Skocz do zawartości
Grimlock

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 10)

Rekomendowane odpowiedzi

"Rise..." bardzo mi się spodobał, pomimo drobnych nieścisłości w fabule np.

Dlaczego Prorok wysyła Larę po Atlas pilnowany przez Nieśmiertelnych (którzy rozerwali na strzępy najemników Konstatnina), jeśli zna drogę do Kitieżu? Czy to była próba? - Choć intencje kierujące panną Croft dobrze zna.

i niektórych scenach np.

Lara nie może przestrzelić wzmacianej szyby, ale udaje jej się rozbić ją stołkiem gaśnicą aby uratować Jonaha po pchnięciu go nożem przez Konstantina.

 

 

Najbardziej nie podobał mi się przesadny poziom brutalności - poza tym znanym ze zwiastunów i rozgrywek:

 

 

gSpnq31.gif

 

 

 

Taka grafika jest na XO - na PC może być jeszcze lepsza :)

 

 

 

 

mwUyj1H.jpg

 

HPs3XE9.jpg

 

hwDM9RS.jpg

 

sCHWUZ1.jpg

 

12248029_1092949754079079_15129493952046

 

vP3FKi3.jpg

 

iyjcuYa.jpg

 

3CZwFbH.png

 

Lw99na8.png

 

cWHLsLQ.png

 

weiZcU7.png

 

RG6jRWT.png

 

eGhM1lI.png

 

 

AgonizingDemandingChevrotain.gif

 

 

 

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozmawiałem ze znajomym co ma tą grę na X360 i sobie bardzo chwali zarówno samą rozgrywkę i grafikę. Tak więc jakieś ploty, które czytałem o słabszej grafice i niskiej płynności to od osoby co nie grały. Mimo to poczekam na wersje PC. Nie poto zmieniałem sprzęt by teraz dodatkowo kupowac XOne, które po 2 tygodniach będzie się kurzyć. Zdecydowanie nie warto dla jednej gry.    A sama gra na XOne wygląda bardzo ładnie, więc na PC moze być tylko lepiej o ile czegoś nie spie.., ale w to raczej wątpię.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto wie, może zaimplementują przynajmniej częściowo DX12. Microsoft zapewnił sobie czasową wyłączność na "Rise'a..." dla XO aby poprawić sprzedaż. Więc nie zdziwiłoby mnie gdyby chcieli także wypromować DX12 i Windowsa 10.

 

Premiera RoTR (10-13 listopada) zbiegła się z wypuszczeniem Windows 10 TH2 (12 listopada) na XO. Poza tym niedawno wyszedł ponad 300MB patch.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brian Horton wspomniał ostatnio m.in. o zbliżającym się "Game Awards" (nominacje RoTR do najlepszej gry action&adventure i dla najlepszej aktorki - Camili Luddington), DLC - "Temple of Baba Yaga" oraz dwudziestoleciu istnienia Lary Croft i Tomb Raidera, w 2016 roku.

Szczególnie ta ostatnia wspomniana informacja brzmi dość ciekawie. Może Crystal Dynamics szykują coś wspaniałego na miarę TR Anniversary? Nie chcę się nie potrzebnie nakręcać ale chętnie bym ujrzał "Last Revelations" albo AOD na silniku choćby z trylogii LAU :)

Zresztą o ironio, niektóre pomysły zastosowane przez Core Design w "TRAOD" - z powodzeniem i sukcesem Crystal Dynamics rozbudowało i zaimplementowało w TR2013 i RoTR ;) Core Design przygotowywało remake TR1, który został anulowany i przejęty przez obecne studio oraz Nixxes Software (znane głównie z portowania). TRA został wydany dość szybko po TRL. Może mają już "prawie" gotową niespodziankę na przyszły rok.

 

 

Kolejne zrzuty z XO:

 

 

 

 

JFKmwbz.jpg

 

ZZmOffn.jpg

 

pLy2WTr.jpg

 

EGNBQ4y.jpg

 

 

 

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiastun drugiego DLC:

 


 

 

Drugim, obecnie promowanym DLC, jest dodatkowa misja fabularna pt. Baba Yaga: The Temple of the Witch, która zadebiutuje w styczniu. Głęboko w puszczy syberyjskiej istnieje las, do którego nikt się nie zapuszcza, gdzie wiele lat temu zaginęła bez wieści sowiecka ekspedycja. Lara uda się w miejsce zwane Wicked Vale (Niegodziwa dolina), by odnaleźć zaginionego mężczyznę. To, co tam znajdzie, okaże się najgorszym koszmarem, którego nie sposób wyjaśnić. Dodatek ma zapewnić kilka godzin dodatkowej rozgrywki. Lara stawi czoła nowym zagadkom w grobowcu, a także demonicznym przeciwnikom. Na tę okazję będziemy mieć do dyspozycji nowy strój oraz łuk.

