zaodrze244 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) coś tak czułem że trzeba będzie ciąć detale żeby pograć w 1440p przy 60fps. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 For AMD, please install AMD driver 16.1.1 which should be released shortly. Źródło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Rise of the Tomb Raider Graphics & Performance Guide Edytowane 28 Stycznia 2016 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Grę już mam w wersji pudełkowej. Są dołączone płyty DVD(dwie) i klucz do nobox.pl. Oczywiście aktywowałem na Steam. Teraz tylko czekać na odblokowanie. Pobrało się 18GB. Jutro na 6 do roboty to zagram sobie po południu. Co do optymalizacji to miałem takie przeczucie że może być kiepsko. Oczywiście spadki do 50 klatek mnie nie zrażają chociaż przy karcie za ponad 3 tysiące złotych to niezła przesada. Chociaż mogłobyć gorzej. No nic trzeba czekać na łatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 ja właśnie odpalam na steamie nie musisz czekać do jutra :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Ok reset steama i poszło. :) Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Super wygląda skalowanie w SLI brawo dla twórców gry jak i nvidii za świetnie wykonaną pracę premie się należą. To był oczywiście srakazm hłehłehłe cieszę się że się pozbyłem 2x970 Edytowane 28 Stycznia 2016 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Hmm powiem szczerze że wygląda to bardzo przyzwoicie. Wszystko na max co się da z Purehair na bardzo wyoski, 1920x1080 FXAA i HBAO+ i na dzień dobry ok 100 FPS i powyżej. Średnio ok 80, ale lokacja w górach raczej mało obciążając. Potem może być gorzej. Pare screenow. Powiem krotko w ruchu to wyglada znacznie lepiej niz na screenach. EDIT. Dodam tylko że po ok 30 minutach gry doszedlem do sybierii i przez ten cały czas było średnio ok 70-80FPS, spadku poniżej 70 nie uświadczyłem. Czesto mam ok 100 i więcej. Gra jest bardzo dynamiczna. W zasadzie dla mnie to czysta rozgrywa bo w fabułe specjanie się nie zagłębiam. Lara i inne postacie wyglądają bardzo ładnie. Sporo szczegółów, włoski też ciekawe, ale bez jakiegoś wow. Tekstury bardzo ładne. Ciężko mi porównać grafikę do jakiejś gry, ale jest na wysokim poziomie. Zobaczymy jak wypadnie Uncharted 4 na PS4, bo po filmikach wcale to gorzej nie wygląda od TR. Przynajmniej względem werji na XO. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Ech, gierka wciąga od początku, a tymczasem praca jeszcze na stole leży i co tu zrobić ;-) Chwilkę pograłem - ustawienia wysokie / średnie (cienie) - i naprawdę dobrze to chodzi na moim złomku, wygląda na to, że optymalizacja raczej dobrze zrobioną jest ;-)Coś czuję, że nocka pójdzie na grę, dobrze że dzieciaki chore i nie trzeba ich do szkoły rano prowadzić :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianero92 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) to czyli xbox one za 1200, jak się developer przyłoży jest w stanie wygenerować grafikę jak komputer za 3k beka Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Damianero92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Biorąc pod uwagę że xone działa w 25-30fps w 900p to spokojnie na komputerze za około 2k (i3+gtx960) jest to do osiągnięcia na tych samych bądź lepszych ustawieniach. To coś nowego? to czyli xbox one za 1200, jak się developer przyłoży jest w stanie wygenerować grafikę jak komputer za 3k beka Bardziej jak sie developer przyłoży to może s[ciach!]lić optymalizacje tak że gra nie będzie działać na komputerze za 10k (np. batman). Edytowane 28 Stycznia 2016 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Bardzo fajna gra, 3h na liczniku raptem, wszedłem do kompleksu radzieckiego i ilość znajdziek mnie zmiażdżyła :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 No ja też odpaliłem na chwilę i początek trochę nudny, jakby żeńska wersja uncharted, grafika nie szokuje, jakieś mało ostre tekstury i ogólnie wsio na max nie wygląda jakoś super ostro. Zobaczymy jak gameplay po kilku godzinach, póki co idę spać, bo jakoś mega chcicy na granie nie ma. :P No i chodzi jak g*wno na amd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi311 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 http://www.guru3d.com/articles-pages/rise-of-the-tomb-raider-pc-graphics-performance-benchmark-review,1.