Marian3000 Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Witam wszystkich tubylców. Nowy jestę, to jakbym się mylił - proszę o wyrozumiałość. Dzięki. Mam kłopot z modem usb znanej firmy. Mianowicie kupiłem go w maju 2012. Od początku były problemy ze stabilnością połączenia. Myślałę że to może kwestia łącza, jednak po zmianie operatora było to samo. Jakiś czas temu modem zaczął zachowywać się całkiem skandalicznie. Rozłączał się i znikał po 3 minutach, po czym wykryć dało się go (nie zawsze) dopiero po odłączeniu i ponownym wpięciu. Wyprosiłem go za drzwi i oddałę do autoryzowanego serwisu przekonany że ma standardową gwarancję w UE - 24 m-ce. Niestety okazało się że ma tylko 12 m-cy. Nie został naprawiony. Serwis polecił mi oddać go do sprzedawcy z adnotacją o niezgodności towaru z umową. Wg nich w takiej sytuacji mam na reklamacje 24 m-ce. Co Wy na to? Myślicie że to może się udać? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Edytowane 5 Października 2013 przez anty77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon166 Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 Gwarancję daje producent i może być krótsza niż 2 lata, a może być dłuższa. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność przez 2 lata. I u niego możesz reklamować przez ten okres. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian3000 Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2013 Tak jak myślałem. Dzięki. Gwarancję daje producent i może być krótsza niż 2 lata, a może być dłuższa. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność przez 2 lata. I u niego możesz reklamować przez ten okres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...