Caleb Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Cholerni piraci! Obszczymury zafajdane! Wlezie taki chojrak do gospody w brudnych buciorach, wysiorbie beczkę jamajskiego rumu i wszczyna bardachę, spokojnych obywateli strasząc. Zamiast uczciwej pracy na plantacji trzciny cukrowej poszukać, rozbija się szemrane towarzystwo zdezelowanymi łajbami, wypatrując łatwego zarobku pomimo patroli angielskiej marynarki, która za punkt honoru postawiła sobie tępienie korsarzy. Panie, daj pan spokój... W przemyśle rozrywkowym też przyzwoitości nie uświadczysz, bo zamiast hołdować praworządnym wzorcom i wychowywać młodzież na uczciwych ludzi, propaguje się nieuzasadnioną przemoc oraz awanturnictwo. Panie - wystarczy spojrzeć na takiego Assassin's Creed IV: Black Flag, gdzie z piratów bohaterów chędożonych zrobili! Zaiste... przygoda to ekscytująca i niebezpieczna, widok lazurowego oceanu może zauroczyć, ale jednocześnie wstępujemy w postać bezwzględnego mordercy. Skąd wiem? Przecież na własne oczy widziałem! Do kroćset... znowu się zdemaskowałem! Załoga - opuścić żagle, poluzować cumy, podciągnąć kotwicę i płyniemy na Karaiby! Przez Assassin's Creed IV: Black Flag niedługo przybędzie nam konkurencji! Recenzja Assassin's Creed IV: Black Flag PC - Piraci z Karaibów - PurePC.pl Edytowane 28 Listopada 2013 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) bez sensu pisać, jak nie ma z kim. kotwicy nie ma kapitanie! grane na konsoli. a jak! co do grafy, to na klocku wyglada lepiej ;] Edytowane 29 Listopada 2013 przez dumpmuzgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 Ja gram na PC. Początkowo się podłamałem przez ten błąd z brakiem triple buffering (gra chodziła 30 lub 60fps) z tym, że to 30 klatek było jakieś dziwne bo normalnie przy takim framerate nie odczuwa się tak dużego dyskomfortu. Używam sposobu z alt+ctrl+del + esc i gra ze wszystkim na full na 1920x1980 z FXAA chodzi znośnie te czterdzieści parę klatek w wielu momentach. W zasadzie tak samo jak BF4. Na marginesie nie jestem zadowolony z karty, którą mi polecono na tym forum ( z wielką wręcz łaską ), lepszym wyborem był by preferowany przeze mnie GTX680 ale z niewiadomych dla mnie do tej pory powodów zamknięto temat zanim cokolwiek udało mi się przedyskutować w tym temacie. Forum jak widać pada razem z cierpliwością moderatorów ale to oddzielny temat. Nigdy nie byłem wielkim fanem Assassin'ów. Pierwszą częścią w jaką trochę pograłem była dopiero trójka. Jednak seria trochę mnie zaciekawiła i mogę powiedzieć jako laik, że Black Flag wciągnęła mnie chyba jeszcze bardziej. Klimat nieco inny, widać trochę lepiej wpasowujący się w moje gusta. Jestem dopiero po przejściu paru wspomnień i jestem ciekawy w którą stronę rozgrywka się rozwinie. Na pewno nowością zarówno w AC4 jak i BF4 jest fizyka wody z tesselacją taką jaką wyobrażałem ją sobie gdy zapowiadano nadejście DX11. Niespotykanym dotąd zjawiskiem jest to, że fale mogą być na tyle wysokie i nie wygodne, że zasłaniają nam widoczność innych obiektów na wodzie co jest według mnie całkiem nowym elementem rozgrywki nie możliwym do zrealizowania na poprzedniej generacji. Nie próbowałem jeszcze trybu multi w żadnej części Assasin'a także za bardzo nie wiem nawet z czym to się powinno jeść ale po przejściu gry na pewno się tym zainteresuje. Jest pewna oryginalność w rozgrywce przez co moim zdaniem seria odstaje nieco od innych gier. Dlatego też oczekuję pewnej oryginalności w multi ale znając życie będzie to sprowadzone do klasycznych, znanych już rozwiązań i szału żadnego nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 ja na swoim zestawie gram w assasyna z wszystkim ustawionym na maxa razem z txaa x 4 i gra lata jak ta lala. razem z nowymi sterami i uaktualnionym profilem sli dziala jeszcze lepiej niz w dniu premiery :p Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 Powiedz lepiej czy znasz sposób na wyłączenie limitu 63 FPS :D Gierka ma fajne "czarne dziury" wydajnościowe - kręconego GTX 780 w 1680x1050 potrafi na ~30 zbić. Oczywiście wszystko na fulla + AA x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 Vsync zbija na 30 klatek w momencie jak spadnie poniżej 60. Chyba, że mówisz o czym innym. Trzeba wymusić triple buffer w radeon pro albo d3doverdrive. Tapatalk 4 @ SGS 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 VSync mam wyłączony, więc klatki sobie pływają jak chcą... do 63 FPS, której to granicy nie przebijają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 ja gram z włączoną synchronizacją adaptacyjną wymuszoną w panelu nvidii i trzyma mi 60fps :D więcej mi nie trzeba bo i tak