Skocz do zawartości
szpachla2

Blizzard Battle Net - porażka :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Dzisiaj dostałem maila o treści:

 

 

 

Blizzard has locked the Battle.net account xxxxxx@gmail.com due to an unusual change in its access pattern.

 

 

Czyli że zablokowali mi konto przez podejrzane logowanie z innej lokalizacji

lub komputera.

 

Zostałem poproszony o zresetowanie hasła 

za co bezzwłocznie się zabrałem.

 

Przeniosło mnie do strony w której mogłem zresetować

hasło ale wymagało to również podania części CD-KEY-a lub podania 

sekretnej odpowiedzi na pytanie z przed 5 lat kiedy to zakładałem konto.

 

Jako że nie umiałem się dokopać do klucza kupionego

5 lat temu postanowiłem spróbować strzelić sekretną odpowiedź (dawno temu to wypełniałem więc nie byłem pewny odpowiedzi).

 

Po 3-4 nieudanych próbach kompletnie zablokowało mi możliwość

jakiejkolwiek aktywacji zarówno poprzez sekretne pytanie 

jak i klucz gry.

 

Jedyna opcja mi została to bezpośredni kontakt z supportem blizzarda.

 

 

 

 

W tej chwili chciałem dodać że na koncie mam tylko dwie gry Diablo 2

kupione w dniu premiery 10 lat temu i starcraft ii kupiony też na premierze.

 

Dodam również że konto Battle net zakładałem gdy kupiłem diablo 2

i wtedy w formularzu ze względu na bezpieczeństwo swoich danych 

wpisałem zmyślone Mateusz Dobrzyński ( tak mi się ubzdurało).

Co zresztą okazało się bardzo słuszną decyzją 

bo jak wiadomo konta battle.net były nie raz atakowane

i okradane.

 

 

Dodam również że od początku istnienia konta jest 

ono zarejestrowane na ten sam e-mail.

Posiadam również klucze do obydwu gier.... oraz dowód zakupu od Starcraft II

 

 

 

No i po kontakcie z Polskim Supportem Blizzard

okazało się że wymagają ode mnie przesłania kopii

dowodu osobistego na nazwisko Mateusz Dobrzyński

co jest głupotą bo taka osoba nie istnieje (chyba że przypadkowa zbieżność nazwisk).

 

 

 

Ja zdaję sobie sprawę że po części sam sobie utrudniłem

dostęp do konta...

Problem w tym że ten system jest tak durny że jak się 

zablokujesz to w zasadzie tracisz dostęp do konta które jest twoją własnością.

 

W dodatku wyświetlają nieczytelne kody ReCatchPa 

i wpisanie kodu również nie jest proste i podwyższa ilość prób logowania.

 

 

 

 

 

Ogólnie jak tak ma wyglądać logowanie do tego syftemu

to ostatni raz kupiłem i nich grę.

Albo jak wyjdzie coś ciekawego to trzeba rejestrować na osobne konto

bo przez skomplikowanie i nieudolność tego systemu można się zablokować.

 

 

W załączniku rozmowa z supportem :)

Skandalem jest to że człowieka na własne konto nie wpuszczą...

 

Edit: Dodany załącznik.

support.zip

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też założyłem konto na fikcyjne dane (żebym jeszcze pamiętał jakie), dostałem maila że zablokowali mi konto z powodu podejrzenia włamania i tyle się dostępu do konta naoglądałem (bo żeby cokolwiek zrobić muszę podać dane, a już nie pamiętam co tam za znaczki nawpisywałem).

 

Swoją drogą, takim żądaniem przysłania skanu dowodu to chyba by można GIODO zainteresować? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło podać prawdziwe dane. Blizzard musi stosować taką politykę bezpieczeństwa z powodu botów i sprzedawców golda z wowa, ale z drugiej strony udostępnia generator kodów dostępu na androida i iOS oraz powiadomienia SMS.

 

 

Tapatalk

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kapi89 

 

Mam im podać dane żeby

Chińczycy ukradli za dwa dni?

 

Zobacz sobie na YT jak ludzie

są okradani z kont WOW-a.

