Jump to content
Sign in to follow this  
radiergummi

Auto rodzinne 25-30k

Recommended Posts

Rasowe vany mają takie fikuśne silniki typu 3.5 V6 albo coś około, jeździłbym.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
(prawie) Tak robiliśmy w Clio, odpowiednio dopasowana torba pomiędzy fotelikami z tyłu pełniła rolę podłokietnika, inne torby jako podnóżki dla małolatów. Nawet wózek spacerowy się zmieścił do bagażnika na wakacyjny wyjazd.

Back to '90.

 

Nie znam się mocno na Chryslerach, ale jeżdżąc kilkoma Voyagerami V6 stwierdzam, że są to bardzo prawilne i mega wygodne auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździliśmy Dodgem Caravanem z 3.3 V6 w czasie delegacji w Stanach. Pięciu właścicieli otyłych dłoni i całej reszty mieściło się z mandżurem bez problemu.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem dzisiaj w zagłębiu komisowym by po przymierzać się i pojeździć Vectrą C. Dla moich potrzeb i oczekiwań ten samochód to strzał w dziesiątkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra C trochę kłóci się z:

ale raczej nie będzie mnie stać na jego utrzymanie.

ale to tylko moje laickie stwierdzenie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra C nie jest zla. Mam ten silnik 1.8 140KM w Astrze H z automatem i nawet jedzie i nie pali wiele. Jeden ciapol w Londynie pokazywał mi swoją Vectre C 1.8 w manualu i bylem bardzo pozytywnie zaskoczony. Po pierwsze przebieg miała na blacie 60.000 mil i wygladała w środku jak nowa, a powiedział mi, ze naprawdę to ten przebieg jest jakies 200.000, wiec bylem w szoku.

 

Może design w środku nie powala delikatnie mówiąc, ale wszystko jest bardzo solidnie spasowane i przy przebiegu 200.000 wygladało jak nowe. Generalnie na tyle mi sie to auto spodobało, ze mysle nad sprzedaża Astry i rozglądam sie powoli za Vectrą C Elite w automacie.

Edited by DziubekR1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czasem w vectrze c nie siedziały te bardziej awaryjne aisiny czy jak to się pisze? Chodzi o skrzynie aut.

 

Wysyłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten Focus we wnętrzu to trochę bieda i jakość taka sobie ;)

 

A C5? Też ładny jak na kombi. W tej kasie zamiast Focusa szukałbym raczej Mondeo. E90 w kombi chodzą po tyle co E46 w Coupe. Może też nie głupi pomysł? Powinno w miarę trzymać wartość.

Edited by Kilokush

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czasem w vectrze c nie siedziały te bardziej awaryjne aisiny czy jak to się pisze? Chodzi o skrzynie aut.

 

Wysyłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2

 

No wlasnie rozne opinie o tym Aisinie slysze, to AF40 dokładnie mowiac. Generalnie ponoć skrzynia przelata spokojnie 300.000, tylko elektrozawory lubią robić problemy. I teraz temat jest taki, ze w PL mozna je zrobić bez problemu, ale w UK moze być problem, bo tutaj jak coś nie działa, to fachowcy mają jedną diagnozę, wymiana całości...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie rozne opinie o tym Aisinie slysze, to AF40 dokładnie mowiac. Generalnie ponoć skrzynia przelata spokojnie 300.000, tylko elektrozawory lubią robić problemy. I teraz temat jest taki, ze w PL mozna je zrobić bez problemu, ale w UK moze być problem, bo tutaj jak coś nie działa, to fachowcy mają jedną diagnozę, wymiana całości...

 

W USA możesz kupić skrzynię biegów do 50 letniego samochodu zaprojektowaną zupełnie od nowa. Automaty są naprawiane. Są warsztaty, które złożą Ci same skrzynie automatyczną czy manualną z przełożeniami jakie chcesz lub dostosowane do mocy np. 600 KM. A w Europie skrzynie się wymienia. Często na używane i modli żeby działała. A ostatnio to się wpier*ala Dual Clutcha do wszystkiego w kombo z dwumasą. Jaki jest sens DSG w Skodzie Rapid czy Fabii? Czy VW Polo? Sama skrzynia w ASO kosztuje więcej niż połowa nowego samochodu w salonie. Po 5 latach takie auto jest warte mniej niż nowa skrzynia. Właśnie taki w tym sens. Zrobisz 200-300 tys. km. Skrzynia padnie i już bardziej się opłaca kupić nowe auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i wlasnie taki jest zamysł producenta w UE, żeby sie rozpadlo i mozna kase skasować ponownie. A w UK problemem jest to, ze emigrantów to jest dużo, ale takich którzy coś potrafią zrobić, to już troche mniej i znaleźć dobrego mechaniora graniczy z cudem. Nawet w wyspecjalizowanym warsztacie od skrzyń nikomu nie będzie sie chciało bawić w jakieś wymiany częsci i na 99% powiedzą, że trzeba wymienić całą skrzynię, jak ze wszystkim w UK...

