Gość Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2014 Witam. Mam problem z płytą MSI B75a-G43. otóż reistalowałem system i jak trzeba zmieniałem bootowanie na z napędu DVD Instalacja przebiegła bez zarzutów napędu nie posiadam więc go pożyczyłem po zainstalowaniu systemu i wszystkich niezbędnych sterowników odpiąłem napęd i .. zapomniałem przestawić bootowanie z powrotem na to z dysku (nie znam się za bardzo na software komputera dlatego takie pomyłki) oczywiście potem oddałem napęd i już go nie mam uruchamiam kompa potem I.. normalnie pojawia się logo msi jak jest przy starcie i zamiast windowsa pokazuje mi się czarny ekran z jakimś wierszem poleceń (tak to się nazywa?) noi zawsze się w prawym dolnym rogu pojawiał takie jakieś dwu znakowe kody , i zawsze to było kolejno B4, G8 ( <<tego dokładnie nie pamiętam ) i potem A2 a teraz zamiast A2 pokazuje sie A0 po czym to o czym wcześniej mówiem czy jedynym rozwiązaniem jest ponowne włożenie napędu? oczywiście po restarcie kompa wszedłem do biosu i ustawiem bootowanie na dysk twardy Mój sprzęt: Intel core i5 3470@3,2ghz Msi B75a-G43 Kingston HyperX 2x4gb cl9 1600mhz WD caviar blue 500gb SPC Deus M1 550w Gainward GeForce GTX 650 TiBoost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielok100 Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2014 Spróbuj jeszcze raz zainstalować system. Dobrze byłoby żebyś wrzucił zdjęcie z tym wierszem poleceń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2014 (edytowane) oto ono sorki za jakość ale na dzień dzisiejszy nie mam lepszego sprzętu A! I dzięki wielkie za odpowiedź Edytowane 25 Maja 2014 przez detmot5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...