'B' to close it when you're done, or leave it up. (This is much easier than the manual method of going to the Home screen, opening "My games & apps", selecting Apps, scrolling a few screens over to the "Party" app, and opening it.)

GAME BALANCE CHANGES

The Gooser Challenge - Based on recent feedback from fans of the game, the Gen 5 challenge requirement 'Gooser', requiring players to kill 50 ejecting pilots, will be reduced to 5 total. We had a couple of design goals for Regeneration. One was to give players a structured way to discover and experience ways of playing the game they might not have otherwise tried on their own. The second was to recognize players' mastery of various skills, going beyond just 'time played'. We went a bit too far with this challenge, especially considering the unique conditions that have to be met just to have the opportunity to get a kill on an ejecting Pilot. We understand some players have already completed the challenge, or have already earned more than the new requirement so we will be internally noting those players so we can recognize their accomplishments in a future game update.

40mm magazine capacity for default and Extended Mag – The default magazine size was making the 40mm too powerful. It is intended to be the only weapon that can take a Titan down without reloading, if used skillfully. However, 20 rounds per magazine were proving to be too high and overly tolerant of indiscriminate fire. We’ve reduced it to 12 rounds per magazine, which still allows players to take a Titan down without reloading, but helps balance it out against other Titan weapons. The extended mag has also been dropped from 25 to 16, with the same design principles applying to this change.

Titan Quad Rocket mag size change – During development, there was a time when the Quad Rocket was too powerful. We made a lot of changes to pull it back before shipping (lessened the screen shake impact, lessened the duration of the first person impact FX, lowered the magazine size, pulled the damage back, etc.) It currently can struggle against other Titan weapons and going back to the 5/6 (default/extended mag) magazine sizes helps balance the weapon and allows players to miss a few shots and still be effective. It was 4/5, now its 5/6.

Titan Quad Rocket damage vs Titan shields – It was taking too long to drop a Titans shields with the Quad Rocket (5 shots). This meant you had to reload before you could even drop an enemy Titan’s shields. This was the only Titan weapon that had this issue. We’ve now upped the damage against Titan shields so that it can drop a shield with 4 shots. Combined with the increased mag size, this damage increase effectively gives you one more volley in the mag to deal serious direct hull damage.

Titan Quad Rocket 'Rapid Fire' Mod's mag size change – We upped the magazine size for the Quad Rocket's Rapid Fire Mod to help it compete with the changes made to the extended magazine (from 5 to 6). The Rapid Fire Mod’s magazine size is going up from 16 to 18.

Amped Kraber Titan damage change – We upped the damage that the Amped Kraber Burn Card does to Titans. It is now the only significantly effective “small arms” weapon against Titans. Note that this only applies to the Amped version of the Kraber. The damage goes up from 100 to 800. We added this to give the Kraber Burn Card a little bit more character, as well as to give you something to shoot if you have a hard time hitting those little Pilots with the Kraber. So snipe away at those Titans…before they kill you!

Hardpoint Domination scoring changes – We wanted to reward and encourage players to go out and capture enemy hardpoints. As important as defending a hardpoint is, capturing them is more important and a tougher task, generally speaking. We did not want to completely remove points for defending, but attacking players were getting too little credit for their efforts. Here is a breakdown of the changes:
• Capturing a hardpoint from 150 to 250
• Assisting in capturing a hardpoint from 75 to 100
• Neutralizing a hardpoint from 50 to 150
• Assisting in neutralizing a hardpoint from 25 to 75
• Killing a player inside an enemy hardpoint from outside (nearby) from 75 to 50
• Killing a player inside an enemy hardpoint from outside (far) from 75 to 50
• Killing a player inside an enemy hardpoint from inside the hardpoint from 75 to 50
• Killing an NPC inside an enemy hardpoint from inside the hardpoint from 25 to 10
• Killing a player outside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 75 to 50
• Killing a player inside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 75 to 50
• Killing an NPC outside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 25 to 10
• Killing an NPC inside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 25 to 10
• Defending a hardpoint now goes from 75 to 25

