Skocz do zawartości
dziekujezapomoc

zwieszanie się systemu

Rekomendowane odpowiedzi

napiszę może wstępnie, bo nie znam się na zasadach co i jak opisać, aby nie wróżyć z fusów, mam cichą nadzieję, że ktoś wspomoże dalej.

mam win7 64 z płytą h67m-d2 gigabyte i procesorem i5 2300. 4GB ramu ddr3 w singlu. od jakiegoś czasu - i nie mogę sobie przypomnieć czy ja coś zrobiłem czy "samo" powoli się zaczęło sypać - ale system zaczął się zwieszać, zamrażać na jakiś czas po czym się odwiesza. z tego co pamiętam na początku nie było to aż tak dotkliwe, ale teraz jest już syf. czytałem wiele postów na podobne tematy i poinstalowałem sobie jakieś softy testujące, ale mało co z nich wynika, jedyna rzecz to w programie hard disk sentinel mam taki komunikat "Problem wystąpił w komunikacji pomiędzy dyskiem a hostem 7759 raz(y)" do tego w dzienniku co jakieś 5-10 minut mam ultra ata crc count. błędów innych nie widzę w smart, chyba, że źle je czytam. oczywiście zmieniałem kabelki od dysku i porty, ale cały czas to samo. dodam, że jestem po reinstalacji systemu zatem jakieś wirusy czy inne szpiegi to raczej nie są. na szybko pomyślałem, że to kontroler sata się popsuł, ale wolę zapytać bardziej światłe umysły w rzeczonej materii i proszę o pomoc ;)
dzięki z góry !

p/s/ przepraszam oczywiście jeśli się nie dostosowałem do jakiś ogólnie panujących reguł, ale jak mi się komputer nie zwiesza to muszę szybko pisać, bo potem jest tylko płacz, frustracja i nic nie mógłbym zdziałać. proszę o wybaczenie ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż to za dysk? Robiłeś skan na bad sectory?

Do tego pytanie wręcz podstawowe - jaki masz zasilacz? (producent i model)

 

@Tapatalk

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż to za dysk? Robiłeś skan na bad sectory?

Do tego pytanie wręcz podstawowe - jaki masz zasilacz? (producent i model)

 

@Tapatalk

dysk WDC WD5000AUDX-63WNHY0