 

Wyciekają zarówno dane osobowe jak i numery kart

więc nie podaję swoich danych dla bezpieczeństwa.

 

 

 

 

 

Dodatkowo gdy zakładałem konto i podawałem

tam imię i nazwisko 10 lat temu to nigdzie nie pisało

że tylko dzięki kopii dowodu będę mógł odzyskać dostęp do konta.

 

 

Ten dowód to jest ich śmieszny wymysł i powiedziałem

jeżeli tak to ma wyglądać to ja u nich więcej niczego nie kupię.... proste.

 

 

 

 

@Costi

 

Ja mam dokładnie to samo z tym  że coś tam pamiętam co powpisywałem :)

 

 

 

 

edit2:

 

Poza tym kiedyś o własności np. Diablo II świadczył CD-KEY

a nie jakiś dowód osobisty. I jak to kupowałem to support działał idealnie.

Dzwoniłem, weryfikowałem i robili z kontem co było trzeba.

 

 

edit3:

 

Nie mam smartfona bo mi padł a żadnych bryloków też nie będę u nich już kupował.

Powiedz tylko jak to jest że w usługach innych firm mogę sie logować jednym prostym hasłem

a na kontach battle.net pomimo tysiąca zabezpieczeń, weryfikacji, bryloków, aplikacji - dalej robią wałki?

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 4 lat mam aktywna subskrypcje w wowie i ani razu nie miałem problemów z blokowaniem kont itp. Wystarczy używać authenticatora

 

 

Tapatalk

 

Najczęstszą przyczyna wycieku informacji jest dziura zabezpieczeń po stronie użytkownika lub skrzynki pocztowej. W razie poniesionych strat blizzard wszystko refunduje, wystarczy mieć konto na prawdziwe dane

Edytowane przez kapi89
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, a ja nigdzie nie mam problemów z logowaniem się

tylko na kontach battle net żądają jakiś authentikerów.

 

Po co mi to?

 

edti: zresztą filmik zobacz tam też chyba jet ten twój authentikator.

 

 

 

 

Najczęstszą przyczyna wycieku informacji jest dziura zabezpieczeń po stronie użytkownika lub skrzynki pocztowej. W razie poniesionych strat blizzard wszystko refunduje, wystarczy mieć konto na prawdziwe dane 

 

Tu masz rację ale wymuszanie jedynego sposobu

na odblokowanie poprzez podanie danych 

które wpisałem 10 lat temu jako dzieciak

i brak możliwości innego załatwienia sprawy to jest niepoważne.

 

Bo w moim przypadku blokuje całkowicie dostęp 

bo te muły nie rozumieją że podałem jako 13 latek nieprawdziwe dane.

Co jasno zaznaczyłem.

 

 

I co teraz?

Pozbawią mnie gier które kupiłem?

Chyba są niepoważni....

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pod względem bezpieczeństwa battle.net

jest lipny bo pozwalają sobie na okradanie kont.

 

Źle zaprojektowany co ułatwia dostęp atakującym.

A wymaganie dodatkowych zabezpieczeń

tylko potwierdza słabość systemu.

 

Już zdażyło się kiedyś że ktoś zalogował się do mnie na konto bez mojej wiedzy

co w przypadku innych firm się nie zdarza.

 

Więc twoja ocena jest moim zdaniem subiektywna,

Chwalisz bo nigdy nie miałeś problemów.

Ciekawe czy będziesz chwalił jak napotkasz problem a support ci rozmowę rozłączy :)

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledze okradli konto, bo włamał mu się ktoś na skrzynkę i nie miał authentykatora. O 18 zadzwonił do supportu i o 20 miał wszystko z powrotem. Założył authentykator i sytuacja się nie powtórzyła

 

 

Tapatalk

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwalisz bo nigdy nie miałeś problemów.

Ciekawe czy będziesz chwalił jak napotkasz problem a support ci rozmowę rozłączy :)

 

Mialem swoje konto battle.net'owe hackniete bodajze 2-3x, raz nawet z kontem pocztowym. :biggrin:

We wszystkich przypadkach wystarczylo wyslanie skanu dowodu, zalatwiali sprawe w pare minut.

