Skocz do zawartości
KHOT

Hearthstone - karcianka od Blizzarda

Rekomendowane odpowiedzi

Na trilerach było pokazane, że grali na tablecie. Tylko, czy to był tablet z windowsem, czy zrobią wersję na androida? Mam tylko ten drugi :/

O 17 dostałem kluczyk z eurogamera, ledwo przeszedłem samouczek i już po pierwszej grze disconnect... Często są przerwy w grze?

 

To był pierwszy pad serwera w mojej super długiej 4 dniowej karierze w HS :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie teraz nie da się zmienić języka w grze, mogę tylko zmienić ogólnie język battlenetu, ale nic mi to nie dało. Chyba będę musiał ponownie zainstalować Dołączona grafika Dzięki!

Zmien w w pliku config z plPLna enGB

 

 

Uspokój się.

 

 

Dlaczego? Czy to juz jest tak trudne w grze ktora ma tempe mniejsze niz dota2 zrobic opcje pausy na 30-60sec jesli ktos dostaje DC i potem moze wrocic do rozdania? Dostajac DC na arenie automatycznie przegrywasz. Czepiam sie, ale brak opcji szybkiego powrotu do rozdania to porazka, przy zalozeniu ze niektorzy moga wydawac €€€ na entry. 

 

Poza tym, blizzard przesadzil z oczekiwaniem na gre i wybieraniem przeciwnika. 

 

Brakuje mi takze pop upow na pasku zadan jak znajdzie przeciwnika, czy czas na twoja runde - vide opcja z doty. Dostajesz zaproszenie do gry - na pasku masz popup. 

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że mają jakieś pomysły na rozwinięcie rozgrywki, bo na razie to gra ma krótkie nogi Dołączona grafika Jedyny ciekawy tryb to Arena, za którą jedyną przydatną nagrodą jest złoto na ponowne wejście, bo nasze karty i tak się na niej nie liczą. Przydałaby się taka Arena, w której gra się swoją wybraną talią.

Edytowane przez Modd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, zaleta Dołączona grafika Dzisiaj grałem Utherem i nawet popełniając głupie błędy zrobiłem 7/3, po czym wziąłem Rexxara i po 4 frustrujących pojedynkach skończyło się na 1/3. Na Arenie umiejętności mają już nikłe znaczenie, bo całość to loteria. Nie mówię, że to zły tryb, ale przydałoby się jakieś urozmaicenie, bo w zwykłej grze rankingowej gra się tylko o jakieś głupie medale i szybko się nudzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale właśnie o to chodzi. A umiejętności są potrzebne i to bardzo - umiejętność planowania talii i przewidywania co jeszcze może się pojawić, plus kwestia dokonywania czasem trudnych wyborów. Musisz też bardzo szybko zapamiętać skład swojej talii i umieć zaplanować kolejne ruchy a nie rzucać wszystko na pałę jak się pojawia w ręce. IMO arena to najlepsza część całej gry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie ze powrot do rozdania po DC powinien byc mozliwy, przynajmniej podczas naszej 1 tury. Gram teraz tez w bete MMHO (~homm online) i tam dosyc czesto dostaje sie dc, a walki trwaja po 15 min, mozna docenic taka funkcje. Tak, wlasnie mnie rozlaczylo ...

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilkunastu partiach mogę śmiało stwierdzić, że skill w HearthStone = ułożenie swojej talii kart. Użycie ich w grze to już dziecinna zabawa i tylko dobre wylosowanie kolejnych kart decyduje o wygranej i porażce. Zbyt dużo planowania tutaj nie ma, albo Ci karta siądzie, albo nie. Do kompleksowej rozgrywki takiej jaka jest np. w Magic-ku dużo jeszcze brakuje. Balans też pozostawia wiele do życzenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Balans tych kilkuset kart dobrze oceniles juz po kilkunastu partiach ?

 

Stary co ty tu robicz? Mistrzostwo swiata mtg czeka ;)

Amen. Niektórym się wydaje, że skoro opanowali jakieś dwa podstawowe decki i ew. stworzyli zlepa z paru nowych kart dorzuconych "bo są fajne" to od razu są mistrzami w tej banalnej gierce. :lol: Zapraszam do mtg, zobaczymy jak dzieci tłukące "makao" poradzą sobie z grą w brydża. :D

 

Oczywiście Hs do mtg porównywać się nie da. A może jednak da się - do pierwszych, prostych edycji. To dopiero podstawa, na dodatek beta, a już pojawiają się ciekawe propozycje decków z combami kilku kart których sprawne poprowadzenie gwarantuje przewagę. Na dalszy rozwój mechaniki gry przyjdzie czas później wraz z dodatkami, bo na razie mało kto na prawdę opanował umiejętność dalekowzrocznego planowania rozgrywki i budowy talii - w szczególności jeżeli mowa o arenie (lol, nie... arena to nie tylko gołe szczęście, ktokolwiek miał dłuższy kontakt z draftami w mtg potwierdzi).