CTF scoring changes – We wanted to make sure the big payoff in CTF came from capturing the flag. Killing the carrier and then returning the flag was worth 400 points (combined), while capturing the flag was worth 500 points in comparison. These changes are meant to reward players who capture the flag a bit more than those who kill the carrier and return the flag. Defense is still a very important aspect of CTF so we wanted to make sure to keep defending points high enough to still encourage playing defense. Here is a breakdown of the changes:
• Capturing a flag from 500 to 400
• Returning the flag from 250 to 100
• Killing the flag carrier from 150 to 100

BUG FIXES (All Platforms)

• Fixed an issue where a Titan firing ordnance would not show on the minimap correctly.
• Fixed a rare bug with Pilot health pools that would make them virtually invincible.
• Fixed rare cases where Titans could be called in through solid geometry.
• Titan shields now protect friendly rodeo players from explosion damage (such as from an Arc Cannon).
• Fixed a case where a Pilot could embark a Titan through walls.
• Spitfire LMG and XO-16 firing sounds will no longer sometimes cut off before the gun is finished firing.
• The Archer now locks onto the top of a heavy turret rather than the base of the turret.
• The Archer’s rockets now home in on Titans correctly when those targets are kneeling.
• Fixed shadows incorrectly shimmering on a particular area of Lagoon.
• Fixed Satchel Charges and Particle Walls causing pilots to permanently rodeo other pilots.
• Fixed certain characters not rendering properly in French and other languages.
• Fixed an issue where "Initializing..." would be displayed if a server wasn't found.
• Fixed being unable to scroll to the top of the datacenter list after scrolling down.
• Greatly reduced the bandwidth used when connecting to a server. People who previously could not progress past the load-screen when connecting to servers should be able to play now.
• Grunts now show up on the minimap when they shoot.

BUG FIXES (PC)

• Fixed issues with Asian fonts.
• ‘-nojoy’ command-line parameter now disables gamepad input.
• All anti-aliasing modes should now properly be displayed in the video settings menu.
• Fixed graphics corruption and some GPU underutilization for SLI and Crossfire configurations.
• Fixed a crash in the options menu when toggling between Low and Medium shadows.
• Mouse buttons can now be used for voice chat in lobbies.
• Titanfall will no longer override your Windows microphone volume setting when it is launched.
• Fixed the Smart Pistol reticle so it scales properly based on the Field of View setting.
• Fixed crashes on machines with 32 or more cores.

BUG FIXES (Xbox One)

• Fixed a rare full-screen blue/red flash.
• Audio should no longer overlap after going to the Xbox dashboard and back into Titanfall.
• Fixed a crash when saying "Xbox go back" on certain menus.

COMING SOON IN FUTURE UPDATE

A selection of improvements that will be released in an upcoming update:

• More Custom Loadout Slots with Custom Slots per Game Mode
• Ability to rename Custom Loadout Slots
• Last Game Summary shows the scoreboard from the previous match
• Additional customization options in Private Match
• Better 120hz monitor support
• Pick-up prompt for dropped Amped weapons appear in a different color than for normal weapons

• Enhanced interaction with Challenges. You will be able to review your Challenges by the following criteria:
o Completed (in your previous match)
o Most progressed (in your previous match)
o Almost completed (overall)

• Scoreboard icons will reflect 3 new states:
o Player Evacuated
o Player Dead with Auto-Titan Still Alive
o Player Alive with Auto-Titan Still Alive

And more…stay tuned!

 

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na oryginie jest promocja dwa dni gry za darmo, jak ktoś chce po testować. Mi się podoba, ale trochę jedzie sztucznością. Dobre na rozrywkę, na chwilę, ale wchodzić w grę na dłużej to by mi się nie chciało. Na początku pozabijałem z 30 wrogów, ale okazało się, że to boty :D w statsach po meczu 1 kill tylko i 1 tytan :D oraz dwie ucieczki. Zawsze coś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zrobią coś z tymi botami w końcu ;) To byłoby dobre wtedy, gdyby gracz miałby możliwość wyboru: gracze lub boty. Poza tym jak się gra w Titanfall'a? Zastanawiam się czy wypróbować, nie mam zbyt szybkich łączy internetowych, zanim pobiorę dzień zleci hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po hypie na to że się lata po budynkach i są mechy człowiek trochę odpuszcza. Zrobiłem kilka h - gen 2 35lvl chyba. Ale grałem miesiąc temu ostatni raz. Brakuje IMHO mocniejszych broni po każdej generacji. I irytują karty - dopiero niedawno wprowadzili możliwość odsprzedaży z decku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zrobią coś z tymi botami w końcu ;) To byłoby dobre wtedy, gdyby gracz miałby możliwość wyboru: gracze lub boty.