monitor więcej nie wyświetli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Patrzę na to pod kątem testów GPU Z drugiej strony, idzie znaleźć miejsce gdzie na i7-3770K (HT OFF) @4.5 GHz i Palit GTX 780 Super JetSstream (980/6200 MHz) dwuminutowy test pokazuje średni FPS na poziomie 38... w 1680x1050, SSAO, MSAA x8 i reszta full. Więc nawet z tym limiterem stabilne 63 FPS w FHD w pewnych warunkach będzie nieosiągalne dla kolejnej generacji GPU Edytowane 30 Listopada 2013 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spyx Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Koledzy nie mówcie mi, że moja całkiem nie stara 780 nie daje rady w nowych produkcjach w FHD, pewnie stery jeszcze poprawią.. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Spyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2013 Ogólnie to mam wrażenie że i5-4gen + GTX680/770 w brzydszym (dla mnie) AC IV poci się bardziej niż i5-1gen (2.8GHz) + GTX660 w ładniejszym (dla mnie) AC III (las o poranku!); Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 Próbujcie z tym motywem alt+ctrl+del w trakcie gry, po czym esc lub anuluj i powrót do gry z paska startu. Co prawda czynność trzeba powtarzać po każdorazowym uruchomieniu gry ale ja bym się nie bawił jakieś emulatory triple buffering. W krótce i tak to spatchują. U mnie ten zabieg rozwiązuje wszelakie problemy z działaniem gry. Z tym Adaptive V-Sync nie mogę dojść do ładu. Niby mi to działało na Crysisie 2, ale później już na żadnej innej grze. Pewnie dlatego, że przez większość gry było ponad 60 klatek i tryb raz przełączał się na 60 raz na 120 kl. I było to fajne gdyż redugowało laga na myszce. Niestety opcja nie zadziałała mi później na zadnej innej grze. W crysisie działała jedynie z włączonym frapsem (co ciekawe).Żadne inne zabiegi, ustawienia nie pozwoliły mi uzyskać adaptacyjnego v-sync bez rozwarstwiania ekranu. Zmuszony zostałem do używania konwencjonalnego v-sync. NV nie odpisała mój mail z tym problemem, może wy cos wiecie na ten temat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) narazie jedyne miejsce gdzie gra mi sie przyciela to sam poczatek gry gdzie trzeba przeplynac wplaw kolo plonacych fragmentow statku potem sie unormowalo. narazie mam zaliczone zaledwie 10% gry dlatego wiecej nie umiem powiedziec. pozniej sprobuje pograc bez adaptiv w jakims miescie bo teraz bujam sie statkiem. zrobie pomiar frapsem i wrzuce wykres.Wlodi jaki masz monitor 120 czy 60 hz. mi z jednym gtxem zawsze dzialal adaptiv nie zaleznie od tytulu. wiem bo gdy to wylaczalem to sie obraz rozlazil.Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 1 Grudnia 2013 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Próbujcie z tym motywem alt+ctrl+del w trakcie gry, po czym esc lub anuluj i powrót do gry z paska startu. Co prawda czynność trzeba powtarzać po każdorazowym uruchomieniu gry ale ja bym się nie bawił jakieś emulatory triple buffering. W krótce i tak to spatchują. U mnie po takiej operacji promienie boga ustawiają się na niskie i dlatego wzrasta fps. Ogólnie po pewnym czasie gra nudna i schematyczna. Dobiłem do 45% w trybie fabularnym i dalej nie mam sił. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Fonzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Koledzy nie mówcie mi, że moja całkiem nie stara 780 nie daje rady w nowych produkcjach w 108 w FHD, pewnie stery jeszcze poprawią..A kto ci każe grać z MSAA x8? To tutaj najbardziej zabija wydajność. Z takim MSAA x2 albo jeszcze lepiej FXAA gra będzie działać 5x szybciej. Ja tam różnicy na tv 40" z 3 metrów nie widzę pomiędzy FXAA, a MSAA x2, za to fps mam około 15 więcej ;) Tak swoją drogą za co odpowiada opcja "Promienie Boga"? Bo osobiście nie umiałem znaleźć różnicy pomiędzy low, a high. No i jeszcze jedno. Jak już dali limit fps to by go mogli ustawić na 60, a nie 63. Przy tych 63 fps jest widoczny straszny tearing, co wymusza korzystanie z vsync... Tapatalk 4 @ SGS 3 Edytowane 1 Grudnia 2013 przez Lanc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2013 Tak swoją drogą za co odpowiada opcja "Promienie Boga"? Bo osobiście nie umiałem znaleźć różnicy pomiędzy low, a high. Smugi są takie jak patrzysz pod słońce np. na palmy. Coś jak w pierwszym crysisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 @Zaodrze monitor mam 60Hz. Z tego co gdzieś tam wyczytałem na zagranicznych forach adaptive v-sync wyłącza się gdy liczba klatek spadnie poniżej 60 i wówczas zaczyna się tearing. Ktoś to może potwierdzić ? "Promienie Boga" to nieudolnie przetłumaczona opcja graficzna "God rays" jeśli ktoś jakimś cudem nie