 

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię tylko jakie są moje odczucia do tej pory i porównuję je do Magic-ka bo go znam i z wersji "realnej" i tej komputerowej. Ciągły napływ kryształów jest znacznym ułatwieniem i dosyć szybko można wyciągnąć całą armię kart z prowokacją i zza nich rushować playera, co sporo osób, przynajmniej tych z którymi grałem robi.

 

Poza tym dziwne dla mnie jest rozłożenie skilli bohaterów. Dlaczego np. firebolt maga zadaje tylko 1dmg a atak huntera 2dmg skoro obydwa kosztują tyle samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Balans balansem, ale dobor przeciwnikow do walki to mogliby jakos rozsadniej zrobic. Tyle to chyba mozna oczekiwac. Pierwsza gra nowym deckiem (standardowym) a moj przeciwnik w talii same zlote karty epickie i legendy no ja p** jaki to ma sens? Nie uwierze ze gra tak malo osob ze nie bylo nikogo innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym dziwne dla mnie jest rozłożenie skilli bohaterów. Dlaczego np. firebolt maga zadaje tylko 1dmg a atak huntera 2dmg skoro obydwa kosztują tyle samo.

Ponieważ huntard może swoją umiejętnością uszkodzić tylko samego gracza, co jest słodkie, ale w praktyce ma średni wpływ na rozgrywkę. Mag za to, może przekazać ten 1 punkt obrażeń dowolnemu stworowi lub graczowi, a co za tym idzie może wyeliminować bardzo nieprzyjemnego stwora, albo na przykład wykorzystać do komba z własnym stworem posiadającym ważną umiejętność przy "deathrattle" (np. zadaje damage przy swojej śmierci, albo pozwala dobrać karty przy śmierci, itd.).

 

A rushowanie: taka rzeczywistość początku gry kiedy mało kto ma wyfarmione dobre karty i trzeba w większości opierać się na tanim badziewiu, to samo będzie po wipe przy okazji premiery, a z czasem jak ludzie zaczną obrastać w karty i craftować epiki i legendy, talie rushowe spadną do mniejszości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A rushowanie: taka rzeczywistość początku gry kiedy mało kto ma wyfarmione dobre karty i trzeba w większości opierać się na tanim badziewiu, to samo będzie po wipe przy okazji premiery, a z czasem jak ludzie zaczną obrastać w karty i craftować epiki i legendy, talie rushowe spadną do mniejszości.

 

tylko ze nie bedzie zadnego "wipe" przy premierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze nie bedzie zadnego "wipe" przy premierze

O widzisz, nawet nie wiedziałem i zakładałem, że będzie reset - wcześniej Blizzard pisał, że kupione w becie paczki kart za rzeczywistą kasę będą przy premierze zachowane jako świeże paczki do ponownego otworzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post z wczoraj:

 

As we mentioned previously, we do not anticipate doing another wipe of Hearthstone. Cards gained or purchased currently through gameplay will persist into the release of Hearthstone.

 

troche szkoda, tylko podkreslaja 'nature' tej gry. czysty start zrobilby duzo lepsze wrazenie wsrod graczy

Edytowane przez ZlyDzien
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilkunastu partiach mogę śmiało stwierdzić, że skill w HearthStone = ułożenie swojej talii kart. Użycie ich w grze to już dziecinna zabawa i tylko dobre wylosowanie kolejnych kart decyduje o wygranej i porażce. Zbyt dużo planowania tutaj nie ma, albo Ci karta siądzie, albo nie. Do kompleksowej rozgrywki takiej jaka jest np. w Magic-ku dużo jeszcze brakuje. Balans też pozostawia wiele do życzenia...

Moim zdaniem to dotyczy tylko "low level play", potem przy przemyślanych taliach wpływ "szczęścia" ma mniejsze znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra zaczynam się przekonywać do tej gry, wciąż uważam że szczęście w losowaniu kart ma tu duże (czasem nawet zbyt duże) znaczenie ale jak się gra z kimś kto wie co robi, a nie tylko rush-uje to gra jest milion razy ciekawsza. Pierwszy raz na arenie dostałem niezły łomot ale teraz już jest lepiej :-) przy okazji pozbylem się kilku zalegających mi ja PayPal'u € - pozostałości po Diablo :D

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...