radiergummi Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Z większych niespodzianek mogę wymienić jedną cewkę na trzecim cylindrze, która na gazie mi przerywała. Wymiana na oryginał w ASO 300 zł. No i teraz ta sprężyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOOB3K Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Alfa Romeo !!! Niesamowita przygoda gwarantowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) co myślicie o W211 Kombi, 1.8 z kompresorem? chodzi za mną 3,5 V6 ale się "wahom" między rozsądkiem (1,8 ) a sercem (3,5) Edytowane 6 Lutego 2017 przez Zeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOOB3K Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Osobiscie nie wzialbym tak duzego silnika w benzynie, po pierwsze spalanie :v a pamietaj ze silniki w ukladzie V sa kosztowne w serwisowaniu i naprawie :) niz zwykle rzedowe jednostki. Chyba ze jestes w stanie placic za ten dzwiek i moment obrotowy(Vki zawsze maja wiekszy moment niz rzedowe). Tylko ze dzwiek po pewnym czasie Ci sie przeje :P. Duzy silnik to tylko diesel, mniejszy benzyna + doladowanie z gazem. Edit: no i najlepiej jeszcze w automacie, zeby sie nie meczy z biegami i z spod swiatel ruszac jak z procy Edytowane 6 Lutego 2017 przez SOOB3K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Duży silnik diesla to do ciężarówek, dostawczaków i traktorów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOOB3K Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Duży silnik diesla to do ciężarówek, dostawczaków i traktorów. Moze i takie macie zastosowania tam takie na wioskach ale w miastach diesle jezdza w osobowkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 No. W pociągach osobowych jeżdżą. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 w miastach diesle jezdzaA nie powinny, bo to bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 E320 CDI waży 115 Kg więcej od benzyny 3,5 V6. Co sprawia że osiągi znacznie gorsze . Tak czy inaczej na w211 się nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 w miastach diesle jezdza w osobowkach Który to dizel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOOB3K Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Który to dizel? Wybierz sobi, wtedy bedzie on dizlem. PS. hejtujcie sobie diesle, ale czlowiek patrzacy przez pryzmat $$$ i chcacy miec przyzwoite osiagi nie wybierze benzyny bo to ile zlopie :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 Ile to żłopie, ile to żłopie... Kwestia serwisu i ubezpieczenia to już inna sprawa? Mam t.benza z "uwielbianego" VAGa- 1.8tsi, średnio spala mi na trasie 5.5-7l (w tym około 1l oleju na 15kkm). W mieście poniżej 10l/100. Tyle samo- a nawet więcej palił mi 1.9tdi awx (wartości z trasy się pokrywały, w mieście nijak było to rozgrzać i średnie oscylowały w lecie w okolicach 11, a w zimę 15l/100 bo korek itp.)- gdzie twoja boga teraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) ale w miastach diesle jezdza w osobowkachW temacie aut masz takie samo pojęcie jak w temacie telewizorów... Duzy diesel do miasta.. Zajebales jak dzik w sosnę co myślicie o W211 Kombi, 1.8 z kompresorem? chodzi za mną 3,5 V6 ale się "wahom" między rozsądkiem (1,8 ) a sercem (3,5)1.8 to padaka bierz 5sete w gazie (poważnie) lub 320cdi. Szukaj tez wersji bez air matica. Ogólnie auto drogie w utrzymaniu co widać po cenach, nowe kosztowało ponad 200k a dzisiaj do dostania po 20k bo większość januszy została przytłoczona kosztami. Edytowane 6 Lutego 2017 przez KAX_ 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Ile to żłopie, ile to żłopie... Kwestia serwisu i ubezpieczenia to już inna sprawa? Mam t.benza z "uwielbianego" VAGa- 1.8tsi, średnio spala mi na trasie 5.5-7l (w tym około 1l oleju na 15kkm). W mieście poniżej 10l/100. Tyle samo- a nawet więcej palił mi 1.9tdi awx (wartości z trasy się pokrywały, w mieście nijak było to rozgrzać i średnie oscylowały w lecie w okolicach 11, a w zimę 15l/100 bo korek itp.)- gdzie twoja boga teraz? A turbinę już wymieniłeś? