Skocz do zawartości
andrew777

Assassin's Creed: Unity

Rekomendowane odpowiedzi

nie psujcie mi humoru że kaszana jest  :( u mnie ACU lata około 50fps, tam gdzie do wyboru jest ultra to dawałem "oczko" niżej, vsync włączone i msaa x4...w opcjach powyłączałem jakies sieciowe opcje...dramatycznych spadków fpsów narazie nie doświadczyłem ale grałem do momentu jak Arno jest 20latkiem :)

Polecam ograć AC Rogue (dziś skończyłem) wiadomo co się działo przed AC3 i koniec Rogue pokrywa się z poczatkiem ACU :)

Edytowane przez Elvis799

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Assassin's Creed : Shitty, 0/10 za samą optymalizację i fakt, że Ubisoft uznał, że skoro konsolowcy nie mogą pograć, to pecetowcy też nie. To odpowiedź na zarzuty odnośnie obniżania jakości gier. Teraz rzekomo, grafika nie została obniżona (nie wcale na E3 ta gra nie wyglądała 5 razy lepiej, skądże znowu), więc zamiast tego mamy wymagania z pupy, żeby nikt nie pograł. Da się? Da się. Teraz nadchodzi Far Cry 3.1, czyli Far Cry 3 z wymagania 2 razy wyższymi za pewne, bo przecież tyle nowych technologii będzie w tej grze. Ciekawe tylko kiedy ludzie przestaną kupować ten chłam.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACU to dno dna. BF moim zdaniem było super i do dzisiaj w niego grywam. Jeszcze ac3 mi się średnio podoba, nie wciągnęło mnie tak jak bf, a przyszedłem wszystkie poprzednie jak do tej pory.

 

Po tym co zrobili z WD nie kupuję wiecej gier od ubi, a kupiłem każda która mi się podobała i mam ich sporo. Trzeba zbojkotowac tych cholernych księgowych którzy żądzą ta firma i nie kupować ich gier może wtedy się opamiętaja.

Edytowane przez zaodrze244

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Black Flag bardzo mi się podobało. Unity jest słabe fabularnie czy niskie oceny są głównie za złą optymalizację?

Fabularnie jest OK, chociaż jadą głównie  na sprawdzonych schematach. Optymalizacja dno. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to ciekawa metoda robienia gier. Robisz kopiuj - wklej poprzedniej części, zmieniasz dachy, dodajesz wiadro bugów i masz nowy tytuł. Podobnie było np. z BF4, czy kolejnymi CoD (tutaj to nawet dachów nie zmieniają). A najlepsze jest to, że do produkcji takiego arcydzieła potrzebne jest xxxx osób i xxx mln $ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

assassins_creed_unity_art_1.jpg

Wokół wymagań sprzętowych pecetowej wersji Assassin's Creed: Unity zrobiło się głośno, kiedy światło dzienne ujrzały dość zaskakujące informacje, że szanowny Ubisoft w minimalnej konfiguracji rekomenduje kartę graficzną GeForce GTX 680. Poprzeczkę ustawiono bardzo wysoko zważywszy na pozycję startową... Jednak początkowe zdziwienie szybko ustąpiło miejsca irytacji, bowiem koncern już wielokrotnie udowadniał swój antytalent do optymalizacji. Sztandarowym przykładem owej niekompetencji jest chociażby Watch Dogs, aczkolwiek seria Assassin's Creed również posiada w tym względzie zawstydzająco bogate tradycje, które Unity najwidoczniej zamierza pielęgnować. Dzisiejsze porównanie kart graficznych będzie tylko potwierdzeniem smutnej prawdy, że francuski wydawca ostatecznie stracił kontakt z rzeczywistością i zmierza ku samounicestwieniu.

 
Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz bo skończyłeś ACU ?

Polecam ograć Rogue fabuła wiąże się z AC3 i kończy w momencie początku ACU :)

Żeby coś skończyć to " to coś" musi być grywalne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę więc coś nabazgram w w/w temacie.