Jesli podajesz fejkowe dane, to niby jak maja zweryfikowac ze jestes wlascicielem konta?

 

Pozatym jesli zalozysz sobie authenticator / powiadomienia sms nie widze mozliwosci zeby ktos mogl hacknac konto.

No chyba ze trzymasz swoje kody do authenticatora zapisane na koncie pocztowym. damage_wall.gif.pagespeed.ce.KbrYxzO-nH.

Edytowane przez kelcior
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

kazde zabezpieczenia beda do [gluteus maximus] jak to ze strony uzytkownika przecikna dane do logowania ..

 

Oczywiście.

 

Chodzi jedynie o kwestię odzyskania 

swojej własności.

 

Przecież sam się do siebie nie włamałem

i to też nie moja wina że ktoś inny się włamał.

 

Natomiast próbując odzyskać konto napotykasz ścianę

i jesteś w plecy 250 PLNów za gry które 

masz w domu na płycie!

 

Bo jesteś ich właścicielem a nie możesz grać.

 

 

 

 

Jesli podajesz fejkowe dane, to niby jak maja zweryfikowac ze jestes wlascicielem konta?

 

 

Normalnie kolego taki mądry jesteś a nie znasz innych sposobów?

A jak robi się to w innych firmach gdzie nikt nie wymaga podania nazwiska z dowodu?

 

Oświecę cię. Np. po CD-KEY-u albo po dowodzie zakupu.

Albo po adresie email który podałeś przy rejestracji.

Albo po szczegółach z twojego konta które tylko ty możesz znać.

Oraz kombinacje powyższych....

 

więc nie mów mi że to jedyny sposób weryfikacji.

 

 

 

 

 

edit:

 

Hehe...

Bliźniaczy przypadek tylko że on widocznie

połączył się z na LiveChat z kimś myślącym ...

http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/8574737585

 

 

 

 

Edit2:

 

Pozatym jesli zalozysz sobie authenticator / powiadomienia sms nie widze mozliwosci zeby ktos mogl hacknac konto.

No chyba ze trzymasz swoje kody do authenticatora zapisane na koncie pocztowym. 

 

 

Nie mam authenticatora ani kodów do niego.

To możesz mi wyjaśnić np, w jaki sposób temu grubemu z filmiku 

powyżej zhackowali konto pomimo authenticatora?

 

Możesz mi również dać gwarancję że jutro nie znajdą

nowej dziury i hackną to z innej strony?

 

Dziękuję.

 

 

Ps. dzisiaj podam numer telefonu do SMS-ów 

a jutro zaczną przychodzić Chińskie reklamy.

A pojutrze blizzard będzie się przyznawał i przepraszał że wykradziono dane z kont nową metodą.....

i że oni biedni nie wiedzieli jak do tego doszło.

 

Bo tak to wygląda zazwyczaj.

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CDKEY to nie jest zadna weryfikacja, bo zapominasz ze Blizzard walczy z odsprzedawaniem kont. (choc faktycznie czasami o to pytaja, ale zazwyczaj jako dodatek oprocz skanu dowodu)

W takim wypadku osoba ktora sprzedala konto mogla by w kazdym momencie odzyskac sprzedane konto, gdzie kupujacy mialby by identyczne dane (wraz z kluczami, bo bez tego raczej nikt by konta nie kupil)

Wszystkie "sposoby weryfikacji" ktore podales mozna przekazac osobie 3ciej do przejecia konta.

Wiec teraz postaw sie na miejscu supportu gdzie 2 osoby zglaszaja sie z prosba o odzyskanie konta, zrobilby sie taki bajzel ze nikt by nie byl w stanie tego ogarnac.

Dlatego bardzo dobrze ze trzeba podawac prawdziwe dane, po 1 eliminuja odsprzedawanie kont bo przeciez nie wyslesz losowemu lebkowi skanu dowodu w razie jakby mial problem z supportem, do tego szybka i latwa weryfikacja wlasciciela.

