Skocz do zawartości
Finger

Fallout 3 / 4 / 76 / New Vegas - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Gra jest bardzo dobra oprócz tego że czasami spadają klatki. Ale wystarczyło ustawić Lighting quality i God rays na medium i nie spadło ani razu poniżej 60 a różnicy nie widzę.


Jak ktoś ma słaby sprzęt to niech da Texture quality na ultra, AF 16x i maksymalne AA  a całą resztę można obniżyć aż do płynnego działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś w Polskiej wersji językowej? Ofc napisy ;) Zauważyłem, że brakuje końcówek tekstu (w krypcie, komputer nadzorcy, dosłownie brakuje w dwóch tekstach ostatniego/ostatnich słów...)

 

Wciszkasz enter i przechodzi do kolejnego okienka.

Głupio zrobione z tym ale cóż widocznie tak być musi ;)

Wciszkasz enter i przechodzi do kolejnego okienka.

Głupio zrobione z tym ale cóż widocznie tak być musi ;)

 

Testowo odpaliłem na starym lapku i3 2.7 i 620m 1gb oraz 8gb ramu i nie jest źle opcje prawie na min. Textury medium i gra się w miarę płynnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stacji przed Covento plant tez troche bylo.

 

I niech ktos mi wyjasni logike robienia tak beznadziejnego UI ekwipunku. Jak sie muluje do bazy z zebranymi rzeczami, to zeby ogarnac co jest zbedne to trzeba spedzic kupe czasu wywalajac co nie potrzebne, zwracajac przy tym uwage zeby czegos przez przypadek nie oddac. Nie mowiac juz o tym ze "PAPER DOLL" wstawianie armora to jakas KPINA.

Dwa - nie mozna workshopowac scrapu w kazdym punkcie az do bazy. (5 char + perk da rade, ale na poczatku nie masz settlersow i tak zeby ustanowic trade route'y!)

Gra bylaby duzo przyjemniejsza i szybsza gdyby nie ekwipunek...

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekwipunek niestety wkurza, szczególnie jeżeli się zakłada 2 osadę, przenoszenie materiałów budowlanych nie jest tak rewelacyjnie skonstruowane. Biegając w power armorze nadal zdarza się przeciążenie ;/ Btw czy nowsze modele PA dodają więcej do statystyk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dobry tip odnosnie ekwipunku.

Nazwe przedmiotow mozna zmieniac.
I tak bronie / wazne rzecz nazywamy:
"-(rodzaj amunicji)Nazwa"

W ten sposob beda na gorze okna, zas bronie beda segregowane po rodzaju amu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jakas kpina.
Jakosc wyswietlanego obrazu, pixeli, wszystkich bajerow to jakis smiech na sali z karta AMD.

Identyczne ustawienia obrazu, na HD5850 pixele cieni maja wielkosc 1cm na ekranie 24' i 1920*1200. W dodatku jest MNOSTWO graficznych glitchy, przechodzenie obrazu, szpary, fatalny mimapping, ciagly stuttering.
Na GT840m i 1366*768 nie ma prawie w ogole problemow, obraz jest duzo lepszy, ostry, brak problemow z mipmapingiem, AF czy AA, niski FPS bo slaba karta i procek, ale nie ma microstutteringu.

To nie jest normalne. Jak nie padne to zrobie foty dla porownania. Czasami mam wrazenie ze wiecej polygonow bez glitchy graficznych bylo w Unreal 1 czy Q2 na Vodoo 2...

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to ptak? Czy to samolot? NIE! To supermutant!! Ładnie poleciał ponad linią drzew.

 

Kuźwa wkurza mnie ta misja z odnalezieniem zaginionego patrolu. A dokładnie stacja nadawcza gdzie mam aż 3 super mutantów mogących się mutować. Już wszystko na nich nasyłałem (ba nawet szpona śmierci :D) Troszeczkę za mało amunicji mam, a dodatkowo trzeba wkoncu zainwestować w perki od broni.  

 

btw Nerd Rage - bardzo przyjemny perk, często się załącza, daje wzmocnienie obrażeń/zwiększa obronę + spowalnia czas

 

A co do gry na radku to faktycznie coś jest nie tak z jakością grafiki, mam pomieszane ustawienia (wysokie/ultra) i gra wygląda bardzo źle. Często ma problem z odświeżaniem grafiki.  