Trzecie DLC, które będzie dostępne w 2016 roku, zatytułowane jest Cold Darkness Awakened. Dodatek skupia się na historii zamkniętej sowieckiej bazy wojskowej, w której przeprowadzano eksperymenty z nowym typem broni. W bazie doszło do katastrofy i wydostania się tajemniczego czynnika infekującego otaczającą tajgę. Lara odwiedzając to miejsce napotka na ludzi i zwierzęta, których dotknęła nietypowa przypadłość przemieniająca ich w krwiożercze bestie i bezmyślnych morderców. Bohaterka będzie zmuszona przezwyciężyć fale predatorów i walczyć o swoje życie. Do nas należy wykonywanie kolejnych wyzwań, by zapobiec lub nawet odwrócić zbliżającą się katastrofę. DLC zaoferuje nowy strój oraz broń.

 

Źródło: laracroft.pl

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch Number: 2

 

Platform: Xbox One

 

Issue Date: 12/11/15

 

Notes:

New Content

Endurance Mode – Available Dec. 29th

Alone and in the wild, Lara must scrounge, scavenge, craft and survive the harsh elements by day, as well as lethal threats from enemies, both man and beast, by night. This is her ultimate woman-versus-wild test to push the limits of how long she can survive on her own in a sprawling, unforgiving landscapes. Fire takes fuel, cold kills the unprepared, food restores health, but everything must be caught, collected, or crafted. You start with nothing and must find everything. Challenge friends to your longest survival run and battle to the top of the leaderboards for the title of Ultimate Survivor. Includes a new outfit and weapon.

 

Bug Fixes

Major Issue Fixes

• Prevented a save corruption issue that was causing players to be stuck in the Acropolis or Flooded Archives.

• Fixed issue that caused cinematics to become non-responsive when the console language was set to Dutch.

• Fixed a crash that could occur if the title was started after installing the patch but before the full game was installed.

• Fixed an issue where the player could run out of pistol ammo and not reload correctly when attacked by a Deathless soldier.

• Prevented an issue in the Acropolis where the player becomes unable to crawl under a door after backtracking.

 

Gameplay / Progression Fixes

• Miscellaneous stability / crash fixes.

• Prevented a rare issue where the player would become stuck in the Research Base when backtracking.

• Fixed an issue that was causing the crank in the Voice of God tomb to become non-functional.

• Prevented an issue where the second trebuchet could become stuck in its locked position after leaving the area.

• Fixed an issue where the third trebuchet became inaccessible due to the swinging object being out of position.

• Fixed an issue that caused the player model to distort in limited circumstances.

• Fixed a rare issue where the player would become stuck after throwing a portable object and healing.

• Fixed an issue where the Ancient Quiver would disappear after dying with the Adventurer's Quiver equipped.

• Added additional safety checks in the Chamber of Exorcism tomb to prevent physics errors on the puzzle object.

• Fixed a rare issue in the Soviet Installation that caused level geometry to disappear (Xbox 360).

 

Minor Gameplay Bug Fixes

• Miscellaneous texture / lighting fixes.

• Removed patch of invisible flame that was hurting players in the Copper Mill.

• Fixed an issue that was preventing animals from respawning in the Siberian Wilderness.

• Moved a supply crate in the Hunting Grounds so that it can be looted easier.

• Prevented battle music from retriggering after backtracking to the beginning of the Copper Mill.

• Fixed an issue where the big cats would ragdoll erroneously after a takedown.

• Fixed an issue with the Immortal Guardian outfit not granting proper fire resistance.

• Fixed an issue that would cause the player to occasionally face the wrong direction after planting a Piton Arrow.

• Fixed an animation pop that would occur near the end of the tower climb in Kitezh.

 

Remnant Resistance Fixes

• Fixed an issue where user created missions would not save if two or more of the same objectives were used.

• General improvements to wolf navigation.

• Fixed an issue where NPCs could become stuck in place after hit reacting to an exploding generator.

• Fixed an erroneous message in Targeted Strike if the player had the Efficient Killer skill.

• Miscellaneous shadow and detail improvements.

• Fixed an issue with some German subtitles not appearing during voice-overs.

 

Marketplace / Card Fixes

• Fixed an issue that prevented Gift Pack names from displaying correctly after switching the in-game language.

• Fixed an issue that caused the Hydrophobic and Efficient Mining challenges to display times incorrectly.

• Fixed typo in the Mission Win gift pact description.

• Disabled use of the Grip card in the Lost City.