Wpisujac fake dane i nie zapisujac odpowiedzi na secret question sam sie pograzyles i nie widze tutaj winy ze strony Blizzarda.

 

W twoim przypadku ostatecznie raczej bym dzwonil do nich i probowal to wyjasnic, chociaz mozliwe ze ten support z ktorym rozmawiales juz oznaczyl konto jako sprzedane/przejete i bez skanu sie nie obejdzie wiec jestes w czarnej d**ie.

Edytowane przez kelcior
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia supportu Mateusz Dobrzyński jest właścicielem konta, a nie ktoś inny. Podając fałszywe dane utrudniłeś sobie ewentualne odzyskanie konta. Dodatkowo nie posiadasz CD Keya ani nie potrafisz udzielić odpowiedzi na pytanie, którą sam kiedyś ustaliłeś. Na ich miejscu bym skończył dyskusje gdy napisałeś o podaniu nieprawdziwych danych.

 

ps. Strasznie źle

czyta

się

 

Twoje posty

 

bo

nadużywasz

 

 

entera

.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

odatkowo nie posiadasz CD Keya 

Brednie.

 

@Andrew777.

Patrz podobna sytuacja jak costi.

Ale to że podałem inne dane tak jak costi nie powinno mieć żadnego znaczenia.

Mam keye, mam dostęp do maila, mam dowód zakupu jednej gry.

Znam szczegóły konta kiedy co było grane, jakie dane wpisałem.

Sekretne pytanie wpisywałem raz 10 lat temu więc trudno wymagać

aby to pamiętać tyle czasu.

 

 

 

 

 

 Na ich miejscu bym skończył dyskusje gdy napisałeś o podaniu nieprawdziwych danych.

Właśnie specjalnie o tym wspomniałem żeby było wiadomo że jestem wiarygodny.

Nie ukrywałem tego.

 

Ale widać znalazł się podobny myśliciel jak ty który zamiast

próbować pomóc właścicielowi odzyskać dostęp do konta

zajmuje się jak policjant sprawdzaniem zgodności danych osobowych

których w ogóle nie mam obowiązku upubliczniać.

 

 

Na koniec dodam jeszcze ze prosba o wyslanie skanu dowodu tozsamosci jest zgodna z prawem, a po weryfikacji takie skany sa usuwane nigdzie tego nie przetrzymują.

 

 

To dopisz jeszcze w jaki sposób to można sprawdzić

i jaka instytucja to kontroluje bo na słowo Blizzarda i twoje raczej wiary

nikt nie da.

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie nie masz obowiazku, a oni nie maja obowiazku pomagac ci bez zweryfikowania ze jestes wlascicielem konta.
Pozatym co to za pomysl wpisywanie w danych konta "Mateusz Dobrzyński" ? Jesli wpisujesz fake dane to np. Aaaaaaaaaaaa Bbbbbbbbbb , i w takim wypadku zapewne wystarczyl by CDKEY + poprosili by o podanie twoich prawdziwych danych w razie kontaktowania sie znowu z supportem.

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie chciałem wpisać AAAAAA BBBBBBB

bo to idiotycznie wygląda.

 

A gra kosztował trochę więc wpisałem Mateusz Dobrzyński

żeby jeżeli ktoś to sprawdzi wyglądało wiarygodnie. Proste.

Nie chciałem dawać AAAAAAA BBBBB bo gdyby ktoś to zobaczył

to od razu widać że jest lipa i mógłby zbanować :)

 

Co w tym dziwnego?

 

 

 

 

 

Wiem że nie mają obowiązku i dlatego właśnie piszę

że jak tak ma wyglądać ich weryfikacja to ja dziękuję za produkty

i niech oddadzą pieniądze za to co kupiłem bo jak to kupowałem to działało inaczej niż teraz.

 

Dodatkowo nie miałem możliwości nie zaakceptowania coraz to nowszych systemów zabezpieczeń

więc niech oddają pieniądze albo niech przywrócą to do stanu w którym to kupiłem i zaakceptowałem.

