mtq12 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Podczas instalacji sterowników wyskakuje mi dość dziwny błąd,wszystko ok lecz na koniec jest to "Instalacja sterownika: użytkownik musi być członkiem grupy Administratorzy" urochamiam jako administrator i nadal nic,jestem kompletnie zielony co i jak.. Karta Radeon R9 290 przy starszych i nowych sterownikach też występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Masz wgrane odpowiednie aktualizacje? W szczególności Update 1? Z Systemem nie ma innych problemów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtq12 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Wszystko było do czasu wgrania strerowników ok,wcześniej miałem 14.4 a teraz chciałem zainstalować 14.6.Być może winną była instalacja na te stare,ale po odinstalowaniu przez Driver Clenaera i Ccleanera nadal występował ten błąd.A z tą aktualizacją to chodzi o Windows Update tak?System wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=42335 Nie wiem jak to jest z 8. Pewnie też jest coś podobnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtq12 Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Akurat mam system 7,więc scągam aktualizacje przez Windows Update może coś pomoże.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...