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zakochany Graham Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Moja QQ bierze od 7.5 do 8.5 na 100 benzin 2.0 140 Ile rozgrzewacie silnik benzynowy przy mrozie zanim ruszycie? czytalem ze okolo 30 sekund to minimum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 PS. hejtujcie sobie diesle, ale czlowiek patrzacy przez pryzmat $$$ i chcacy miec przyzwoite osiagi nie wybierze benzyny bo to ile zlopie :sad:I jak zwykle ta sama przeżuta po wielokroć szmata - a bo dizle mało palom. A jakieś inne zalety? Nie ma? Ojej, jak bardzo mi wszystko jedno z tego powodu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 I jak zwykle ta sama przeżuta po wielokroć szmata - a bo dizle mało palom. A jakieś inne zalety? Nie ma? Ojej, jak bardzo mi wszystko jedno z tego powodu. Jak to nie ma? Turbina, dwumas, egr, dpf, wtryski... Ja tam widzę same zalety, to wszystko trzeba gdzieś naprawić ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zakochany Graham Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 nie wiem po jaka cholere wymyslali ten zzupenie niepotrzebny DWUMASA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Jak to nie ma? Turbina, dwumas, egr, dpf, wtryski... Ja tam widzę same zalety, to wszystko trzeba gdzieś naprawić ;) To i masz w benzynie... może dpfy dopiero wejdą (VW już przymierzył się z tego co pamiętam). Poza tym, wcale nie jestem pewien, czy aż tak to psuje się u przeciętnego Kowalskiego. U mnie w TDCI wszystko jeździ od nowości poza typówką nic nie robione (silnik i osprzęt poza rozrządem od nowości), a 300 tys. za mną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOOB3K Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Hahahahaha bo duzym dieslem po miescie jezdzic nie mozna? Najlepiej kupic auto 1.2 z turbo i go pilowac cale zycie Rozwalaja mnie takie dyskusje, wymienil kilka charaktereystycznych ukladow dla diesla i ze to mu sie zepsuje, a w benzynie tylko silnik i nic wiecej? Rozwalacie mnie tutaj, po za tym wazne jak auto bylo jezdzone i dbane a po 2 serwisowane. Z reszta i tak mozna miec pecha i trafic na psujacego sie gruchota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 nie było moją intencją tutaj rozpętanie kolejnej bezsensownej walki diesel vs benzyna 3.2CDI w mietku też te 12l weźmie w mieście bez problemu więc ekonomia nie jest mocną stroną żadnego silnika powyżej 3l i 200KM i to jest logiczne bo osiągi nie biorą się z powietrza... bardziej miałem nadzieję, że ktoś może się wypowie na temat codziennej eksploatacji... nivo w kombi mnie nie boli, (jeżdżę Laguna 2 po lifcie i po 60k km od wymiany tulejek belki zaczyna się coś dziać, jeszcze się nie tlucze a zabawa kosztowała 700zl więc jestem przyzwyczajony ;) ) oczywiście Mercedes by szedł do gazu Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Hahahahaha bo duzym dieslem po miescie jezdzic nie mozna?Ależ można, Solarisy na przykład świetnie sobie radzą. Najlepiej kupic auto 1.2 z turbo i go pilowac cale zycie Najlepiej kupić takie, żeby pasowało do stylu jazdy i sposobu użytkowania - małą kosiarkę na miasto, diesla na trasy, benzynę 2.0+ jak ktoś lubi i go stać. Dużego diesla na miasto - cóż, można, kto bogatemu zabroni? Rozwalaja mnie takie dyskusje, wymienil kilka charaktereystycznych ukladow dla diesla i ze to mu sie zepsuje, a w benzynie tylko silnik i nic wiecej?Nie mam w swoim samochodzie ani turbiny, ani DPFa, nawet zdaje się sprzęgło jest bez koła dwumasowego, a najbardziej skomplikowanym układem są zmienne fazy rozrządu i zmienna długość kanału dolotowego. Nigdzie jednak nie znalazłem choćby śladu informacji, żeby były z tym jakieś problemy. A rozrząd jest na łańcuchu, dopóki nie barabani nie ma potrzeby tam zaglądać. Berek! Rozwalacie mnie tutaj, po za tym wazne jak auto bylo jezdzone i dbane a po 2 serwisowane. Z reszta i tak mozna miec pecha i trafic na psujacego sie gruchota.Z używanymi zawsze jest loteria, z używanymi dieslami to już rosyjska ruletka, w której cztery na sześć komór rewolweru są załadowane. nie było moją intencją tutaj rozpętanie kolejnej bezsensownej walki diesel vs benzynaTo zawsze wychodzi samoczynnie, nie przejmuj się. No i bywa szalenie zabawne jak się podejdzie z odpowiednim dystansem. 