Skocz do zawartości
Grimlock

F1 Sezon 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to zbyt wysokie spalanie ? Z tego co widzę jest limit 100kg/h , ale co ile sprawdzany ? Co godzinę ? Jeśli w pierwszej godzinie spalimy 101litrów a w drugiej 80 to już out, czy jak ? Co za popieprzeniec to wymyślił. Z góry ustalona liczba kilometrów do pokonania plus z góry ustalona pojemność baku zawsze da takie samo maksymalne spalanie, aby ukończyć wyścig, więc co to za debilne wymogi ? 

 

 

 

In order to promote fuel efficiency, fuel will be flow restricted to 100 kg/h above 10,500rpm;[87] below 10,500rpm a formula for the maximum flow must be applied based on the rpm in use

 

 Nie wiem co to ma na celu, mógłby ktoś to wyjaśnić jaki to ma wpływ na ekosystem jeśli spalam benzynę w tempie 100000000000 litrów na godzinę, a 10 litrów na godzinę, zakładając, że mam tyle samo w baku ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że maksymalne chwilowe to 100kg/hr. Można cały wyścig jechać na 99kg/h (chociaż wątpliwa sprawa, że się dojedzie do mety hehe) i będzie ok, ale jak tam napisałeś raz 80, a raz 101 to już nie. Jaki sens? Niewielki. Ale co zrobić, eko[ciach!]lec wszędzie się wkradł :> pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te limity sprawiają, że niedługo to będzie F1 - wyścig o kropelce... Nie obejrzałem live niestety, bo zdrowie zawiodło, ale mniej więcej jestem na bieżąco. V6 plus blender zdecydowanie na minus. To straszliwie nijaka kombinacja dźwiękowa, nie ma wycia i charakteru.
Rotacje osobowe, pałam sympatią do Ferrari i życzyłbym sobie, żeby skopała RedBulla. Nie robi mi czy wygra Mercedes czy Williams, byleby nie mój anty-idol na V. Przy nim Lewis wcale nie działał mi na nerwy w swoim pierwszym sezonie.

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie przepływu paliwa (spalanie chwilowe) ma też za zadanie ograniczyć moc silników (wyrównanie stawki). RedBull przekraczając tą wartość zyskiwał widać wyraźnie (wyższą moc), aż tak zaryzykowali znając z góry konsekwencje. Przecież pamiętamy z testów, że RB10 był jednym z najwolniejszych bolidów na prostej (choć piekielnie szybki w szybkich zakrętach). Pamiętacie 1,5L, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik BMW Megatron? Inżynierowie wyciągnęli z niego 1300KM. Nic nie stoi na przeszkodzie aby z obecnych silników wyciągnąć powiedzmy 1000KM. Tylko, że wtedy 100kg paliwa na wyścig to byloby "odrobinę" za mało i całe to "eko" diabli by wzięli. A kto wie, zwiększenie mocy i prędkości obrotowej poprawiłoby dźwięk? 

 

Tak brzmiał Arrows A10B napędzany Megatronem:

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez v8 jest totalnie nudno wyscig kosiarek. po tylu latach ogladania zaczalem gdy dejmon hill jezdzil w wiliamsie jest totalna beznadzieja. gdyby nie botas to bym zalowal ze w ogole wstawalem tak wczesnie w niedziele zeby to obejzec.

 

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.planetf1.com/driver/18227/9219998/Bernie-I-told-you-so

 

To kiedy wracamy do V8? Kaske im obetna z kontraktow to sie zacznie.

 

PS. Wyscig ogladalem 20min. W hiszpanskiej TV na full HD i dolby nie bylo prawie w ogole slychac bolidow. Liek WTF?! PIsk opon w boxach, whaaaaaat!

 

Nie mowiac o tym ze F1 stracilo przez cholerne problemy z bolidami.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj mialem dosc po drugiej czesci kwalifikacji i poszedlem z dzieckiem na dwor. dopiero po 2h doogladalem 3 czesc. tego sie nie da ogladac totalna beznadzieja. gdzie ten przenikliwy dziwek? fuck you fia niech ich dziadow starych pieklo pochlonie.

 

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FOM też nie lepiej postęuje. Obecny live timing na Formula1.com to jakiś żart. Zamiast międzyczasów są jakieś niewiele mówiące kropki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - to płać: za m.in. międzyczasy i inne informacje z toru. Owszem w wersji premium jest kilka nowych bajerów, których nie było wcześniej.

 

Berni po wizycie na torze w Malezji stwierdza już, że silniki już nie brzmią "tak źle". No tak, po co odstraszać inwestorów i ryzykować niższe stawki za kontrakty od właścicieli torów.

 

Wyścig obejrzę sobie z powtórki na Polsat Sport News. Szkoda wydawać pieniędzy na płatne kanały. Pomyśleć F1 była kiedyś na TV4 i można ją było oglądać w spokoju i właściwych dla grand prix porach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Felipe Massą pojechali jak ze szmatą :D

 

Do tego mechanik w Sauberze wydmuchujacy płuca na hamulce w bolidzie Guttiereza.

 

Ogólnie nuda.

 

P.S. aktywowałem sobie te 14 dni okresu testowego na Ipla. Nadają w 720p. Na świeżo kupionym TV Samsunga UE48H6400 działa znakomicie. Wyścig za tydzień też obskoczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórka na Polsat Sport News jest przerywana reklamami i "Fleszem", w którym podają m.in. kto wygrał. Poza tym, pasek PSN zasłania pasek z informacjami F1. Jednym słowem Polsat to nędza - chcesz oglądać po ludzku - to płać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=lECNrKgt0A8

 

 

 

Można powiedzieć, że Maldonado wziął Gutiereza na kły ;) :lol:

 

A co do GP Bahrajnu. Wyścig był wspaniały, niesamowita ilość walki kolo w koło. Williamsy, Redbulle, Force India, no i oczywiście Mercedesy. Walka Hamiltona z Rosbergiem to była wisienka na torcie :D Świetna, odważna i skuteczna jazda Ricciardo - emejzing :D Najciekawszy wyścig od lat, zapomniałem nawet o tym paskudnym dźwięku.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, spoko. Chociaż ja liczę na jakieś świeże twarze. Briatore, Brawn spoko goście, ale Boullier i Horner pokazują, że wcale nie stare dziadki się sprawdzają. Może jest ktoś taki na horyzoncie?

 

Co do Stefano - nie wiem, jak wygląda praca w Ferrari, ale wydaje mi się, że chyba trochę nie pasował do klubu piranii. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...