Skocz do zawartości
KHOT

Hearthstone - karcianka od Blizzarda

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra zaczynam się przekonywać do tej gry, wciąż uważam że szczęście w losowaniu kart ma tu duże (czasem nawet zbyt duże) znaczenie ale jak się gra z kimś kto wie co robi, a nie tylko rush-uje to gra jest milion razy ciekawsza. Pierwszy raz na arenie dostałem niezły łomot ale teraz już jest lepiej Dołączona grafika przy okazji pozbylem się kilku zalegających mi ja PayPal'u € - pozostałości po Diablo Dołączona grafika

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

 

No jak karty idealnie się przetasowały to żaden wyczyn unicestwić maga w szóstej turze myśliwym z podstawowym "dekiem" Dołączona grafika, ale w kolejnej potyczce przez 4 rundy losujesz i dobierasz karty z koszem "many" pięć, sześć. Dołączona grafika

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest strasznie irytujące. Zawsze zadaję tylko tyle obrażeń, ile potrzeba do zwycięstwa i nie pastwię się nad przeciwnikiem.

Wczoraj (a właściwie dzisiaj) o 1:30 w nocy miałem już 7-2 na Arenie i chciałem jak najszybciej dokończyć grę. Walczyłem z Malfurionem, przez pierwsze 4 tury nie miałem co zagrać, a przeciwnik miał wilka +1 ataku i Worgena z niewłączonym enrage (+1 ataku i windfury). Grałem Utherem i odruchowo przed zakończeniem tury wcisnąłem hero power... To była moja najgłupsza przegrana do tej pory, ale wcześniej przeszedłem Arenę Jainą, więc nie byłem aż taki zły ;)

Edytowane przez Modd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, myślałem, że chodzi o kończenie przeciwnika z 1 HP. Niektórzy tak robią, że nawet kiedy do zwycięstwa wystarcza im jedno uderzenie któregoś z minionów, to i tak wywalają wszystko na stół, dają bonusy itp., co nic nie daje prócz przedłużania rozgrywki. Opcja poddania się jest wtedy bardzo przydatna Dołączona grafika

Pokonywanie przeciwników mając niewiele punktów życia rzeczywiście jest satysfakcjonujące. Walczyłem raz Jainą z Malfurionem i po kilku turach miałem 5 HP, a on 29. Kilka tur później wygrałem mając 2 HP, bez żadnego leczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie, nie. Wersja na tablety ma być w dniu premiery, po ~pół roku mają wyjść wersje na ajfona i telefony z androidem - domyślam się, że będą odpowiednio spreparowane, żeby działały bez problemu na telefonach z średniej półki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez dostalem - ale nie interesuje mnie ta karcianka

kto chce?

wysle pierwszej osobie, ktora w watku wyrazi chec przygarniecia klucza Dołączona grafika poszlo do demon92

pm'ek prosze nie przysylac

 

poszlo do demon92

Edytowane przez yngwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update nie rozwiązał sprawy Priest, dostał pseudo nerf zwiększający koszt karty, kontrola umysłu, z 8 na 10 many, w ogóle pomijając sprawę leczenia, buff, czy kosztów Shadow Word: Pain, Shadowform, Mind Blast. Czyli zostało po staremu.

 

Nerf Łowcy'a zabolał mocno, karta Unleash the Hounds prawie bezużyteczna, bardzo sytuacyjna na ten czas. Problem 30 dmg zadawane w jednej turze przez tę klasę, blizzard bardzo źle rozwiązał.

 

Mage, zastanawiam się czemu przy niej nie pomajstrowali, jedna z najsilniejszych klas na "pub".

 

Ilość złota możliwa do zdobycia w ciągu jednego dnia w trybie pojedynku została ustalona na poziomie 100 sztuk. Limit ten nie ma wpływu na ilość złota zdobywaną za wykonywanie zadań, na Arenie lub poprzez odblokowywanie osiągnięć.

...czyli sypnij prawdziwą kasą graczu!

 

Ranking został zresetowany, ale jest problem moim zdaniem. Obecny system promuje graczy którzy już posiadają porządne talie. Ciężko jest teraz wygrać kilka meczu z rzędu.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To normalne, że twórcy nie mają pojęcia o własnej grze - widziałem to już dziesiątki razy.

Hunter to najsłabsza klasa - mniej więcej połowa jego kart w ogóle nie nadaje się do gry, reszta jest co najwyżej średnia, a tzw. synergia bestii to fikcja. Mimo to postać dostaje od devów po [gluteus maximus].