 

Nie zgadzam się na coraz to nowsze zabezpieczenia i przymus akceptowania ich

oraz na wymóg podawania swoich danych osobowych przy zakupie.

 

Zostało to wprowadzone bez mojej zgody i woli

i zabierajcie to z powrotem.

 

 

 

 

edit: 

 

 

 

 i w takim wypadku zapewne wystarczyl by CDKEY 

 

No właśnie nie wystarczy bo powiedziałem że podałem inne dane

i powiedziałem że mam CD-KEY

 

A pan z supportu zamiast zaproponować jakiś inny sposób weryfikacji

powiedział mi albo dowód albo się rozłączam... więc co miałem zrobić?

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co w tym dziwnego?

 

Dziwnego nic, ale podejrzanego jak najbardziej. Logowanie sie z roznych IP, fake dane ktorych nie mozna potwierdzic i nieznajomosc odpowiedzi na secret question.

Stawiajac sie w ich sytuacji to faktycznie wyglada na sprzedane / kupione / przejete konto.

W takim wypadku weryfikacja cdkey'ami nie wchodzi w gre przeciez to jest oczywista oczywistosc, i bardzo dobrze bo w przypadku hacknietego konta przejecie go graniczy z niemozliwoscia co jest oczywiscie ogromnym plusem tego systemu, a wiec przeczy to rowniez temu co wczesniej pisales (o slabych zabezpieczeniach).

Edytowane przez kelcior
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo nie miałem możliwości nie zaakceptowania coraz to nowszych systemów zabezpieczeń

więc niech oddają pieniądze albo niech przywrócą to do stanu w którym to kupiłem i zaakceptowałem.

 

Nie zgadzam się na coraz to nowsze zabezpieczenia i przymus akceptowania ich

oraz na wymóg podawania swoich danych osobowych przy zakupie.

 

Zostało to wprowadzone bez mojej zgody i woli

i zabierajcie to z powrotem.

Miałeś taką możliwość i wszystkie zmiany zaakceptowałeś. Wystarczy zapoznać się z EULA.

Edytowane przez andrew777
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Przeniosło mnie do strony w której mogłem zresetować

hasło ale wymagało to również podania części CD-KEY-a ...

 

...Posiadam również klucze do obydwu gier.... oraz dowód zakupu od Starcraft II...

 

Czyli mogłeś bez problemu odblokować konto. Twoja wina.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny problem z diablo 3 ale wg mnie support zachowal sie z klasą. Zamiast nazwiska wpisałem jakis tam ciąg znakow, gdy zaponialem hasla do konta, zadzwoniłem do supportu, powiedzialem jak wyglada sprawa, podalem cd key, wyslalem skan dowodu, Pan z supportu zmienil mi dane na dane z dowodu i haslo ustawilem raz jeszcze. Cala operacja trwala 10 min. No ale jak sie samemu robi sobie problemy a pozniej ma pretensje do supportu to juz inna sprawa.

 

Wysłano z Galaxy Note 3

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 4 lat mam aktywna subskrypcje w wowie i ani razu nie miałem problemów z blokowaniem kont itp. Wystarczy używać authenticatora

 

 

Tapatalk

 

Najczęstszą przyczyna wycieku informacji jest dziura zabezpieczeń po stronie użytkownika lub skrzynki pocztowej. W razie poniesionych strat blizzard wszystko refunduje, wystarczy mieć konto na prawdziwe dane

 

Używałem authenticatora, mam aktywne powiadomienia SMS i co? I jajco, nagle dostaję maila że Blizzard zablokował mi konto i generalnie mogę ich cmoknąć w trąbkę. Dodam, że nie miałem żadnych maili ani SMSów z informacją o próbie logowania z nowego IP.

 

 

 

Mialem podobny problem z diablo 3 ale wg mnie support zachowal sie z klasą. Zamiast nazwiska wpisałem jakis tam ciąg znakow, gdy zaponialem hasla do konta, zadzwoniłem do supportu, powiedzialem jak wyglada sprawa, podalem cd key, wyslalem skan dowodu, Pan z supportu zmienil mi dane na dane z dowodu i haslo ustawilem raz jeszcze. Cala operacja trwala 10 min. No ale jak sie samemu robi sobie problemy a pozniej ma pretensje do supportu to juz inna sprawa.

