Lukione Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 Porównałem DX11 i DX12 na moim zestawie, wyniki następujące: DX12 minimalny FPS mam w ostatnim teście w dolinie 40.2FPS, średni z całego benchmarka 60.4FPS DX11 najniższa wartość oczywiście w dolinie 45.1FPS, średnie z całości 65.3FPS Ustawienia w grze mieszane high z cieniami na medium wszystko w 1440p, 3770k 4.4GHz, GTX780 1228MHz, 16GB Ramu 2133MHz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) No różnic u mnie nie ma w FPS. Keplery niby częściowo osbługuja, ale w tej grze też pewnie niekorzysta w pełni z tego API. W grafice róznic żadnych też nie zauważyłem. Tak naprawdę gry pisane pod to API pokażą jego możliwości . Raczej po przez odciażenie procka. Dla osób z szybkimi procesorami nie będzie zbytniej poprawy, ale zobaczymy. Ja gram na DX 11 Edytowane 15 Marca 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukione Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 Ja na Division się juz przerzuciłem, ale chciałem sprawdzić ten cudowny DX12 i okazało się, że narazie gra nie watra świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 Tak, ale pytanie czy w Twoim przypadku sama karta nie będzie ograniczeniem. Keplery tylko częsciowo wspieraja DX 12. Nie wiem jak to się ma do wydajności i jakości grafiki bo na razie nie ma naczym to sprawdzić. Myśle że dopiero przyszly rok zapewni nam gry typowo pod DX 12 ew końcówką obecnego. Ja tam liczę bardziej na Vulcana niż rozwiązania Microsoftu. Co do gry to działą nieco lepiej na Windows 10 lub to zasługa patcha i/lub nowych sterów od Nviidi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukione Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 W przyszłym roku to już dawno będę na Pascalu siedział :D 780 już jest ubogie w 1440p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Tak, ale pytanie czy w Twoim przypadku sama karta nie będzie ograniczeniem. Keplery tylko częsciowo wspieraja DX 12. Nie wiem jak to się ma do wydajności i jakości grafiki bo na razie nie ma naczym to sprawdzić. Myśle że dopiero przyszly rok zapewni nam gry typowo pod DX 12 ew końcówką obecnego. Ja tam liczę bardziej na Vulcana niż rozwiązania Microsoftu. Co do gry to działą nieco lepiej na Windows 10 lub to zasługa patcha i/lub nowych sterów od Nviidi Sprzętowo to keplery wspierają future level 11.0, sprzętowo z dx12 niczego nie wspierają nie licząc async compute, który nie działa tak jak na maxwellu. Podejrzewam, że nawet na keplerze będzie kop w dx12 w tombie wystarczy wyłączyć ekskluzywny full screen. Na 290x jest kop do 13% w dx12. Edytowane 15 Marca 2016 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukione Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 Wyłączyłem Exclusive Fullscreen i żadnej różnicy minimum 40fps w dolinie i średnio 60fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 W DX 12 wyniki bez różnicy z EF ON/OFF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Na radkach jest kop, bo mają architekturę bardziej gotową na dx12 i dlatego z biegiem czasu te karty będą rosnąć w siłę. Do czasu premiery Pascali zapewne. Chociaż akurat w TR słyszałem że radki wypadają jeszcze gorzej niż nV. Wysłane z mojego SHIELD Tablet Edytowane 15 Marca 2016 przez Włodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukione Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 od 2010 roku jak wróciłem z Mac'a miałem 2 sztuki radków od 7850 do 7970 i nigdy więcej nie kupie produktu tej firmy, nawet jak nagle się obudzą i będa mieli szybsze karty. Od kiedy przesiadłem się na 660Ti, później na 670 i teraz na 780 to wszystko poprostu działa 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Ja z kolei nigdy nie miałem z nimi problemów (radeony) a miałem ich tak samo dużo jak nv. :> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Chyba