Jump to content
Sign in to follow this  
welyk

Intel Core 2 Duo E4300, 1.8ghz, 800fsb

Recommended Posts

To znaczy w jaki sposób uzyskać takie połączenie?

Nie pokazuj rysunku podstawki, bo mod się robi na procesorze.

 

Można spróbować połączyć BSEL1 do Vss i BSEL2 do Vtt, czyli H30-L30 i G30-D30. Trzeba tylko pamiętać, że to jest zwieranie wyjść, co może skończyć się źle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pokazuj rysunku podstawki, bo mod się robi na procesorze.

 

Można spróbować połączyć BSEL1 do Vss i BSEL2 do Vtt, czyli H30-L30 i G30-D30. Trzeba tylko pamiętać, że to jest zwieranie wyjść, co może skończyć się źle.

 

Hm... właśnie przypomniały mi się zabawy ze starym dobrym athlonem Palomino - no i przyszło mi do głowy, że stary dobry sposób musi zadziałać i tutaj.

 

Piotrzebny będzie lakier Electon, super glue i dobre chęci. Po wykonaniu moda 200@266 należy połączenie wykonane electonem zamalować super glue, a dopiero po super glue można spokojnie nałożyć drugą warstwę electonu - zwierać nie będzie.

 

Zwieranie wyjść nie jest najlepszym pomysłem - dlatego może lepiej s-glue i electon? Bezpieczniejsze, choć wymaga większej wprawy.

 

A co do rysuneczku podstawki - taki był lepszy - bo taki miałem ;) , poza tym, każdy zorientowany wie o co chodzi. Właściwy róg podstawki jest w odpowiedni sposób pomalowany. Pomylić się nie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

_python_ ja Cię bardzo proszę, powiedz co ty zmodowałeś na Infinity, że masz takie ładne temperaturki? Może poprosu podłożyłeś ogniwo Peltiera pod spód?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie masz napiecia na tych 43x mhz ?

u mnie....

2 proce z 42tyg okazaly sie toalna padaka - 3,4ghz zrobily, ale na 1,6V i sie grzaly dosc konkretnie...

 

3'ci 4300 z 41tyg okazal sie byc dosc fajny - 9x400 na 1,525V i ok 32'C w stresie na wodzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

w nocy wywalilem chlodnice na balkon i.... core temp oszalal

na 1 rrdzeniu pokazywal mi 0'C, a na 2'gim jakies kosmicznie wysokie tempy - az mi sie cyferek nie chcialo liczyc :P

w tym czasie everest przestal wogole pokazywac temp rdzeni - za to temp proca wynosila 10'C... dzuisiaj wieczorem zobacze czy sie cos zmienilo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Moja sztuka procka jest coś strasznie oporna na volty.

Na co dzień chodzi 360x9=3240 przy napęciu 1,5 (real 1,41 - nieszczęsny vdrop P5N-E), nijak niechce działać wyżej. Gdy podbije napięcie do 1,6 (czyli ok 1,51 real) bootoje mi kolejno na 370x9=3330 lecz juz orthosa nie przechodzi, to to samo na 390x9=3510 robi PI ale Orthos wywala po 3 seundach. Przy 400x9 już widze tylko ciemność.

Zwiększyłem max dla płyty 1,78 bodajże, ale nic nie dało. CO dziwne gdy zmniejsze mnożnik do 8 to również na magistrali 400 nie wstaje.

Pamięci zawsze ustawiam na ok 730 4-4-4-12 1T (jakies oprone sztuki mi sie trafiły, napięcie nie daje efektu jak i zwiększanie timingów).

 

Procek cienkawy czy płyta słaba ??

Ps. Nie zamimeszczam tego posta w temacie o tej płycie bo i tak chyba większość czytająca tamten temat czyta ten o E4300 :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Moja sztuka procka jest coś strasznie oporna na volty.

Na co dzień chodzi 360x9=3240 przy napęciu 1,5 (real 1,41 - nieszczęsny vdrop P5N-E), nijak niechce działać wyżej. Gdy podbije napięcie do 1,6 (czyli ok 1,51 real) bootoje mi kolejno na 370x9=3330 lecz juz orthosa nie przechodzi, to to samo na 390x9=3510 robi PI ale Orthos wywala po 3 seundach. Przy 400x9 już widze tylko ciemność.

Zwiększyłem max dla płyty 1,78 bodajże, ale nic nie dało. CO dziwne gdy zmniejsze mnożnik do 8 to również na magistrali 400 nie wstaje.

Pamięci zawsze ustawiam na ok 730 4-4-4-12 1T (jakies oprone sztuki mi sie trafiły, napięcie nie daje efektu jak i zwiększanie timingów).

 

Procek cienkawy czy płyta słaba ??

Ps. Nie zamimeszczam tego posta w temacie o tej płycie bo i tak chyba większość czytająca tamten temat czyta ten o E4300 :).

