brystel Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) Witam, Planuje zakup monitora, prawdopodobnie 24". Będę go używał do programowania jak i sporadycznego oglądania filmów. Najważniejsze cechy jakie chciałbym, żeby posiadał to brak efektu "zmęczenia oczu" po dłuższej pracy przy komputerze, rozdzielczość full hd?, dobre kąty widzenia no i nienajgorsze odwzorowanie kolorów. Na monitor prawdopodobnie będzie padało słońce. Co sądzicie również o proporcjach ekranu 16:10? Myślę, że to dobry wybór jeśli chodzi o pracę... Teraz posiadam 22" Asusa, który ma beznadziejne odwzorowanie kolorów, efekt smużenia itd - posłuży jako drugi monitor. Proszę o odpowiedź, gdyż w temacie monitorów jestem kompletnie zielony. Pozdrawiam! Edytowane 27 Września 2013 przez brystel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 16:10 jest znacznie lepsze od 16:9 - te 120 pikseli (w wypadku fullhd) w pionie więcej jest nieocenione. Do 1000zł to chyba najlepiej Dell u2412. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brystel Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) Też właśnie czytałem o tym Dellu. Użytkownicy są zadowoleni. Martwi mnie natomiast czas reakcji 8ms, jak to się sprawdzi w filmach? Lubie czasem powrócić do takiego Transformers w full hd http://dell.strefamarek.allegro.pl/24-dell-u2412m.html Chodzi o ten monitor? Co powiecie o konkurencji IIYAMA ProLite X2485WS ? Edytowane 27 Września 2013 przez brystel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...