O optymalizacji nie będę się rozpisywał bo wszystko już zostało napisane i powiedziane. Po dwóch poprawkach jest nieźle, tzn. nie zarzyna mi kompa. Oczywiście wygładzanie wyłączone, ustawienia średnie i włączone HBO+2 w 2560x1440. Trzyma te 30 klatek na 580. Niemniej są co jakiś nieokreślony czas kilkusekundowe zatrzymania gry (tak 1 - 2 na godzinę grania)? To chyba nie o grafę jednak chodzi?

 

Poza tymi technicznymi babolami to gra prezentuje się zacnie. I nie przesadzam. Swoje przygody z AC skończyłem po przejściu Brotherhood. Wizualnie AC:Unity prezentuje się znakomicie. Duże wrażenie robią nie tylko ulice Paryża ale i wnętrza. Przemodelowany system ekwipunku i poruszania może irytować, jednak z czasem da się do tego przyzwyczaić. Jest też dużo zadań pobocznych zarówno dla jednego gracza jak i we współpracy z innymi. Historia bohatera równieżdo totalnie głupich nie należy i czuć w grze klimat tamtych czasów oraz asassynów.

 

Jak napisałem nie ma róży bez kolców. Z drugiej jednak strony jechanie totalne po tej grze jest moim skromnym zdaniem trochę nie do końca sprawiedliwe.

Co nie znaczy, że Ubi nie powinno wyciągnąć na poważnie wniosków ze swojego postępowania i z tego jak działa uplay.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem nie ma róży bez kolców. Z drugiej jednak strony jechanie totalne po tej grze jest moim skromnym zdaniem trochę nie do końca sprawiedliwe.

Co nie znaczy, że Ubi nie powinno wyciągnąć na poważnie wniosków ze swojego postępowania i z tego jak działa uplay.  

 

Jeśli dla firmy ważniejsze jest nakręcenie hypu niż wypuszczenie gry zdolnej do użytku i robi się z graczy alpha testerów, to sorry ,ale IMO zdecydowanie należy im się. Możemy ich usprawiedliwiać coś zmienili jest trochę lepiej, ale wtedy będą nas doili coraz bezczelniej. Obecnie Ubi wygląda jak wielki "nieład na kółkach" w którym ciężko coś sklecić żeby trzymało się "kupy" i deklarowanej jakości. Mam wrażenie że na jednego programistę przypada sześciu piewców wy[nextegenowośći] ACU/WD ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz w zupełności rację. Niemniej AC:U ma ogromny potencjał, który został zmarnowany przez Ubi.

 

Zastanawiające jest to, co ta firma sobie myśli wypuszczając gry w fazie beta, a nawet alfa.  To przecież nie pierwszy raz.

Do dzisiaj leży mi na półce i się kurzy GR:Future Soldier, który zawiesza się w drugiej czy trzeciej misji. Nic z tym do dziś nie zrobili. Gra jest niegrywalna. Ubisoft powinna zostać pozwana zbiorowo przez graczy lub jakąś instytucję ochrony praw konsumenta i to w kilku krajach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś skończyć to " to coś" musi być grywalne. 

 

widać nie, bo niektórzy odrazu wiedzą, że fabuła do bani :)

 

@Melampus - może miałeś bałagan w kompie itp ? :) ja pare lat temu skończyłem GR:FS całkiem fajna giera...możliwe że był jakiś fix do tego, ale już dawno to było i nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba w żadnym ac nie można było tego robić. Ja po WD postanowiłem poczekać z zakupem unity i chyba błędu nie popełniłem :-)

Poczekam na jakąś promocję i wtedy sobie ogarnę.

