Skocz do zawartości
Małpożer

Total War: Rome II

Rekomendowane odpowiedzi

Gra już wyszła a nie widzę żadnego tematu jej poświęconego - nawet forumowa szukajka milczy. Ktoś już kupił i gra? Na pclolu dali testy sprzętu w tej grze i wychodzi, że jest zarzynaczem procesorów, gdzie amd swoimi topowymi jednostkami nawet z i3 przegrywa. Bardzo to wpływa na komfort gry? Bo trochę szkoda wyrzucać sporo pieniędzy, skoro będą jakieś przycięcia itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra nie wspiera SLI - ogólnie to średnio się gra - o wymaganiach nie wspomnę. Shogun 2 fruwał u mnie pięknie i wyglądał pięknie - Rome 2 wygląda dobrze chodzi znośnie. Nowy interface na mapie głównej + system budynków - jak dla mnie nietrafione. Ciężko po tylu latach przestawić się i to ogarnąć. Starszy system bardziej mi się podobał. Ogólnie to według mnie niepotrzebne zmiany. Grałem dziś spartą i większość gry zajmowało mi czekanie na swoją turę ;/ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie jestem na kupnie grafy od ati (jak wyjdą nowe) i na szczęście nie skusiłem się na te nowe nacje z preordera ^^ a po co kupować jak można wyrwać z never settle :P akurat załatają część błędów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra nie wspiera SLI - ogólnie to średnio się gra - o wymaganiach nie wspomnę. Shogun 2 fruwał u mnie pięknie i wyglądał pięknie - Rome 2 wygląda dobrze chodzi znośnie. Nowy interface na mapie głównej + system budynków - jak dla mnie nietrafione. Ciężko po tylu latach przestawić się i to ogarnąć. Starszy system bardziej mi się podobał. Ogólnie to według mnie niepotrzebne zmiany. Grałem dziś spartą i większość gry zajmowało mi czekanie na swoją turę ;/ 

 

System budynków jest IMHO ok, podoba mi się naturalny rozwój miast wraz ze wzrostem populacji, a nie "postaw pałac, to odblokuje się miejsce na burdel".

Natomiast ergonomia interfejsu leży, jest malutki, niezbyt czytelny i brakuje w nim informacji.

No i downtime między turami to koszmar, wczoraj zdarzyło mi się przydrzemać... sto milionów malutkich frakcyjek, a turę każdego AI liczy w dość ślimaczym tempie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra nie wykorzystuje szesciu rdzenii,wogole ma problemu nawet z czterema,u mnie na i5 2500k 4.2 i gtx 770,nieda sie grac obojetnie czy wlacze ultra czy srednie w zblizeniach mam spadki do 10 fpsow!!!Kupilem gre tydzien temu i dalej nie moge pobrac,CA cos tam pierdzi ze wypuszcza pacza na optymalizacje ale poki co to lipa straszna.Sama gra ,moim zdaniem jest najmniej grywalna z calej serii,w bitwy za duzo nie gralem ze wzgledu na lagi,a mapa kampanii jest poprostu nudna.Oblezenia mozna robic tylko w stolicach prowincjii,podczas gdy male miasta nie maja murow i prowadzi sie bitwy w ciasnych uliczkach,nier mozna dowodzic pojedynczymi jednostkami,co w praktyce znaczy tyle ze gdy oblegamy duza armia jakies miasto a w oddali pojawi sie jakis maly wrogi oddzial to musimy przerwac oblezenie i wyslac cala armie.Wielki krok w tyl jak dla mnie.Mam nadzieje ze sama gre poprawia mody,ale jezli optymalizacja sie nie poprawi to wyjdzie ze wywalilem pieniadze w bloto,na niskich nie bede gral bo wtedy wyglada jak kupa.

Edytowane przez Bartek1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja staram się walczyć na max dwóch frontach, więc w sumie ten limit armii mi nie przeszkadza - grając Egiptem mogę mieć ich 6 na dzień dobry, to wystarczająca ilość, żeby zrobić dwa zespoły armia główna + odwód + konny oddział nękający. A jeszcze nie trzeba w zasadzie trzymać garnizonów, bo obrona w miastach jest całkiem liczna i na przypadkowych lolków wystarcza (a nieprzypadkowych staram się kontrolować sam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oblezenia mozna robic tylko w stolicach prowincjii,podczas gdy male miasta nie maja murow i prowadzi sie bitwy w ciasnych uliczkach,nier mozna dowodzic pojedynczymi jednostkami,co w praktyce znaczy tyle ze gdy oblegamy duza armia jakies miasto a w oddali pojawi sie jakis maly wrogi oddzial to musimy przerwac oblezenie i wyslac cala armie.

 

O ile brak murow w mniejszych miastach to naprawde glupota, to dowodzenie poszczegolnymi jednostkami nigdy nie bylo mozliwe w total war, jedynie oddzialami - chyba ze sie nie zrozumielismy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak,oddzialami racja;-)pisze dosc sfrustrowany,bo mimo wszystko chcialbym dac tej grze szanse,ale lagi skutecznie to utrudniaja

 

@loki

jak to u Ciebie dziala,najciekawsze jest to ze ta gra potrafi chodzic roznie na identycznych specyfikacjach,na forum bodajze STEAM pisal ktos ze na 780tce z 3930k mial spadki do 15 fpsow w bitwach ze zblizeniach

Edytowane przez Bartek1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...