Nie, nie i jeszcze raz nie. Cała gra jest zaprojektowana tak, że w trakcie meczu są boty i bez nich miałbyś po prostu pusto. Po godzinie gry bez problemu rozróżniasz czy dana postać jest botem, czy człowiekiem i możesz wykorzystać tą informacją jak chcesz (zabijanie botów skraca czas czekania na tytana, a w niektórych trybach daje punkty potrzebne do zwycięstwa).

Po hypie na to że się lata po budynkach i są mechy człowiek trochę odpuszcza.

Mnie tam dalej to rajcuje. Szybkość gry potrafi być niesamowita. Każdy ma inny gust jak widać ;)

Brakuje IMHO mocniejszych broni po każdej generacji.

Ale dlaczego wyższe generacje miałby mieć mocniejsze bronie?

To jest FPS, a nie RPG. To jak sobie radzisz świadczy o twoich umiejętnościach, a nie wbitym lvl.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Ale dlaczego wyższe generacje miałby mieć mocniejsze bronie?

To jest FPS, a nie RPG. To jak sobie radzisz świadczy o twoich umiejętnościach, a nie wbitym lvl.

 

Pozdrawiam

Aby robić mecze z ludźmi na wyższym poziomie? Bo jak widziałem teamy newbie vs 5 gen i miażdżenie świeżaków to zastanawiałem się gdzie jest sens rozgrywki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby robić mecze z ludźmi na wyższym poziomie? Bo jak widziałem teamy newbie vs 5 gen i miażdżenie świeżaków to zastanawiałem się gdzie jest sens rozgrywki.

Co maja bronie do tego? Przecież gdybyś dał tym z gen 5 lepsze bronie to byłoby jeszcze gorzej.

Z tego co ludzie mówią matchmaking pupy nie urywa i to jest ewentualnie do poprawy.

 

Swoją drogą gen o niczym nie świadczy i poza skrajnym przypadkiem (czyli 0 gen i lvl<20 - ludzie się wtedy jeszcze uczą map i korzystać z uzbrojenia) nieszczególnie na to patrzę.

Sam mam gen 4 i K/D(vs. players oczywiście) większe niż 2.5.

Win/Lose ratio nie podam bo od jakiegoś czasu SSD mi się kisi na gwarancji, ale z tego co pamiętam jest gdzieś w okolicach 1:1. Więc z mojej perspektywy ten matchmaking tak źle nie działa ;)

 

Szczerze powiedziawszy to aż mnie nosi, żeby pograć. Na szczęście przyszedł nowy 850 Pro i jak tylko znajdę chwilę czasu to stawiam Windowsa i Titanfalla ;)

 

Ps. Może są jacyś chętni na forum, żeby wspólnie pograć? W tym tygodniu pewnie się nie wyrobię, ale w przyszłym(a może nawet w weekend) jestem chętny wieczorkami na mordowanie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.titanfall.com/game-update-six

@maniakomp - widocznie jest więcej takich jak ty ;)

Pilot Skirmish is the New Featured Game Mode - Pilot Skirmish is an 8v8 mode with no AI and no Titans. Due to the difference in player sizes with the rest of the game modes, Pilot Skirmish will not be among the game modes played when choosing Variety Pack playlist.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czego oczekiwac po grze, gdzie wiekszosc biega z pistoletem z autoaimem, ktory jest przekozaczony?

 

Z własnego doświadczenia stwierdzam, że strzelba lepsza, chociaż może to zależeć od mapy.

 

Gierka fajna jak ktoś chce się zrelaksować, nie na dłuższe sesje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...