Nie tak dawno byłą sytuacja, że na taki "skan dowodu" pracownik hotelu nabrał kredytów. Także mocno uważałbym komu i gdzie dajecie skan dowodu, szczególnie, że jeśli dobrze kojarzę, to Blizzard nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych, więc nie macie kontroli nad tym, co z takim skanem dowodu zrobią. Już nie wspominam o sytuacji, kiedy ktoś się im włamie i przejmie te dane...

 

Poza tym sorry, ale dla mnie nie jest normalne, że kupuję legalną grę i jeszcze muszę się wylegitymować producentowi, żeby w nią zagrać. Szczególnie, że stoi to w jawnej sprzeczności z polskim prawem, o zdrowym rozsądku nie wspominając.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ale przecież akceptujesz ich regulamin w momencie instalacji gry, nie podoba sie to gier od Blizza nie kupuj. Nie rozumiem o co to cale halo tutaj.

Wysłano z Galaxy Note 3

 

Regulamin i EULA stoi w sprzecznosci z prawem polskim i EU. Obowiazuje tylko na terenie USA w formie takiej jaka jest. 

 

Używałem authenticatora, mam aktywne powiadomienia SMS i co? I jajco, nagle dostaję maila że Blizzard zablokował mi konto i generalnie mogę ich cmoknąć w trąbkę. Dodam, że nie miałem żadnych maili ani SMSów z informacją o próbie logowania z nowego IP.

 

 

Nie tak dawno byłą sytuacja, że na taki "skan dowodu" pracownik hotelu nabrał kredytów. Także mocno uważałbym komu i gdzie dajecie skan dowodu, szczególnie, że jeśli dobrze kojarzę, to Blizzard nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych, więc nie macie kontroli nad tym, co z takim skanem dowodu zrobią. Już nie wspominam o sytuacji, kiedy ktoś się im włamie i przejmie te dane...

 

Poza tym sorry, ale dla mnie nie jest normalne, że kupuję legalną grę i jeszcze muszę się wylegitymować producentowi, żeby w nią zagrać. Szczególnie, że stoi to w jawnej sprzeczności z polskim prawem, o zdrowym rozsądku nie wspominając.

 

Ktos Ci sie dobral do maila. Identyko historia dla mnie sprzed 1.5 roku. 

 

Token + powiadomienia SMS i konto zablokowane. Ktos mi sie dobral w calosci do skrzynki mailowej, wylaczyl tokena i zablokowal konto. 

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież akceptujesz ich regulamin w momencie instalacji gry, nie podoba sie to gier od Blizza nie kupuj. Nie rozumiem o co to cale halo tutaj.

 

Wysłano z Galaxy Note 3

 

Ty człowieku nie masz pojęcia o czym piszesz.

 

To co akceptowałem 10 lat temu kupując diablo

wyglądało zupełnie inaczej niż wygląda to teraz.

 

Nie jesteś w stanie zrozumieć że to przez te lata uległo zmianie?

I jesteś zmuszony akceptować nowe zmiany bo nie masz innego wyjścia.

 

Jedyne wyjście jakie masz to przestać tego używać

a dlaczego niby miałbym to zrobić skoro kupiłem i zapłaciłem

za to to ma działać. Proste.

 

 

A jak chcą sobie zmieniać umowę to czemu nie.....

Ale niech dadzą możliwość odstąpienia od umowy

i zwrot należności.

 

A nie w taki sposób że albo akceptujesz albo wypier.....

 

 

 

 

 

 

Ja nie jestem frajerem zdaję sobie sprawę że podałem złe dane

i zaznaczyłem to na początku żeby było wiadomo na czym stoimy.

 

Moim zdaniem natomiast support jest od tego żeby jak sama nazwa

wskazuje pomagać. A to co zrobił konsultant w moim przypadku pomocą nazwać nie można.

 

 

 

 

 

 

A najlepsze posłuchajcie jak skończyła się historia 

bo te głąby sami nie wiedzą już jak ich system działa.

