Skocz do zawartości
krzcie

KOMPUTER DLA ARCHITEKTA (autocad, archicad, artlantis, 3dsmax?, ps)

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku zaznaczę, że jestem laikiem i nie mam za dużego pojęcia o składaniu komputerów, jedyne informacje jakie mam to te które w ostatnich dniach dało mi czytanie różnych forów. Biorę pod uwagę dwie opcje złożenie komputera od podstaw, albo kupienie używanej stacji roboczej takiej jak w linku poniżej. Co możecie mi powiedzieć w tym temacie, jakieś konkretne propozycje, albo coś co pomoże mi przy wyborze?
Opcja 1: http://allegro.pl/niesamowity-hp-z800-2xquad-16gb-300gb-fx5800-4gb-i3486929769.html ?

Opcja 2  (zlozenie wlasneog zestawu) na pocz cos takiego :
1.http://www.amazon.com/Intel-X5550-Processor-Socket-LGA1366/dp/B001QCGOQ0 x2 ten sam procesor co w wyzej wymienionej stacji roboczej
2.http://www.amazon.com/EVGA-270-WS-W555-A2-Classified-LGA1366-Motherboard/dp/B004663Z60/ref=pd_sim_e_1

3.http://www.morele.net/dysk-ssd-ocz-vertex4-256gb-sata3-2-5-mlc-vtx4-25sat3-256g-465657/

4.http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-define-r4-titanium-grey-usb-3-0-fd-ca-def-r4-ti-511678/ 

5.http://www.morele.net/pamiec-kingston-hyperx-2x8gb-2133mhz-ddr3-non-ecc-cl11-dimm-xmp-predator-series-khx21c11t2k2-16x-511082/   

6.http://www.senetic.pl/product/C2J93AA? ewentualnie firepro

Moge dodać, że jestem studentem 5 roku architektury, a jedynym celem posiadania komputera jest praca polegająca na robieniu projektów w 2d i 3d. Z góry dzięki za pomoc Dołączona grafika

Edytowane przez krzcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach