Dawdaw Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem kompletnie zielony w tych tematach.Posiadałem kiedyś D-link DIR 600 i wszystko śmigało bez problemu ( dwa urządzenia przez kabel, z 5/6 przez wi-fi) jednak niestety się zepsuł i zakupiłem NETGEARA JWNR2000v2 i od tamtego momentu mam problemy. Mianowicie z początku wszystko w miarę jest ok, jednakże po pewnym czasie- czasami jest to 15min czasami kilka godzin nawet... przestaje mi wykrywać router poprzez wi-fi. I łącze jest o wiele słabsze. Przykładem jest, że rozmowa na skype opóźnia mnie czasami do 10/15 sekund. Również tam wyświetla mi się, że połączenie jest słabe. Wtedy resetuje router... i znowu śmiga jakby nigdy nic.. i tak w kółko. Próbowałem jakoś skonfigurować router ale nie wiem za bardzo jak bo może w tym leży cały problem. Proszę o pomoc, z góry dziękuje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Włączyłeś może szyfrowanie wifi, czy masz otwartą sieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawdaw Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Mam na niej haslo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Zmień oprogramowanie routera na najnowsze. Czy na kablu dzieje się to samo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawdaw Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Oprogramowanie jest najnowsze, a na kablu nie- polaczenie jest stabilne... a wifi... no nie idzie sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...