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Rise of the Tomb Raider Graphics & Performance Guide Fantastyczna jest ta stronka Nvidii z opisem co i jak :) Wszytko pokazane jak na dłoni i nawet można sobie inne gry pod ten opis poustawiać :) EDIT: ehhh... szkoda, że nie ma demka :( Edytowane 29 Stycznia 2016 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 jeżeli podobała Ci się poprzednia cześć TR to ta też Ci się spodoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Wczoraj zainstalowałem, ugrałem tyle co na pierwszym pokazie E3 i trochę więcej w lesie. Powiem tyle, myślałem że na moim sprzęcie będzie duużo gorzej. Najpierw odpaliłem na tym co system sam podobierał, o dziwno nie niskie, nie średnie, a nawet wysokie detale, jakieś HBAO się załapało, FXAA, wysokie tekstury i takie tam. Grało się zupełnie płynnie i komfortowo, a grafika na takich ustawieniach i tak robiła wrażenie. Kłaki nie masakrują tak wydajności jak w poprzedniej części, powiedziałbym że nawet różnice między wysokimi, a bardzo wysokimi nie są tak znaczące. Tak jak podejrzewałem mniej włosów jest w ruchu, niektóre są "posklejane", a i tak prezentują się naturalniej niż to co AMD wymodziło. Po co renderować to co i tak leży nieruchomo przy skórze i bezmyślnie każdy włos oddzielnie. Po przełączeniu wszystkiego na maks oprócz oczywiście tekstur, wcale nie ma takiej tragedii na jaką się nastawiłem. Jako posiadacz takiej a nie innej karty, jaką jest GTX 760, mogę powiedzieć, że optymalizacja jest przynajmniej dobra. Fabularnie lekkie drewno, przynajmniej na początku, ale jestem przekonany, że się rozkręci. O polskim dubbingu jak zwykle można powiedzieć tyle, że aktorka Lary się stara stwarzać pozory, ale na szczęście po kilku godzinach gry człowiek zaczyna wtapiać się w akcje i zapomina o ściskaniu pośladów z zażenowania. Ogólnie jest i tak mega dobrze z tą grą jak dla mnie. Zapowiada się rewelacyjnie. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Włodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 5h za mną i póki co nic nie wciągnęło ani na tyle zaintrygowało, że chcę grać dalej także na razie przerwa. W tej grze w ogóle ciężko jest cokolwiek zrobić źle, wszystko tak podane na tacy, że aż za prosto. :) Znowu biedna, zmęczona, przemoczona lara walczy o życie, w TR 2013 to jeszcze było w miarę świeże ale chyba co za dużo to nie zdrowo. Tak krytycznie trochę ale oczywiście przejść trzeba, choćby z sentymentu do serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Po przespaniu nocy szczerze to też jestem troszke zawiedziony fabuła i jakby mmiej dynamicznie. Czegoś mi w grze brakuje. Może potem się rozkręci. Za bardzo poszli w Sandbox'a i tworzenie przedmiotów. Nie to że złe, ale liczyłem na co innego. Gra nie ma 3D jak w TR 2013. Moze dodadzą z jakimś patchem. Ogólnie źle nie jest, ale za dobrze też nie. Oczywiście fun z wspinania się, skakania dla mnie zawsze jest i zawsze byl również w serii Uncharted. Ale co za dużo to nie zdrowo. Musi być jakaś fabułą, a ta jest drętwa jakaś. Nie mieli za bardzo pomysłu. Zresztą w TR 2013 też nie była nie wiadomo jaka. Szczerze bardziej wolałbym z taką grafiką remake TR2 lub TR 4 od Core Design. No nic przejdę i liczę że się rozkręci. W marcu jeszcze Uncharted 4 przecież i myśle że wygra z TR. Przynajmniej u mnie ;) Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 Panowie, jak jest w końcu z obsługą DX12 ? W zapowiedziach szumieli, że tylko Windows 10 i tylko DX 12. Tymczasem na pudełku widnieje napis DirectX 11. Obiło mi się też o uszy, że karty projektowane pod DX11 wykorzystają tylko część efektów DX12. Ktoś mógłby przybliżyć temat ? Z góry sor za niewiedzę jeśli wyskoczyłem z wałkowanym tematem, ale nie znalazłem wstępnie żadnych informacji po premierowych nt. DX. Wysłane z mojego SHIELD Tablet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 Nikt nigdy oficjalnie nie obiecał, że ta gra będzie w DX12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 .. i rozumiem, że nic wspólnego z tymi bibliotekami nie ma ? Wysłane z mojego SHIELD Tablet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ktoś jakąś plotę puścił o DX12 i do dziś widać ktoś się upomina. Miałbyć jakiś efekt (VXAO zdaje się) odpowiadający za okluzje otoczenia. Czyli lepszy odpowiednik HBAO. Niby ma to być wykorzystywane również w DX12 w przyszlości, ale TR będzie w DX 11. Zapomnij o DX12. Gra jest ladna wg. mnie, ale niedakwatna do wymagań. Warto zmniejszyć cienie nieco. Daje to troszkę więcej FPS, a różnica nie taka duża. Po dojściu do Syberii i pograniu nieco zaczęły się spadki do 55-65 FPS... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ostatnio była podana lista gier z DX12 (w tym tytuły do których dojdzie stosowny patch) przy okazji nadchodzącej konferencji MS i na liście Lary jednak nie ma :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 Mam pytanie na jakich ustawienia uruchomię grę jak w sygnaturkę widać. :mellow: :zonk: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Raczej na wysokich i paru średnich Gra lubi GPU i do tego raczej zielone.. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Ano wiedziałem że te testy kart graficznych Nividia coś wydawały mi się zawyżone względem kart graficznych amd :blurp: Edytowane 29 Stycznia 2016 przez seler145 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2016 czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi z tymi kartami w tej grze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2016 A jeszcze mam takie pytanie czy odczuwacie w czasie gry ogromne spadki fps bo co niektórzy na innych forach mają problemy z optymalizacją. :zonk: :banana: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2016 Tak. Im dalej tym częściej. Mało tego gra u mnie pożera całą pamięć RAM na karcie graficznej czyli 6GB. Coś spierd.. lili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...