Kacimiierz Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 Star Conflict to kosmiczny symulator zrealizowany w konwencji gry MMO. Jest to debiutanckie dzieło studia Star Gem, będącego własnością specjalizującej się w symulacjach rosyjskiej firmy Gaijin Entertainment. Akcja gry toczy się w odległej przyszłości, trzy tysiące lat po tym jak Ziemię opuścili pierwsi koloniści. Wpływy w galaktyce podzielone zostały pomiędzy potężne gwiezdne imperia i liczne grupy najemników. Oczy wszystkich zwrócone są w stronę niedawno odkrytego Sektora 1337. Znajdują się tam ruiny cywilizacji Prekursorów – pradawnej rasy, która została unicestwiona przez tajemniczy Kataklizm. Ludzie oczywiście nie zamierzają pozwolić, by pozostawione przez obcych artefakty leżały odłogiem. Pomimo wielu czyhających tam niebezpieczeństw, coraz więcej śmiałków zapuszcza się w odległe rejony Sektora 1337 w poszukiwaniu bogactw i sławy. To właśnie w tych awanturników wcielają się gracze. Star Conflict łączy elementy kosmicznego symulatora i gatunku MMO. Przygodę zaczynamy więc od stworzenia własnej postaci. Zabawa przypomina klasyczne produkcje pokroju Wing Commandera, przy czym obok nas w rozgrywce uczestniczą setki innych ludzi. Możemy się z nimi komunikować, współpracować (na przykład wykonując wspólnie trudne misje), lub też rywalizować i walczyć. Fizyka lotu nie jest w pełni realistyczna, ale jednocześnie poziom skomplikowania całości wynosi grę ponad typowe zręcznościowe strzelanki. Do dyspozycji graczy oddano szeroki wybór uzbrojenia oraz statków, od małych i szybkich myśliwców aż po wielkie gwiezdne krążowniki. Wszystko to wykorzystamy podczas wypełniania różnorodnych misji. Z czasem wirtualni piloci nabywają nowe umiejętności, a ich maszyny wyposaża się liczne ulepszenia. - GRY.pl Dopiero co ściągnąłem tą grę. Po filmikach wyglądała obiecująco. Z tego co obiło mi się o uszy w jednym z "first look" gra wyszła z pod pióra twórców warthundera. Widać to nieco po rozgrywce. Do wyboru mamy trzy frakcje jednak z tego co widzę można swobodnie wybierać pomiędzy statkami. Gra posiada różne tryby rozgrywki - PvE, CO-OP i oczywiście PvP. Najważniejsze informacje o PvP - do każdej rundy możemy zabrać maksymalnie 3 statki. Jednak to co odróżnia rozgrywkę od np. właśnie warthundera to to, że na początku bitwy wyznaczany jest commander każdej ze stron (na jakiej podstawie to jeszcze nie wiem). Dopóki commander żyje możemy spawnować się bez problemu po odczekaniu kilkunasty sekund tym samym statkiem. Kiedy jednak stracimy commandera jesteśmy ograniczeni do tego co mamy aktualnie w hangarze. Kiedy zestrzelą nam statek musimy wybrać inny albo kończy się dla nas runda. Za rundy dostajemy kredyty, za które kupujemy nowe statki, ulepszenia, amunicje itd. Dostajemy też punkty doświadczenia. Dodatkowo drużyna, która wygrała dostaje bonus w postaci losowania. Mamy mapkę z kilkoma polami, wybieramy któreś z pól do odsłonięcia. Czasami trafi się jakiś element, który można jedynie sprzedać, czasami pojawia się szansa na wydobycie jakiegoś modułu czy broni. Każdy statek ma swój poziom "synergy". Za punkty doświadczenia odblokowujemy kolejne poziomy synergy. Kiedy odblokujemy maksymalny poziom dla danego statku uzyskuje on dodatkowe punkty do swoich statystyk i jednocześnie mamy możliwość kupienia kolejnego statku w drzewku. Rodzajów statków jest kilka, np interceptor, gunship, command ship, frigate. W drzewku znajdują się co raz to lepsze ich modele do odkrycia. Tutaj kilka screenshotów: Widok hangaru Kilka screenów z bitwy Tak wygląda "losowanie" po wygraniu bitwy Podsumowanie bitwy A tu wspomniane wcześniej synergy Tutaj stronka wiki http://starconflict.wikia.com/wiki/Star_Conflict_Wiki Strona gry: http://star-conflict.com/ Mam nadzieję, że ktoś się skusi. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 Wygląda nieźle, dzięki za cynk EDIT: jak ktoś ma konto w War Thunder, to używa się tego samego loginu i hasła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 Mała poprawka, w pvp wychodzi na to, że są dwa tryby gry. W pierwszym trzeba uzyskać dana liczbę punktów poprzez capowanie outpostów. W tym trybie chyba nie ma ograniczeń żyć. W drugim trybie wyznaczany jest commander i nawet kiedy mamy jeszcze statki w hangarze po jego śmierci nie można się już spawnować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 40 min o Star Conflict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...