trzeba patch do patcha z DX12 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Słyszałeś, żeby pod DX12 SLI hulało? W ogóle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Chcesz powiedzieć że nie będzie SLI pod DX12, czy myślisz że mnie zaskoczył wynik z wykresu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Jak wypluć na raz 2 albo 3 strzały w przeciwników? Mam tą umiejętność, ale nie wiem jak z niej skorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2016 Przytrzymaj, namierz wrogów, puść. Taptaptap Mlais M52 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Kluczem było tutaj przybliżenie: napnij cięciwę, przybliż, przejedź po wrogach, wypuść strzały. Czy ktoś wie kiedy ma zostać wydany drugi dodatek fabularny? Edytowane 22 Marca 2016 przez shooter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2016 Czy ktoś wie kiedy ma zostać wydany drugi dodatek fabularny? 29 marca :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistereco22 Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Na radkach jest kop, bo mają architekturę bardziej gotową na dx12 i dlatego z biegiem czasu te karty będą rosnąć w siłę. Do czasu premiery Pascali zapewne. Chociaż akurat w TR słyszałem że radki wypadają jeszcze gorzej niż nV. Wysłane z mojego SHIELD Tablet Sprawdzaliśmy TR z kolegą na 980ti oraz 390x. Nie zauważyliśmy żadnej różnicy w grafice ilości FPS po włączeniu DX12. Przypuszczam, że TB powinny sprawdzić osoby posiadające słabe procesory pokroju i3. Wtedy być może będzie wzrost wydajności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Możliwe, że jak w przypadku kilku innych fanowskich remaków m.in. TRAOD. Ten pewnie nie zostanie ukończony lub prace będą trwały w nieskończoność. Ale gdyby został - to wstępne efekty możecie obejrzeć poniżej: Tomb Raider II na silniku Unreal 4: 29 marca :) Pokazali raptem kilka sekund walki w Cold Darkness Awakened: https://youtu.be/b7h7VvzWLPo?t=88 Edytowane 23 Marca 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Chyba Chodzi Ci o TR II. Ja tam uważam że i tak nic z tego nie wypali bo takich Remake;ów sporo sie zapowiadało. Chociażby w przypadku Resident Evil 2 od Capcom A wolałbym by Remake Tomb Raider 2 zrobiła ta sama ekpia co Anniversary. Nawet mogą nieco pozmieniać gameplay i poziomy tak jak w Anniversary własnie. Świetnie im to wyszło i sprawdziło się. I nie miało się wrażenia że się gra w to samo tylko z lepszą oprawą graficzną. Samego gameplaya ze starych TR'ów nie każdy może polubić. Sterowanie było dość sztywne i inne niż to do czego ludzie zdążyli się przyzwyczaić w dzisiejszych Tomb Raiderach. Także nie tylko zmiana grafiki, ale i mechaniki, fizyki i budowa poziomów a fabułą tama sama. Ja jestem za i nawet mogę dołozyć się do jakiejś zbiórki na ten cel i pewnie parę fanów też by tak zrobiło . Bo tak wciaż jestem fanem tej serii podobnie jak Half Life czy Resident Evil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Miałem na myśli dwójkę, a wciśnęło się o jedno "I" za dużo :) Obecnie silniki graficzne mają znacznie większe możliwości niż ten wykorzystany w Anniversary. Co by szkodziło Crystal Dynamics udostępnić Room Editor do tego silnika (prawa autorskie?). Ta technologia ma już swoje lata i raczej nie znajdzie zastosowania do stworzenia żadnego nowego tytułu. Mając do dyspozycji gotowy i kompletny edytor poziomów - remaki powstawałaby skuteczniej (nie wspominając o nowych poziomach). Może nawet powstałaby taka kompletna dwójka? Zresztą wygląd Anniversary świetnie nawiązywał do pierwowzoru. Na razie twórcy nie zdeklarowali się co za niespodziankę szykują na dwudziestolecie marki. PS. Co do Half-Life'a - nawet nie przypominaj. Najpierw Valve wpadło na pomysł epizodów (licząc sobie za nie odpowiednio) - a potem zostawiło graczy na lodzie z niedokończoną