Caleb Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Unreal Engine jest absolutnie najsilniejszą marką spośród wszystkich powszechnie dostępnych silników graficznych, stanowiąc kompleksowy zestaw uniwersalnych narzędzi do przygotowywania gier komputerowych i konsolowych, jakiego wpływ na rozwój branży wirtualnej rozrywki trudno przecenić. Każda kolejna generacja technologii od Epic Games natychmiast znajduje szerokie grono zainteresowanych developerów, dlatego również Unreal Engine 4 można z powodzeniem wróżyć gigantyczny komercyjny sukces. Czego należy się spodziewać? Niedawno do sieci wyciekło demo technologiczne Elemental, któremu postanowiliśmy się przyjrzeć pod kątem stricte testowym. Artykuł z pewnością zainteresuje osoby planujące w najbliższym czasie wymianę karty graficznej, ale przede wszystkim graczy wyczekujących powiewu świeżości w warstwie audiowizualnej. Czy najnowsze produkcje powstające na Unreal Engine 4 będą straszyły wysokimi wymaganiami sprzętowymi? Jak bardzo podniesiono poziom oprawy graficznej? Zapraszamy na test kart graficznych i procesorów w demie Unreal Engine 4 Elemental. Unreal Engine 4 Demo Elemental - Test kart graficznych i procesorów - PurePC.pl Edytowane 7 Maja 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Sprawdzałem to kilka dni temu i graficznie wygląda jak na playstation 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Robiłem test, ale wyglądana to, że nie mogę wyłączyć vsync. Co do oprawy graficznej to tak jak przedmówca stwierdził, na dzień dzisiejszy żenada :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) To chyba macie coś z oczami , poza tym vsync to na def jest wyłączony , tylko jak zwykle w UE jest włączony limiter do 62fps. Poza tym trzeba pobawić w cfg by odpalić demka w natywnej rozdzielczości monitora. Edytowane 7 Maja 2014 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Pierwsze co zrobiłem po tym jak zobaczyłem breję na ekranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Czyli jest limiter. Co do rozdziałki to naturalna sprawa. Co do oczu możliwe :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2014 Co do oprawy graficznej to tak jak przedmówca stwierdził, na dzień dzisiejszy żenada :) pzdr Prawie się zgadzam. Moim zdaniem jest nierówno. Tekstury w niektórych momentach wyglądają naprawdę mizernie. Cząsteczki niby ok, ale jak dla mnie robione nieco na siłę. Najbardziej podoba mi się w tym teście oświetlenie słoneczne padające wewnątrz tego pomieszczenia. Wygląda ładnie, ale wydaje mi się, że podobnie wyglądały budynki w ostatnim Serious Samie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...