Edytowane przez Makduf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wole mody na poprawę grafiki bądź jakieś ciekawe misje, nie będę zmieniał mechaniki bo to się mija z założeniem gry i bardzo ją uproszcza (chcesz by power armor zjadał mniej "paliwa" wykup perka "Fizyk Nuklearny" od tego on jest).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam build z 10 INT. O ile dobrze pamiętam mam wykupiony 1 lv (napewno) albo 2 Fizyka Nuklearnego i chodzę w stroju coś koło 20 minut na jednej baterii albo i lepiej. Nie mierzyłem nigdy tego czasu bo zawsze gdzieś zajdę coś kupię i wychodzi mi jedna bateria na godzinę :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe bety od AMD nic nie daja. Gram na nich od poczatku i obraz to /facepalm.

Wylaczylem limiter FPS na lapku to mi wszystko dziala jakbym mial spowolnienie czasu jak w max payne...

Apropo uwaga na bug z save'ami. Po okolo 30h grania ludzie reportuja reboot'y kompow bez zadnego bsoda, crash dumpa co kilka minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tja... Juz wiem czemu mialem takie problemu w F:NV z zamkami... Zaaplikowalem brak FPS limitera i zamka nie idzie otworzyc. Stuttering oraz memoery leaki nadal na PC... Moze trzeba windowsa zmienic. Na 8.1 przynajmniej nie mam crashy z powodu braku pamieci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, gra nie lubi dużych fpsów. Spróbujcie np. otworzyć zamek przy 150 fps lub więcej... ja złamałem 6 picków zanim się zorientowałem że coś jest nie tak ^^

Bug polega na tym, że szybkość działania silnika gry zależy od fpsów. Przy wysokich kl./s postacie szybciej biegają, przedmioty szybciej spadają, informacje na loading screenach szybciej się zmieniają, itd. Skyrim też nie lubił wysokich fpsów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bug polega na tym, że szybkość działania silnika gry zależy od fpsów. Przy wysokich kl./s postacie szybciej biegają, przedmioty szybciej spadają, informacje na loading screenach szybciej się zmieniają, itd. Skyrim też nie lubił wysokich fpsów.

 

Tak. Znowu jak wlacze Vsynca to mysz muli. Dziala jakby kursor z tone wazyl. Przyspieszenie myszy w ini mam wylaczone. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fix dla AMD (rano przetestuje):
- CCC
Teselacja -> user personal setting -> 0 or 2, albo po prostu mniej jak max ;). Mimo max wydajnosc mialem ustawione na 64x ;o

Fix dla AMD + NVIDIA
 

Try this in "C:\Users\"your user name"\Documents\My Games\Fallout4:

1. Open Fallout4.ini and find bNvGodraysEnable. Change that to 0.

2. Open Fallout4Prefs.ini and find bVolumetricLightingEnable & iVolumetricLightingQuality. These should be set to 0 as well.

 

Set the above (bVolumetricLightingEnable & iVolumetricLightingQuality) accordingly in ALL .ini files in game install directory.

You may have to configure the files as "read only", before launching the game.

Apropo buildow.
Zaczynam w sumie 3 raz. 
S.P.E.C.I.A.L

2.2.1.4.8.2.9 +1 do int jak najszybciej w sanctuary (w sumie 10) z perkiem idiot servant x2 jak najszybciej oraz +1 percepcji w museum. Ewentualnie:
2.2.1.1.8.5.9 - wiecej puntkow AP do VACS'a wczesnie.
- Do hackowania i lockpicka zatrudniasz kompana :) Ivan <3 Sam lockpick jest duzo bardziej przydatny od hackowania.


