Kiniaa92a Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam, kupiłam mojego laptopa - Samsung NP300E5A-A06PL prawie dwa lata temu. Ostatnio zauważyłam niestety pęknięcia na klapie matrycy, w miejscach przy zawiasach. Widać jak się rozszerzają przy zamykaniu laptopa, więc ewidentnie nie jest to moja wina, a efekt zwykłego użytkowania. Czy gwarancja to obejmie ? Czytałam wytyczne, jednak nie jestem pewna, bo nie opisują tam konkretnej sytuacji pęknięcia obudowy. Do końca gwarancji zostało mi dokładnie 2 dni, więc muszę działać, dlatego proszę o szybkie odpowiedzi i rady, z góry za wszystkie dziękuję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dw10 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 niektore laptopy maja taka wade. Kiedys byly LG F1 ktorym masowo urywaly sie zawiasy w tym samym miejscu co tobie. Slij na gwarancje. A dokladniej ujmujac zadzwon do gwaranta i zglos usterke niech przysla ci kuriera po sprzet albo jak kupowalas osobiscie to pedz do sklepu. Moga ci powiedziec ze uszkodzenie mechaniczne i twoja wina ale jak postraszysz rzecznikiem praw konsumenta to powinni przyjac. Chociaz nie wiem czy jak pograja na zwloke to ci sie skonczy gwarancja wiec dzialaj szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 Liczy się data pierwszego zgłoszenia usterki, więc nikt tu nie będzie grał na zwłokę. Ale jednocześnie wątpię, by ktokolwiek się tym zainteresował. Mogą Ci zawsze powiedzieć, że nieumiejętnie używałaś sprzętu. Tak samo było ze słuchawkami Pioneer MJ-5 - po ok. roku pękał w nich pałąk (miałem do czynienia z 3-ema sztukami z identycznymi objawami po tym samym czasie), ale producent uznał, że to wina złego użytkowania: za mocne ich "rozwieranie", zakładanie przez 2 osoby naraz (nie mam pojęcia, jak miałoby być to możliwe) itp... Na uszkodzenia mechaniczne nie ma często rady. W moim Lenovo Y570 też wyłamują się ramki przy zawiasach (objaw niemal od początku użytkowania), na szczęście na razie bez uszkodzenia trwałego, więc się tym nie przejmuję. Co do Twojego przypadku, to zgłoś to - zawsze warto spróbować, nawet jeśli szansa na powodzenie całej akcji niewielka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkmedia_pl Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Myślę,że szanse są marne,tym bardziej jeżeli okres gwarancyjny wygasł,piszesz że laptopa masz dwa lata wiec jest to tak na samym styku. Próbowac jednak zawsze możesz,najwyżej spotkasz sięz odmową i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...