matiukas Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2014 Hej, bardzo proszę o przeczytanie do końca. Zaopatrzyłem się w nowy komputer. Windows 7 Ultimate 64-bit, Radeon R9 270 podłączony do monitora BenQ GW2265HM kablem HDMI. Do momentu instalacji sterowników karty graficznej wszystko było OK, tj. obraz w natywnej rozdzielczości (1920 x 1080) wypełniał cały ekran itd. Niestety, po instalacji najnowszych Catalystów w ww. rozdzielczości obraz otacza czarna ramka (najpierw z dołączonej do VGA płyty, a potem ściągniętych ze strony ATI). Widziałem ten problem u wielu osób, i rozwiązaniem ma być zmiana ustawień w Catalyst Control Center. Problem w tym, że po zainstalowaniu sterowników (wszystkich komponentów bez wyjątku, w tym "nieodznaczalnego" .NET Framework 4.5) nie mogę uruchomić CCC, otrzymują bowiem komunikat: "Aby uruchomić tę aplikację, najpierw trzeba zainstalować jedną z następujących wersji platformy .NET Framework: v4.0". Niestety, przy próbie zainstalowania v4.0 pobranej ze strony Microsoftu pojawia się informacja, że instalacja nie powiodła się z powodu HRESULT 0xC8000222. Próbowałem usuwać starą wersję .NET Framework za pomocą .NET Framework Setup Cleanup Utility, jednak i po takim zabiegu próba zainstalowania v4.0 (a także v4.5) kończy się tym samym błędem. Co ciekawe, jeżeli instaluję pakiet sterowników od ATI, obejmujący rzekomo .NET Framework v4.5, w logach na zakończenie instalacji podpunkt dotyczący .NET Framework v4.5 również oznaczony jest jako powodzenie. Bardzo proszę o pomoc, bo już do reszty głupieję, kompletnie nie wiem co zrobić. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon166 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) Windows jest oryginalny? Próbowałeś tego? Edytowane 8 Marca 2014 przez Leon166 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiukas Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2014 Tak, dziękuję, zadziałało! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...