Otwiera to opcje wymaxowania wiekszosci dobrych i solidnych perkow. Szczerze powiedziawszy luck wyglada na najlepszy solidny all around stat w grze.
- Armorer
- Awarness

- Local Leader

- Science

- Scrapper
- Gun nut

- Bloody mess

- Mysterious stranger

- Idiot savant
- 4x Weapon proficiency perk (mocno proponuje non automatic rifles)

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam troszkę inny SPECIAL. 3/4/2/6/10/1/2
 

Siłę napewno rozwijam do 6
Wytrzymałość przynajmniej 4
Zwinność +1 

Szczęście +4 (do 6)

 

Skille:

STR: Armorer, Heavy Gunner, Strong Back

PER: Rifleman, Locksmith

END: Toughness, Lifegiver 

CHA: Cap Collectror, Local Leader (myślę jeszcze o Men Hunter)

INT: Gun Nut, Hacker, Science!, Nuclear Physicist, Nerd Rage, Scrapper

AGI: Gunslinger, Commando

LUCK: Scrounger, Bloody mess, Better critical (i może Fortune Finder)

 

Zaznaczam mój build jest typowo przeznaczony na Pancerz Wspomagajacy. Na chwilę obecną posiadam 16 lv postaci. Biegam w T-45 Model C. Nie mam problemów z odnalezieniem Rdzeni (posiadam ich około 16 sztuk w zapasie). Dodatkowo robię misję dla bractwa w celu uzyskania T-60. (taki "trick" jeżeli kończy wam się rdzeń możecie go wyjąć i sprzedać za tą samą cenę jak "pełny" handlarzowi a po drugie jeżeli biegacie w Pancerzu Wspomagającym to szybciej zużywają się rdzenie).

 

Ma ktoś może linka do katalogu broni względem perków? Mam gunslingera ale nie jestem pewny czy moje karabiny są non automatic (znaczy wydają się takie ale wolę się upewnić)

Edytowane przez Makduf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomimo iż zdaję sobie sprawę że wynika to z lenistwa/braku funduszy deweloperów, trochę rozśmieszyła mnie sytuacja, gdy podszedłem do tego zupełnie obojętnie, otóż wszyscy teraz się prześcigają, że piesek ma mieć ładne futerko, że kobitki każdy włosek oddzielnie animowany, że miękkie cienie, że ździebełka trawy każdy z własną fizyką, gameworksy, tress fx'y i ogólnie wszystko lifelike, a hooy tam jesteśmy purystami technologii z 2008r., koko dżambo i do przodu :D

 

Gdyby to miał być żart ze strony twórców, to nawet całkiem udany, szkoda że w rzeczywistości zagrali na nosie dużej rzeszy fanów bo pewnie nie jeden spodziewał się czegoś lepszego.

 

Widać archaizmy starych silników jak np. twarde dynamiczne cienie jak w Doom 3, od lat już niespotykane,  a chodzi to wszystko prawie jak Crysis 3 odpalony w 4K. Cudów w optymalizacji nie ma się co spodziewać jak próbuje się wycisnąć Bóg wie co z tak starego silnika.

 

Dla mnie to na szczęście obojętne, nigdy do końca nie przekonałem się do Fallout'a, nie rozumiem jego fenomenu, podobnie jak np. Diablo, Skyrim, chociaż trójka w tamtych czasach zrobiła na mnie duże wrażenie pod względem technologicznym i kupiłem sobie ostatnio za parę groszy podstawkę i nv żeby w końcu ogarnąć ten kult, ale po tym co zobaczyłem w 4 już będzie mi się bardzo ciężko zebrać ze świadomością, że po ukończeniu nic spektakularnego mnie już czekać nie będzie.

 

Jestem dużym fanem post apo, ale bardziej w klimatach uniwersum metro, gdzie gra nie jest może tak ambitna i rozbudowana jak Fallout, ale przynajmniej solidnie wykonana, a resztę doskonale dopełniają książki. 

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomimo iż zdaję sobie sprawę że wynika to z lenistwa/braku funduszy deweloperów, trochę rozśmieszyła mnie sytuacja, gdy podszedłem do tego zupełnie obojętnie, otóż wszyscy teraz się prześcigają, że piesek ma mieć ładne futerko, że kobitki każdy włosek oddzielnie animowany, że miękkie cienie, że ździebełka trawy każdy z własną fizyką, gameworksy, tress fx'y i ogólnie wszystko lifelike, a hooy tam jesteśmy purystami technologii z 2008r., koko dżambo i do przodu :D

 

 

to wynika z posuchy na rynku gier, ludzie czekają na hit płacą za preordery, kasa wpłynęła, po co się wysilać, entuzjaści zrobią mody a my lecimy dalej ... ewentualnie z czasem zrobimy kilka poprawek i wypuścimy płatny dodatek

ostatnimi czasy więcej wyszło crapów niż hitów

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...