Mage to najsilniejsza klasa - Frost Nova, Cone of Cold, Ice Block, Blizzard, Flamestrike - przez 10 tur nie można się nawet ruszyć (jeżeli liczyć Mirror Image zagrany na początku, to więcej). Jeżeli już zdołasz coś zrobić, to musisz przebić się przez 46 punktów życia (Ice Barrier). Oczywiście w tym czasie musisz również radzić sobie z jego minionami, bo spadnięcie HP poniżej 23 to pewna śmierć (Pyroblast + Fireball). Co robią z tym twórcy? Nic. A zamierzają coś zrobić? Pewnie tak, wystarczy poczekać ze 2 miesiące.

Balans postaci to bardzo prosta sprawa, tym bardziej, jeżeli ma się dostęp do wszystkich statystyk. A jakie bzdety wypisują ludzie odpowiedzialni za Hearthstone?

 

Starving Buzzard is now a 2/1 (was a 2/2).

At some ranks, Hunter was too strong against Mage, Druid and Rogue. This change to Starving Buzzard helps even the playing field against those classes.
Każda z w/w klas zabija Buzzarda natychmiast, a teraz nawet nie będzie do tego potrzebowała żadnej karty. Geniusze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update nie rozwiązał sprawy Priest, dostał pseudo nerf zwiększający koszt karty, kontrola umysłu, z 8 na 10 many, w ogóle pomijając sprawę leczenia, buff, czy kosztów Shadow Word: Pain, Shadowform, Mind Blast. Czyli zostało po staremu.

 

Nerf Łowcy'a zabolał mocno, karta Unleash the Hounds prawie bezużyteczna, bardzo sytuacyjna na ten czas. Problem 30 dmg zadawane w jednej turze przez tę klasę, blizzard bardzo źle rozwiązał.

 

Mage, zastanawiam się czemu przy niej nie pomajstrowali, jedna z najsilniejszych klas na "pub".

 

...czyli sypnij prawdziwą kasą graczu!

 

Ranking został zresetowany, ale jest problem moim zdaniem. Obecny system promuje graczy którzy już posiadają porządne talie. Ciężko jest teraz wygrać kilka meczu z rzędu.

 

Żeby dobić do 100 golda dziennie trzeba wygrać 30 gier co daje jakieś 5-6h przy 100% win ratio - faktycznie update mający na celu wyciskanie kasy z graczy Dołączona grafika

 

A rzekomo przegiete Shadow Formy sa jednymi z najslabszych removali w grze bo nie dosc, ze zawsze wymieniasz sie 1:1 w kartach to jeszcze akurat musisz trafic tego co zdejmuje akurat stronnika z sila w danym zakresie.

 

Dalej obecny system rankingowy nikogo nie premiuje bo za kilka dni wszyscy goscie z wiadrem legend beda w wyzszych rangach bijac sie miedzy soba.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie decki nie zawierają więcej niż 2-3 legendy, więc to nie jest problem. Najgorsze jest to, że "najlepsi" gracze używają ciągle tych samych kilku klas i tych samych kilkudziesięciu kart, bo są wyraźnie lepsze od innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ranking został zresetowany, ale jest problem moim zdaniem. Obecny system promuje graczy którzy już posiadają porządne talie. Ciężko jest teraz wygrać kilka meczu z rzędu.

 

Shit!!! chyba z tydzień nie grałem a byłem już tak blisko platyny i teraz od nowa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy kogoś to dziwi? Weź scenę Magica, gdzie mimo pierdyliona kart i tak jest kilka topowych buildów używanych turniejowo.

Nie dziwi i dziwi jednocześnie Dołączona grafika

Nie dziwi dlatego, że każda gra PvP tak wygląda - czy to będzie FPS, czy MMORPG, czy cokolwiek innego, zawsze używana jest tylko część broni/zbroi/czegokolwiek, bo reszta nie nadaje się do gry.

Jednocześnie dziwi, bo twórcy gier, którzy powinni znać swoje gry jak nikt inny, nie mają o nich pojęcia i społeczność musi przez tygodnie/miesiące spamować przeróżne fora, żeby wreszcie ktoś zmienił kilka cyferek tu i tam.

A wystarczy, żeby jeden człowiek usiadł, ogarnął co trzeba zrobić i w kilka godzin wszystko poprawił. Potem jeszcze niewielkie zmiany w kolejnych dniach/tygodniach (bo nie da się wszystkiego przewidzieć) i voila - można się skupić na nowym contencie. Zamiast tego będzie dokładanie nowych błędów na stare niedociągnięcia, czyli business as usual w świecie gier Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...