• Adjusted rarity of Compound Bow V to 5 stars.

• Adjusted multiplier of Bolt Action Rifle 3 and Bolt Action Rifle 4.

• Adjusted rarity of Compound Bow V to 5 stars.

• Adjusted rarity of Infiltrator: Master to 5 stars.

• Adjusted multiplier of the Hunter III card.

• Adjusted modifiers for the Hunter I and Hunter II cards.

• Adjusted modifiers for the Tool Belt and Tool Chest cards.

 

Other / Misc. Fixes

• Several weapon categories have been renamed to better reflect their modification effects.

• Removed placeholder images in the base camp for skills granted by challenge tombs.

• Fixed an issue that was displaying an erroneous count of collectibles in the Broadcast Frame.

• Fixed localization error in Polish when traversing in the Research Base.

• Fixed missing subtitle in Lat. Am. Spanish during the ending cinematic.

• Fixed picture for the Shrapnel Grenade Crafting in Survival Guide.

• Fixed merged name issue in the forum credits.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okey :)

 

Tym razem mniejsze:

 

 

 

oyANtsV.png

 

C7k2soJ.png

 

DjWvxsQ.png

 

AkNumEP.png

 

Y1uH3DV.png

 

N1HIccT.png

 

HdrteRx.png

 


A tu trochę większe i ładniejsze zrzuty. Odzwiedzanie poszczególnych hubów przy zachodzie słońca, szczególnie zaśnieżonej syberyjskiej bazy obfituje w piękne widoki :) Ubrania można zmieniać w obozach - wszystkie widoczne są zdobywane w ramach postępów w grze lub jako nagrody w zamian za wykonywanie zadań pobocznych:

 

 

 

 

5AGeQfi.jpg

 

heMDPKy.jpg

 

AKzkoKd.jpg

 

YQmDg1V.jpg

 

aLSI4pM.jpg

 

pBqJyXC.jpg

 

rCY1BZ2.jpg

 

3Pqn8IT.jpg

 

LlehLh5.jpg

 

PFhzu5b.jpg

 

9hhI2ku.jpg

 

C8ZTfT6.jpg

 

8eiyMQJ.jpg

 

D8i5OvQ.jpg

 

U85Tq9z.jpg

 

pFfIiQK.jpg

 

HKXmiTI.jpg

 

qQVQQAh.jpg

 

ByKttYb.jpg

 

 

 

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.amazon.fr/Rise-of-the-Tomb-Raider/dp/B0196FKK68

 

Tu widnieje data 31 marca 2016 roku.

 

 

Ale na GOL'u:

 

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24166

 

I oby tak było. W styczniu TR, a w marcu Uncharted 4. Dobrze że się powstrzymałem z zakupem XOne ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z delegacji, więc pora na następną porcję zrzutów (Lara w nowych ciuchach) :D

 

 

 

 

g0zlNkv.jpg

 

1nHxD7H.jpg

 

n29RjV8.jpg

 

IuCDO6E.jpg

 

2DrDCHf.jpg

 

0PnzRfV.jpg

 

EScE8lG.jpg

 

85xelyp.png

 

 

 

 

Wydawca udostępnił bezpłatnie nowy strój:

 

tumblr_nzfb178mlc1qkq7tbo1_500.jpg

 

 

Oraz kilka znanych już ubrań (brakuje m.in.: szarozielonej wojskowej kurtki i strojów specjalnych np. szpiega czy "starożytnych"):

 

tpnQG8X.jpg

 

KDCYqrT.jpg

 

eJVSm89.jpg

 

tumblr_nzd44tG4l41qkq7tbo1_1280.png

 

W spojlerze większe wersje powyższych grafik:

 

 

 

0xz9xB6.jpg

 

tVBgAvr.jpg

 

DjDJqCC.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciąż jestem pod wrażeniem grafiki.Ciekawe jeszcze jak to na PC wypadnie no i w porównaniu do Uncharted 4, bo to będzie główna konkurencja dla TR wersji PC w marcu.  Zarówno gameplay i  grafika w obu produkcjach wypada nieźle. Oby jeszcze tylko połowa i koniec roku coś przyniósł dobrego na konsole i PC. Bo  w przypadku tych pierwszych (zwłaszcza PS4) to ciągłe remastery. Na PC prócz Wiedźmina i GTA 5 nic nie grałem ostatnio zbyt intensywnie. Zamiast płacić Sony za PSN zdecydowałem się na CS:GO i BF4. Wyszło taniej niż haracz Sony

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli za port będzie odpowiedzialne Nixxes Software to będzie można być spokojnym o solidny efekt. W przypadku Tomb Raiderów nie zawodzą.