Teraz czekam jeszcze na far cry 4. Ciekawe czy tu im się uda. Jak nie to w miarę niedługo będzie GTA V i Wiesiek 3 więc jakoś będziemy sobie radzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się przechodniów zabijać, tylko od razu wywala info, żebyś tego nie robił ;)

 

Fabularnie ok. Po wyłączeniu liczniku fps (oglądanie 35-42 jakoś za fajne nie jest) i graniu na padzie (nie czuć input laga) stwierdzam, że gra jest grywalna na Ultra na 290X w FHD. Aczkolwiek jakbym miał grać na myszce to by masakra była.

 

A i ten - działają wam skrzynie Nomad, które się odblokowywują po zrobieniu misji w apce na smartphone? U mnie pierwsza złapała, a reszta wywala error, ze muszę misje przejść na smartphone (dawno zrobiona).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Melampus - może miałeś bałagan w kompie itp ? :) ja pare lat temu skończyłem GR:FS całkiem fajna giera...możliwe że był jakiś fix do tego, ale już dawno to było i nie pamiętam.

 

 

 

Bałagan raczej odpada. Może coś z tym zrobili, ale pół roku to testowałem po premierze i nic. Musze w wolnym czasie sprawdzić.

 

Co do przechodniów to da się ich zabić, ale jest to karane. 

Misje poboczne - śledztwa bardzo fajna sprawa. Coop też.

Doszedłem na forach, że te przestoje związane są z tym nowym systemem zabezpieczeń. Ciekawe, bo w Fallen Lords nie sprawia to takich problemów.

Cóż 3 patch w drodze.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem wczoraj u siebie zobaczyć jak graficznie to wygląda i powiem szczerze... no urywa dupę. Fakt że  20 klatek w pewnych momentach na gtx 670 sli to przegięcie, ale graficznie urywa dosłownie jaja, oczywiście w ustawieniach ultra high, bloom, hbao+ i msaa x2 :P. 

 

Niech amd wprowadza te fiji bo ręce mnie świerzbią by odpalić się na 970 w sli.... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13856.jpg

Assassin's Creed przejawia skłonności do zostania kolejną cyfrową telenowelą, której wzruszające odcinki otrzymujemy w regularnych odstępach, ale kompletnie nie pamiętamy dlaczego to wszystko się zaczęło. Mnogość wątków, koneksje między postaciami oraz chronologię wydarzeń trudno ogarnąć, jeśli nie dysponujemy notatkami lub kompendium wiedzy. Oprócz tego powstają jeszcze edycje dla urządzeń mobilnych, opowiadania, filmiki i komiksy, skutecznie utrudniające orientację w sytuacji. Fakt rozrastania się uniwersum jest pozytywny, dopóki poszczególne gałęzie nie zaczynają zapuszczać własnych korzeni, wprowadzając chaos pogłębiający dyskomfort odbioru treści. Warstwa fabularna jest jednak najmniejszym zmartwieniem Assassin's Creed: Unity, bowiem prawdziwe piekło zgotowali grającym programiści, kompletnie olewając beta-testy i optymalizację.

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pozwolę sobie zacytować z recenzji na purepc:

 

"jakość grafiki zależy od konkretnej lokacji i pory dnia, bezpośrednio wpływającej na oświetlenie oraz cieniowanie. Czasami powoduje opad szczęki, momentami jest poniżej przeciętnej - barokowe wnętrza zachwycają bogactwem detali, ale otwarte lokacje wywierają mniejsze wrażenie"

 

I to moim zdaniem byłoby na tyle. Grać mi się w to nie chce :(

Właśnie na otwartych przestrzeniach gra wygląda nędznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciało im się dopieszczać grafiki o detale na zewnątrz. Za dużo roboty. Lepiej skupić się na detalach w małych pomieszczeniach. Niestety, ale to jest dość częste w dzisiejszych grach.  Czyli pójście na łatwizne. Żeby to jeszcze było grywalne to nie miałbym nic do zarzucenia. BF był całkiem udany, ale po recenzji  Caleba odpuściłem sobie Unity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...