 

 

 

Po kilku chwilach od zablokowania znalazłem przez przypadek

inne podobne tematy na forach i w jednym z nich był link do strony do resetowania 

hasła na battle net.

 

Okienko które wyskoczyło było bardzo podobne do tego wcześniejszego

z tym że różniło się nieco ułożeniem elementów.

 

Pomimo że 30 min wcześniej na stronie blizzarda wyraźnie pisało że

KONTO ZOSTAŁO ZABLOKOWANE I JEDYNIE KONTKAT Z SUPPOTREM MOŻE JE ODBLOKOWAĆ

okazalo się że teraz jestem znowu krok wcześniej i znowu mogę wybrać czy odblokować przez klucz czy przez sekretne pytanie.....

 

 

 

 

 

Wiec wybrałem że chce odblokować przez klucz.

Natomiast w tym oknie pisało coś tam że klucz musi być z wersjii pudełkowej gry

i coś tam nie może być starsze niż 3 dni.

 

 

No nic, miałem akurat klucz z SCII pod ręką który kupiłem lata nazot 

oczywiście w wersji elektronicznej a nie pudełkowej.

I co? Wpisałem i działa.

 

I teraz czy nie można załatwić sprawy normalnie jak człowiek

tylko za każdym razem trzeba się użerać z tą bandą pajaców z supportu.

Nie dość że nic tam nie załatwisz w swojej sprawie

to jeszcze cie oskarżą złodzieje o próbę podszycie się pod

kogoś innego i kradzież konta.

 

 

Moim zdaniem to jest bezczelność i ostatni raz

tam kupowałem jakąkolwiek grę.

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałeś taką możliwość i wszystkie zmiany zaakceptowałeś. Wystarczy zapoznać się z EULA.

Andrew ja myślałęm że ty jesteś inteligenty wcześniej

ale widzę że to raczej nie ma pokrycia w rzeczywistości.

 

 

Nie pomyślałeś że od zakupu diablo II 10 lat temu

ta twoja EULA się zmieniła 15 razy

a battle net wygląda obecnie całkiem inaczej.

 

I jestem zmuszony akceptować bo nie mam wyboru....

Albo akceptujesz albo wypierd......

Czy to twoim zdaniem jest dobre podejście do klienta?

 

Weź człowieku zastanów się 3 min zanim wyskrobiesz kolejne głupstwo.

 

 

@costi.

 

 

Dokładnie to ich jakiś wymysł głupi.

I czujesz że gdyby nie bałagan w ich systemie

to straciłbym moje 10 letnie konto :(

PPP wiem ale chciałbym przedzielić bo zrobi się nieczytelnie.

Najwyżej proszę połączyć...

 

 

Kolejny orzykład śledczych z supportu blizarda

http://www.wykop.pl/ramka/1721246/traktowanie-polskiego-klienta-przez-support-blizzarda/

 

Ja rozumię że jeżeli ktoś coś ukradł to należy go ścigać

ale te osły posądzają właścicieli kont o kradzież co jest szczytem głupoty i bezczelności.

 

 

Dopiszę jeszcze że ja nie szukam rad ani porad co mam zrobić.

Po prostu chciałem naświetlić pewien problem który istnieje

i przez głupotę supportu ludzie tracą własne konta.

 

I są bezradni....

 

 

Dodam że na moje konto logowałem się 10 lat bez problemu.

Ale te osły zablokowały mi dostęp i od tego zaczęła się cała przygoda.....

Edytowane przez szpachla2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdarzyło włamanie na konto WOW'a kilka lat temu jak jeszcze grałem i support w moim przypadku okazał się dosyć pomocny. Przesłałem im wszystkie wymagane dane i skan dowodu (co mi tam) i po 24 godzinach miałem swoje konto, postać i przedmioty odzyskane.

 

Fakt faktem, że zabezpieczenia Blizzarda nie są najlepsze, ale też chyba żadna inna firma nie jest tak ciśnięta przez boty jak oni. Od dołączenia do konta authenticator-a wszystko hula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...