skojarzył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tearing na monitorze 60hz poniżej 60 fps? Coś mi się wierzyć nie chce. Nigdy się z taką sytuacją nie spotkałem. Tapatalk 4 @ SGS 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2013 "Promienie Boga" to nieudolnie przetłumaczona opcja graficzna "God rays" jeśli ktoś jakimś cudem nie skojarzył. Dość udolnie akurat, tylko mało kto jest przyzwyczajony do polskiej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2013 To już prędzej „Boskie promienie”;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2013 Kiedyś to się nazywało Sunshafts :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ja pamiętam lightshafts. Zaczęło się to pojawiać jakos w latach 2006/2007. No ale nie ważne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Jestem ciekawy kiedy w końcu wydadzą patcha, który włączy triple buffering przy vsync włączonym. Aktualnie mamy już wersję 1.03 i fixują tylko multi... W wersji 1.02 wprowadzili niby fixa na vsync (coś czytałem na forum ubi, że działa tryb 120hz na odpowiednich monitorach z vsync). Ktoś mógłby potwierdzić? Trochę irytujące jest ciągłe pamiętanie o włączeniu RadeonPro (wymusza triple buffer) po każdym restarcie PC jak się chce zagrać w tę grę. Tak swoją drogą jest tu ktoś kto gra na nie podkręconym Haswellu (i5) i grafiką z segmentu GTX770? Znajomy na identycznych ustawieniach jak moje (wszystko max, cienie v.high, fxaa, fullhd, ssao, vsync off) ma średnio 30-35 fps w mieście. U mnie na HD7870XT (czyli słabszej karcie) w mieście nie spada poniżej 55 fps. Czyżby był aż taki narzut na CPU? Edytowane 12 Grudnia 2013 przez Lanc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Wyszła obsługa PhysX. Dzisiaj pograłem kilka godzin, żeby zobaczyć jak to wygląda. Co prawda podczas dzisiejszej sesji mało miałem okazji, żeby natknąć się na te efekty ale różnicę i tak widać gołym okiem. Najciekawsze jest zachowanie dymu a reszta to wg. mnie standard do którego wszyscy są już przyzwyczajeni. Niemniej różnice widać i jak najbardziej na plus. Framerate oczywiście ostro poleciał na łeb ale jeszcze nie ma jakiejś tragedii. Triple Buffer nadal nietknięty - czekamy nadal. Edytowane 21 Grudnia 2013 przez Włodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) mi zasadniczo trzyma 60 klatek ale musiałem dac na niskie promienie Boga czy jak to się tam tłumaczy. tak to wszystko na maxa TXAAx4, itd. fajnie gra wygląda z physx. wytłumaczcie mi prosze o co chodzi z tym triple buffer? Edytowane 21 Grudnia 2013 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 gierka fajna aczkolwiek niepotrzebne te wstawki z tą pracą ze wspomnieniami w firmie, wolałbym ciągłość historii która przypomina trochę piratów z Karaibów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 dokladnie mam takie same zdanie wnerwia mnie ta zmiana klimatu i dzieje sie to w ciekawych momentach gry. za duzo cpali jakiegos shitu i im sie w tej canadzie we lbach pomieszaloWysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 mi zasadniczo trzyma 60 klatek ale musiałem dac na niskie promienie Boga czy jak to się tam tłumaczy. tak to wszystko na maxa TXAAx4, itd. fajnie gra wygląda z physx.wytłumaczcie mi prosze o co chodzi z tym triple buffer?Bez triple buffer (czyli dual jak w ac4) po włączeniu vsync masz tylko 2 sytuacje jeśli chodzi o fps. Jak karta ci trzyma fps równy bądź wyższy 60 i masz aktywny vsync to fps jest stale 60. Natomiast jak ci spadnie do 59 to automatycznie fps są limitowane do 30 (i czuć ogromny drop płynności). Z triple buffer natomiast sytuacja jest taka, że jak masz 60 lub więcej to limituje do 60 ale jak spadnie poniżej 60 to się nic nie dzieje i masz tyle fps do ilu spadnie (np 45 czy 55) przez co nie czuć spadków płynności. Dziwne to wszystko jest o tyle, że wszystkie poprzednie części AC miały natywnie wsparcie triple buffering, a najnowsza chyba celowo nie ma (może żeby ludzie wybierali ps4 ze stałym 60?). Podobna sytuacja z najnowszym NFS, który ma fps cap 30 na PC... Tapatalk 4 @ SGS 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 PS4 oferuje tylko 30 FPS, a nie 60 w ACIV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) jak robie pomiar frapsem to nigdy nie spada do 30 jak jest jakis spadek ponizej 60. wtedy pokazuje 45 59 etc dokladnie tak jak to Lanc opisales z wlaczonym triple. spadki mam glownie z wlaczonym na high "Bogiem". nawet bez fizyki jak sie zmieniala pogoda na deszczowa to musialem zmniejszac na niski "Boga" bo sie cielo.Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 21 Grudnia 2013 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...