historią. Kpina i tyle. Oczekiwania są już tak duże, że nawet gdyby powtał EP3 czy HL3 - to będzie to zawód na miarę DNF. Edytowane 23 Marca 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Kilka zrzutów Cold Darkness Awakened: Szkice koncepcyjne: Pierwsze wrażenia z "Cold Darkness Awakened" DLC - to jedna wielka młócka z zombie z "gościnną" rolą Lary Croft. Dziwny jest ten dodatek. Powiedziałbym, pierwsze DLC - "Endurance Mode" jest znacznie bardziej "tomb raiderowo-survivalowe" niż te. Nie przepadam za takimi klimatami - albo "Tomb Raider" albo "Dead Island/Dying Light". Jeśli to już wszystkie niespodzianki jakie przygotowali twórcy - to tylko Baba Yaga - Temple of Witch trzyma jako taki poziom. Reszta jest słaba i służy tylko wyciąganiu pieniędzy z portfela. Liczyłem na rozwinięcia fabularne pokroju Beneath of Ashes i Lara's Shadow, wnoszące coś konkretnego do głównego wątku. W przypadku RotTR ich nie uświadczymy... :( Mam nadzieję, że twórcy nie testują w ten sposób oczekiwań graczów i fanów TR pod kątem trzeciej części przygód LC - i nie będzie nam zaserwowane coś takiego. PS. W CDA jest fajny tylko "obrzyn" ;) Edytowane 29 Marca 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) W przedostatniej, piątej poprawce (Steam) pojawił się folder z poniższym klipem, który został usunięty poprzez ostatnią, szóstą: Crystal Dynamics ustosunkowało się do powyższego materiału. Rozważają stworzenie kolejnego fabularnego DLC związanego właśnie z Croft Manor - m.in. z powodu próśb fanów. Poniżej wypowiedź Meagan Marie: Hey all,Thanks for bringing this to our attention. Here is a note I can share on the topic!"As some eagle-eyed Rise of the Tomb Raider players have discovered, two placeholder movies were accidentally included in the latest patch. This content was not meant to be released, but now that it is we wanted to respond to the questions we’ve received as a result. The movies are part of a DLC expansion we’re exploring for Rise of the Tomb Raider. Our fans continue to enjoy Rise of the Tomb Raider and its DLC, including Cold Darkness Awakened which released on Tuesday, and we receive many requests for additional story content. We’re always listening to feedback from our fans; especially this year as we celebrate 20 years of the iconic Lara Croft and the Tomb Raider franchise together."No, I can't answer any additional questions other than this. :P Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Tym razem RotTR będzie dodawany do kart GF GTX 960 http://www.nvidia.pl/object/rise-of-the-tomb-raider-pc-game-pl.html#gameContent=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 jak rozpocząć nową grę plus czy jak to się tam nazywa, że mogę przejść grę od początku z całym dotychczasowym ekwipunkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Grasz pewnie na PC, ale powinna być tam taka sama opcja jak w wersji na XO - "Chapter Replay" lub "Powtórz Poziom" - w główym Menu Gry (widok pokoju Lary). Pozwala ona na powtórzenie danego etapu/poziomu z już zdobytym ekwipunkiem. Czy jest możliwość powtórzenia całej gry od początku w tej sposób? - Nie testowałem. Ale zobaczę w wolnym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dzięki sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam problem: W10 14316 FW 361.75 4670@4,2 & 970. Po jakimś czasie mam ściny i ciężko mi zlokalizować od czego. Monitor obciążenia GPU spada, vMEM ( raczej ) nie przekracza 3.5GB, HDD nie doczytuje danych. Temp w normie. Jak wrócę i będę na siłach to rzucę logowanie. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Orgiusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Org zainstaluj najnowsze sterowniki. Był problem z ścinaniem na niektórych sterownikach. Ja mam 364.51 i nie mam ścin od dawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...