Skocz do zawartości
Rahi

Nowy zestaw do 6000zl. Podzespoły + monitor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W niedługim czasie mam zamiar kupić nowy komputer. Niestety na moim laptopie nie ogarnę juz nowych gierek, co ma być głównym zadaniem komputera. W skład zestawu musi wchodzić puszka + monitor (najlepiej 24"). W kręceniu jestem laikiem, ale myślę, że do czasu kiedy będzie mi to potrzebne to ogarnę temat.

Preferowana obudowa: Cooler Master 690 II Advance USB 3.0

 

No i oczywiście podstawowe rozważania. Czy jest sens teraz wydawać tyle kasy, czy dobierać jeszcze z 1 k i do tego i7 dołożyć? Komputer chciałem zakupić gdzieś do stycznia. Nie chciałbym zmieniać komputera w ciągu najbliższych 5-6 lat (tak, wiem, ciężka sprawa. Czy jeszcze się wstrzymać i poczekać na jakieś premiery, czy już coś wybierać? Z góry dzięki za jakiekolwiek rady.

 

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz coś z proponowanych zestawów, i ewentualnie zmodyfikuj coś w miarę swoich potrzeb:

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_pazdziernik_2013

 

Jeśli głównym zadaniem miałyby być gry, to odblokowany i5 powinien starczyć na dłuższy czas. Różnicę między i5 a i7 warto wtedy zainwestować w kartę graficzną. W najbliższym okresie będziemy świadkami dużych ruchów na rynku kart, także nad rozmyślaniami co do karty graficznej możesz spokojnie poczekać ten miesiąc-dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. 

 

Po krótkiej lekturze. Byłbym skłonny wziąć zestaw za 5300zł + monitor 24" to ok 1100zł. 

 

Jednak mam jeszcze parę pytań.

 

Czy monitor 24" nie będzie zbyt duży jeżeli siedzę w odległości ok 80-100cm od monitora? Niestety pokój mam taki, a nie inny i nic z tym zrobić nie mogę.