demisen Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 Resident Evil: Revelations [PC] Konwersja jednej z pobocznych odsłon serii Resident Evil, wydanej pierwotnie na konsoli 3DS. Produkcja zawiera poprawioną grafikę oraz parę specjalnych dodatków (także do popularnego Raid Mode). Sama gra nawiązuje do klasycznych części Resident Evil, kładąc nacisk na bardziej kameralną zabawę. Resident Evil: Revelations to gra akcji utrzymana w konwencji survival horroru z doskonale znanej serii Resident Evil. Produkcja została przygotowana przez japońską firmę Capcom, czyli autorów marki. Pierwotnie Revelations trafiła na konsolę przenośną 3DS, ale z czasem została przeniesiona na inne platformy w podrasowanej wersji. Fabularnie gra rozgrywa się między czwartą i piątą odsłoną głównej serii Resident Evil. W Revelations przenosimy się do roku 2005, aby towarzyszyć Jill Valentine oraz Parkerowi Luciani z nowopowstałej organizacji BSAA w poszukiwaniach Chrisa Redfielda oraz Jessici Sherawa. Para agentów trafia na statek Queen Zenobia, gdzie doszło do wybuchu epidemii wiruta T-Abyss, zamieniającego ludzi w potwory. Kampania solowa pozwala wcielić się w kilka postaci i zawiera też epizody toczące się w innych lokacjach – na przykład we włoskim miasteczku portowym. Tworząc Resident Evil: Revelations twórcy starali się połączyć klimat i styl z początków serii Resident Evil z ulepszeniami wprowadzonymi w jej czwartej odsłonie. Zamiast dynamicznych scen akcji, otrzymujemy więc kameralną rozgrywkę, polegająca na eksploracji, szukaniu przedmiotów, rozwiązywaniu łamigłówek i walce z przeciwnikami. Capcom pokusił się o parę nowości – najważniejsze zmiany zaszły w systemie sterowania, pozwalającym na równoczesne bieganie i strzelanie. To pozwoliło przy okazji zwiększyć mobilność przeciwników. Ważnym dodatkiem do kampanii solowej w Resident Evil: Revelations jest tzw. Raid Mode, czyli zestaw specjalnych misji, które można przechodzić w pojedynkę lub z jednym partnerem. Tryb wprowadza coraz trudniejsze wyzwana i zachęca do powtarzania zadań. Gracze mogą zwiększać szanse na przetrwanie poprzez zbieranie i ulepszanie sprzętu za zdobyte fundusze. Konwersja gry z konsoli 3DS na większe platformy doczekała się wielu różnych dodatków. Capcom podniósł rozdzielczość grafiki do HD, podrasował system oświetlenia i przebudował modele postaci. Wspomniany Raid Mode został wzbogacony o nieznanego wcześniej potwora, nowe rodzaje broni oraz grywalnego bohatera (a konkretniej Hunka). Producent poprawił też poszczególne misje, między innymi zmieniając układ potworów. System Requirements Minimum: OS:Windows® XP Processor:Intel® Core™ 2 Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better Memory:2 GB RAM Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better DirectX®:9.0c Hard Drive:8 GB HD space Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better Other Requirements:Broadband Internet connection Recommended: OS:Windows Vista® or later Processor:Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better Memory:4 GB RAM Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better DirectX®:9.0c Hard Drive:8 GB HD space Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better Other Requirements:Broadband Internet connection Nie jestem fanboyem grafiki w grach, ale to moje wrażenia zgry w Demo: Uwielbiam klimat RE (gry, filmy), i kupię w promo na STEAM, ale obecnie cena za takie "ficzery" za wysoka, graficznie konwersja zrobiona na odwal się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 (edytowane) Zdecydowanie lepsza od 6 od jeśli chodzi o grywalność. Klimatem lepsza od 6 i 5, ale do tego jaki mieliśmy 1,2 i 3 to sporo brakuje. Gra bywa nudnawa. Zwykle polega to na przemieszczeniu się od punktu a do b i cutscenka. Zabijane wciąż tych samych pokrak. Brak tu zombi. Brak tu zagadek. To wciąż nie ten Resident Evil. Ale ze wszystkich ostatnich części (nie licze 4, bo ta była początkiem końca serii) tej najbliżej do pierwszych części, mimo że sporo brakuje. Ja myślę że temat RE został mocno oklepany i czegoś takiego jak Resident Evil 2 ciężko powtórzyć. Gra nie tylko miała genialny klimat, ale genialną ścieżkę dźwiękową. Jak na tamte czasy niezłe renderowane filmiki. Znakomite cutscenki (dialogi) i grywalność. Pamiętam jak grałem w to na PSX w słuchawkach w nocy. Jeden moment na komisariacie pamiętam do dziś. Czyli wychodzące zombii ze ściany. Nieźle się wtedy wystraszyłem Na sam koniec o grafice. Grafika jest jaka jest. To jest konwersja z Nintendo 3DS. Miałem przenośnej konsolki. Ciężko tu o DX11 z teksturami niczym w Crysis 3. Edytowane 5 Września 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapek Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Gra sie swietnie ale widescreenfixer niezbedny. RE6 ma swietny multiplayer tutaj sie szybko znudzilem gra mp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 18 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Resident Evil: Revelations 2 to kolejna odsłona słynnej serii gier z gatunku survival horror tworzonych przez firmę Capcom. Jednocześnie jest to kontynuacja ciepło przyjętego Resident Evil: Revelations, które pierwotnie ukazało się w 2012 roku na handheldzie 3DS, a rok później doczekało się konwersji na konsole stacjonarne (X360, PS3, Wii U) i komputery PC. Akcja produkcji rozgrywa się w zupełnie nowym miejscu, a wśród głównych bohaterów zabrakło postaci z „jedynki”. W związku z tym podczas zabawy nie uświadczymy ani Jill Valentine, ani Chrisa Redfielda. Tym razem możemy wcielić się w znaną wszystkim fanom serii Claire Redfield oraz Moirę Burton – córkę Barry’ego Burtona.Akcja Resident Evil: Revelations 2 została osadzona pomiędzy wydarzeniami przedstawionymi w piątej i szóstej części Resident Evil. Przygoda rozpoczyna się zaraz po przebudzeniu się bohaterek, które zostały porwane i porzucone w zakładzie karnym znajdującym się na opuszczonej wyspie. Podczas zabawy jako Claire Redfield gameplay opiera się na walce z zombie (pojawił się nowy, szybki i silny typ przeciwnika), natomiast jako Moira Burton wspieramy naszą partnerkę w działaniach, podając jej zioła lecznicze, latarki itd. Twórcy umożliwili przejście kampanii zarówno samemu, jak i w trybie współpracy, przy czym tylko w przypadku śmierci Redfield ujrzymy na ekranie napis „Game Over”. Podczas projektowania rozgrywki twórcy wysłuchali próśb fanów, dzięki czemu jest ona nastawiona bardziej na survival, niż na akcję. Historia nie będzie powiązana z tą z Revelations. Premiera w przyszłym roku na PC/PS3/PS4/X360/XO. Gameplay. https://www.youtube.com/watch?v=r0r04c29QVg&feature=youtu.be Edytowane 9 Października 2014 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...