sln Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witajcie,Problem jak w tytuleJest internet 25Mbit po kablu Ethernet od pewnego ISP. Wchodzi do routera Linksys WRTU54G-TM (najnowszy firmware v1.00.25)Najcześciej 3 urządzenia są podłączone po WiFi: 2 laptopy i smartfon. Gdy podłączę się danym sprzętem do sieci osiągam następujące transfery:Laptop #1: 20-21Mbit (czyli maksmimum - wiadomo ograniczenia 802.11g)Laptop #2: 13-15Mbit (stoi za grubą scianą 10 metrów od routera - więc ok)Smartfon: 10-12MbitI tutaj wszystko jest w porządku. Problem polega na tym, że po około 40-60min, czasem więcej, od podłączenia danego urządzenia, download spada do ~6Mbit. Problem występuje na każdym z trzech podłączonych sprzętów więc wina po stronie routera. Wystarczy wtedy na danym urządzeniu zrestartować połączenie sieciowe i pełne prędkości wracają, na kolejne średnio 40-60min, po czym znów spada do 6Mbit. Problem występuje niezależnie od siebie na każdym urządzeniu, tj: jeśli laptop nr1 jest uruchomiony już kilka godzin i prędkość "spadła" mu do 6Mbit, to na drugim laptopie pracującym od 10min prędkość jest prawidłowa. Zawsze pomaga restart połączenia z poziomu danego urządzenia, routera nie trzeba restartować. Siła sygnału w porządku, nie zrywa połączen, sa stabilne, tylko występuje omawiany spadek prędkośći do 6 Megabitów.Przywracałem ustawienia routera do fabrycznych - nic nie dałoAny ideas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sln Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nikt nie wie? Jakieś rozwiązanie oprócz wymiany routera na inny model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ustaw odswieżanie IP co 30-60 minut.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...