 

Swoją Astre H z 2008r. kupilem 2 lata temu za 2500F. Mam automata i kiedyś z ciekawości spytałem ile by była wymiana skrzyni w warsztacie z automatami, było by 2000F :)

Edited by DziubekR1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu, po latach kupiłem swoje pierwsze auto:

 

Opel Vectra Kombi 2.0 Turbo 175PS / Benzyna
Rocznik: 12.05.2005
Przebieg: 196.000 km
Kolor: Czarny
Kraj pochodzenia: Niemcy

Wyposażenie:
- Jasne Bi-xenonowe reflektory z doświetlaniem zakrętów
- Czarna półskórzana tapicerka
- Elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika
- Parktronik tył i przód
- Tempomat
- BC Komputer pokładowy informuje o spalaniu, średniej prędkości, przebytej trasie itp.
- Radio CD70 z kolorową nawigacją GPS z możliwością wgrania mapy Polski oraz polskiego języka
- Klimatronik dwustrefowy
- Roletki przeciwsłoneczne tylnych szyb
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchu
- Multifunkcyjna kierownica
- Lusterko fotochromatyczne
- Alufelgi 17 cali z oponami letnimi w bardzo dobrym stanie
- Podgrzewane lusterka sterowanie elektrycznie
- 4 x szyby elektryczne
- 6 x Airbag
- Halogeny przeciwmgielne
- Wspomaganie kierownicy
- ABS, ESP
- Książka serwisowa
- Dwa oryginalne kluczyki

 

Auto kupiłem od polecanego w środowisku klubu Vectry/Opla użytkownika Omega1217.

Z 18 900 zeszedł na 17 950 + dorzucił komplet Opon zimowych na stalówkach R16.

Auto dość drogie, ale bez wypadkowej przeszłości z potwierdzonym przebiegiem w ASO.

 

P.S. Auto po przekładce z mazuta 3.0 CDTI na benzynę 2.0 Turbo. Możecie się pośmiać na testowym.

post-120376-0-20241400-1460395184_thumb.jpg

post-120376-0-07869800-1460395185_thumb.jpg

post-120376-0-62897100-1460395212_thumb.jpg

Edited by radiergummi
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z najgorszego motoru w palecie Vc na jeden lepszych +

Tylko trochę bezpłciowa jak to Opel. Mnie w podobnych pieniądzach wyszedł 9-5 Aero Kombi Aut 03 tyle że już z LPG

Teraz FIMC, DP, program i odetkać ten motor :) Jak tam turbina siedzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj aby im wspomnieć że będziesz chciał ja lekko modzić aby z zapasem dali wtryski i reduktor/y. Chyba że wystarcza Ci te 175kucy jak na taką ciężką budę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. Auto po przekładce z mazuta 3.0 CDTI na benzynę 2.0 Turbo. Możecie się pośmiać na testowym.

Za to cię lubię pysiu, naści lajka.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

P.S. Auto po przekładce z mazuta 3.0 CDTI na benzynę 2.0 Turbo. Możecie się pośmiać na testowym.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W piątek byłem w ASO na wymianie oleju (promocja wiosenna za 199zł ze wszystkim). Kierownik serwisu jest moim znajomym i jeszcze przegląd zrobił za free. Na tą chwilę nie ma aucie nic co wymaga nakładów finansowych. Czy można usłyszeć coś lepszego po zakupie używanego auta?

 

Taptaptap Mlais M52

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jednym słowem "dołnsajzing" [ ukryty agent grinpisu nam się tu objawił ] 

 

 

ps

zdaje się że były też benzynowe silniczki 2.8Turbo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto wczoraj otrzymało podtlenek gazu w TurboLPG w Tczewie. Reduktor KME Gold GT ze sporym zapasem, ale o modzeniu jeszcze nie myślę.

W między czasie dołożyłem bezprzewodowy portal telefonu UWA. Fabryczny moduł do komunikacji po Bluetooth. Mikrofon już w aucie miałem. Ja postarałem się o sam moduł, a jeden magik mi to podłączył. Sterowanie z kiery i informacje na ekranie komputera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a1a2976caafa00c510a61f3cb6ad00ab.jpg2eaacaad235117c3becd853658da9e48.jpg

 

Auto na nowych sprężynach. Z przodu na przeglądzie wykryli jedną pękniętą, a z tyłu chciałem się pozbyć "gleby". Okazało się, że były tam Eibachy -30 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.