To nie procek :)

 

Podbij napięcia:

-Mostka

-SPP

-VTT (interfejs CPU)

 

oraz ochłodź obowiązkowo spp i mostek - bo zapewne się przegrzewają :)

Edited by victor89

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie procek :)

 

Podbij napięcia:

-Mostka

-SPP

-VTT (interfejs CPU)

 

oraz ochłodź obowiązkowo spp i mostek - bo zapewne się przegrzewają :)

No i tu zaczyna sie problem :) bo w Asusie o ile wiem jest tylko napiecie dla mostka i moge dac max 1,7 cos tam ale to nic nie daje. Chyba że sa jakieś ukryte opcje :).

 

Pozdoro

 

ps. Co od temperatur to płyta ma nawiew i temp nie dochodzi do 45 st pod max obciązeniem (ok 40 w idle).

Edited by madx21

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

mam screena - nie patrzcie na pi, bo wynik marny, ale obadajcie tempy :]

Dołączona grafika

heh tempy jeszcze lepsze niż moje :) u mnie coretemp pokazywał 86 a skala jest do 85 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie rewizje/modele wybrac na dzień dzisiejszy żeby dobrze sie kreciły na p5ne-SLI mowa zarowno o e4300 jak i e6300 ?? Bo mam możliwośc 3 razy zmienić procek w sklepie w ciagu tygodnia jak bedzie padaka....zależy mi na 3300mhz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wetnę sie z troche lamerskim pytaniem w srodku dyskusji ;-) ale chce kupic E4300i od razu kręcici go zeby działał stabilnie z wydajnością równą co najmniej E6800 ( na co najmniej takiej wydajnosci mi bardzo zalezy, a nie mam funduszy na prawdziwego E6800 ), czyli 3 ghz, i ma tak działać 24/7, czyli przez długi czas. jeśli się da, będe go podkręcał dalej, aczkolwiek z umiarem, a jesli podskoczy jakims cudem na 3.4 to bedzie super. i chcę zakupic do tego celu odpowiednią płytę oraz pamięci. jest niezmiernie wazne aby komputer był stabilny w 100 %. proszę podpowiedzcie mi jakie dokupic pamięci, jakeikryteria powinny spełniać, zebym mial jak największą szansę na powodzenie takiego podkręcenie. obstawiałem za P5B DELUXE. oczywiscie zakupie takze cooler cpu Scythe Infinity, bo jesli komputer ma dzialac dlugo to musi miec warunki zeby sie w koncu nie wykrzaczyć pewnego poranka, to boxowy odpada ( zas ten cooler, piszą, ze sprawuje sie dobrze do takiego podkręcania ). nie mam absolutnie mozliwosci aby przeszperac wszelkie zasoby informacji na ten temat, i to co czytalem dotychczas to calkiem entuzjastyczne testy z podkrecania tu i tam, oraz tyle z tego wątku ile zdołałem. a zaistniała taka konieczność ze muszę bardzo szybko podjac decyzje, zlozyc, uruchomic i podkręcic nowy komputer aby zaprząc go do pracy :) takze z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi. i prosze nie piszcie mi zebym przeszukał fora czy wątki, bo nie mam na to czasu, niestety, i musze podjac szybką decyzję. ( wlasnie dlatego zwracam sie do was o te blyskawiczną podpowiedz ) jeszcze raz z gory dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff długo tu nie zaglądałem i widze że teraz norma to 9x400 B-) 3,6ghz to już coś i większości to na 1,5v ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

41 tydzien

 

Uff długo tu nie zaglądałem i widze że teraz norma to 9x400 B-) 3,6ghz to już coś i większości to na 1,5v ;]

 

z tego co wiem, to do 100% oc sporo ludzi wogole nie dociera, a ci ktorym sie to uda daja +/- 1,6V

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja na boxie dokładnie 1,6 ustawione potrzebowałem, vdroop też na pewno coś jest temu winien... zobaczymy jak to będzie na wc

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie czy ktos testował z was e4300 na jakimś mikro? szukam płyty do tego e4300 zeby robiła ok 330-350 fsb moze ktos z was cos takiego ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

41 tydzien

z tego co wiem, to do 100% oc sporo ludzi wogole nie dociera, a ci ktorym sie to uda daja +/- 1,6V

zgodzę się. Ciężko jest przebić się przez barierę stabilnego 3,4 Ghz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

 

Też już mam procka ale nie mam na czym przetestować

Znaczy płyta jest ale ramu brak :mur:

Trafił się 36 tydzień coś czuje w moczu że bedzie kiepsko

Zawsze w AMD było tak że te "wcześniaki" słabiej sie kręciły

może ktoś też ma procka z

 

36 Tygodnia (jestem w szoku że już wtedy robili te procki)

 

Tynio

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze w AMD było tak że te "wcześniaki" słabiej sie kręciły

może ktoś też ma procka z

ymm - no nie wiem

porownaj sobie venice z wczesniejszych serii z pozniejszymi

podobnie bylo z oc na s.A - starsze proce mialy odblokowane mnozniki i wytrzymywaly wyzsze fsb/v... nowsze poblokowane i szybko sie oc konczylo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.