3.2CDI w mietku też te 12l weźmie w mieście bez problemu więc ekonomia nie jest mocną stroną żadnego silnika powyżej 3l i 200KM i to jest logiczne bo osiągi nie biorą się z powietrza...Mądry człek przemówił. bardziej miałem nadzieję, że ktoś może się wypowie na temat codziennej eksploatacji... nivo w kombi mnie nie boli, (jeżdżę Laguna 2 po lifcie i po 60k km od wymiany tulejek belki zaczyna się coś dziać, jeszcze się nie tlucze a zabawa kosztowała 700zl więc jestem przyzwyczajony ;) ) oczywiście Mercedes by szedł do gazu Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka O to musiałbyś spytać gdzieś na forum taksówkarzy użytkowników Mercedesów, tutaj są dużo mniejsze szanse, że ktoś ma dokładnie taki samochód. Może czyjś znajomy ma, może ktoś widział na obrazku, może ktoś takiego mijał na ulicy, ale to wszystko obleci tylko na potrzeby internetowego eksperctwa, na serio niestety nie wystarczy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 nie wiem po jaka cholere wymyslali ten zzupenie niepotrzebny DWUMASA Dwumasa tłumi drgania podczas przenoszenia napędu z silnika. Swoją drogą istnieją benzyniaki z dwu-masą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Na przykład u siebie mam dwu-masę, ale przy benzynie nie ma takich obciążeń i wytrzymuje zdecydowanie dłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 A turbinę już wymieniłeś? ;) O to to wymieniłem: 06H145710C- zaworek recyrkulacyjny, bo puszczał. Sprężarka póki co trzyma się dzielnie- zastępczą w razie "w" mam na następny dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Przeciez dwumase Jonas miał nawę w e46 ale jest takim moto ignorantem ze nie wiedział ;D raz w zyciu zmienialem dwumas i to kompletnie niepotrzebnie przy 185k km byl w 100% sprawny, sprzedałem uzywke jakiemuś Januszowi pewnie jeszcze do dzisiaj na niej jeździ. Koszt nowego to kosmiczne 850zl wiec przy takich wydatkach nie obejdzie sie bez kredytu... Zeniu w211 występuj na zwykłym nivo i na pełnym air maticiu. Komplet amorów do air matica to polowa aktualnej wartości auta. Niższe koszty utrzymania w benzynach to niestety juz przeszłość jak slysze ze w takim 3.2 jts łańcuch rozrządu pada juz przy 100k km a wymiana calosci to prawie 5k zl to juz wole w dizlu wymienić dwumas i turbo :lol: Edytowane 7 Lutego 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 @KAX komplet amorów za 15k? chyba jakieś złote :> Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) W jednym z ostatnich numerów Autoświata czy Motoru, był przegląd tego typu zawieszeń występujących na rynku. I były tam ceny rzędu 5-7 tyś PLN za sztukę. Edytowane 29 Czerwca 2017 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Nie 15, a prawie 10 ( e klasę juz za 20 kupisz) jak to Cie dziwi tzn. Ze cie na w211 nie stać ;] dodatkowa sławne w mercedesach pompa SBC ktora Niemcy zaprogramowali na dana liczbę hamowań po ktorym komp wywala błąd. Pozostaję wymiana lub regeneracja a to tez tanie nie jest. Poza tym większość tych aut bedzie miało grubo ponad 300k realnego przebiegu gdzie juz może się sypnąć cokolwiek, a dużo elektroniki nie ułatwia sprawy. Ogólnie auto nie jest, nie bylo i nie będzie tanie w utrzymaniu o czym przekonalo juz sie dwóch moich kumpli. Jednak jak liczysz sie z kosztami to będziesz miał fajne auto, któremu w wyposarzeniu i komforcie nie dorówna żadne nowe auto dla przeciętnego kowalskiego typu kia czy inny hiundai. Jakość wykonania wnętrza powala. Auto z nalotem 350k km potrafi wyglądać jak by wczoraj z salonu wyjechało. Edytowane 7 Lutego 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2017 Przeciez dwumase Jonas miał nawę w e46 ale jest takim moto ignorantem ze nie wiedział ;DPotwierdzam, tak było. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...