 

Jest już pierwsza ofiara fatalnej sprzedaży (ach ten MS i wyłączność) i przez to zawężony krąg odbiorców - Darrell Gallagher odchodzi z Crystal Dynamics.

Oraz utrata pewnego "Game of the Year" na rzecz Fallouta 4 (który wyszedł na wszystkie platformy, najlepiej sprzedał się na PS4).

 

Mam nadzieję, że to ostatni taki numer w przypadku Tomb Raidera. Już za czasów Underworld i dwóch dodatków fabularnych nagrabili sobie u fanów grających na PC i PS3. 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porcja zrzutów znalezionych w sieci :)

 

 

 

 

O2x2zMt.png

 

bb0lr4Q.png

 

VzXCWJa.png

 

mTzCgyj.png

 

y1GgPMG.png

 

uvi4xQd.png

 

W898ZUs.png

 

N5xn7hs.png

 

HKUcCk7.png

 

xilhkNq.png

 

BhBt9aS.png

 

 

 

 

 

 

Tym razem coś innego niż zrzuty z Rise'a - broń jakiej w grze używa Lara. Zdjęcia pochodzą z artbooka: "Rise of the Tomb Raider: The Official Artbook":

 

Broń pozyskujemy na kilka sposobów: budując ją sami ze znalezionych części i surowców, w pewnych momentach wędrówki z Larą znajdujemy lub otrzymujemy ją gotową albo kupujemy za odnalezione, starożytne monety.

 

W spojlerze są duże zdjęcia.

 

Łuki:

 

1. Szept śmierci - starożytny łuk rogowy, jego części składowe odnajdujemy w kryptach

2. Sportowy-bloczkowy

3. Prosty - zbudowany przez Larę w pierwszym obozie po ucieczce przez lawiną,

4. Starożytny łuk rekursywny - pod względem szybkości użycia mój ulubiony. Siła obrażeń jest średnia, ale najczęściej z niego korzystałem.

 

utwOsbJ.jpg

 

Karabiny i pistolet automatyczny:

 

1. Kałasznikow - uniwersalny, jedna z lepszych broni uwzględniając siłę obrażeń i szybkostrzelność oraz pojemność magazynka. Po dołączeniu podwieszanego granatika (do kupienia w sklepie "Supply Shack" - to drugi najlepszy zakup po G36K).

 

2. Karabin snajperski - nie korzystałem z niego. Ze względu na małą ilość walki na duże odległości i czas przeładowywania.

 

3. Karabin szturmowy - wzorowany Heckler&Koch G36K. Bardzo dobry karabin. Moc, szybkostrzelność, stabilność i celność. Dodatkowo po dołączeniu granatnika i wszelkich usprawnień - RAW POWER! :) Dokupiłem do niego też celownik laserowy - poza fajnym efektem rozchodzenia się promienia we mgle lub dymie średnio przydatny gadżet. Widać Larę z nim jak na dłoni, tak samo jak najemników.

 

4. Pistolet automatyczny - budujemy go ze znalezionych części. Zawiodłem się na nim sromotnie. Jest szybkostrzelny, ale to jedyna jego zaleta. Po dołączeniu granatnika wygląda kuriozalnie. Gdy w wiosce napotkałem "palący problem" - cieszyłem, że miałem pod ręką strzelbę... Uwaga - model z danego rodzaju broni można zmieniać tylko w obozach.

 

DVEyaod.jpg

 

Strzelby automatyczna, łamana, okopowa, policyjna i pistolety oraz rewolwery.

 

1. Strzelba automatyczna - moja ulubiona. Posługiwanie się nią to czysta przyjemność! Ogromna szybkostrzelność - można oddawać z niej strzały tak szybko jak z pistoletu - przypomina Fostech Origin 12. Mały odrzut i podbicie lufy - wystarczy mała korekta celowania. W połączeniu z magazynkiem bębnowym mamy spory zapas amunicji. Poza G36K najczęściej z niej korzystałem. Idealna na szybkich i opancerzonych przeciwników. Jednym słowem sieje zniszczenie i sprawia ogromną przyjemność ;) . Dobra też na zwierzęta - np. na takiego wkurzonego, szarżującego na Larę misia - stoimy i szybko opróżniamy magazynek :D RAW POWER! :D Nie testowałem na panterze śnieżnej - była tylko jedna :( Na dodatek padła po pierwszym strzale... z granatnika ^^ Był też ryś ale nie spodziewałem się go, był tuż obok, a karabin w ręce więc... ;)

 

2. Strzelba łamana - dobra na polowania przeciwko nieuzbrojonym, ale bardzo wytrzymałym przeciwkom. Rzadko z niej korzystałem.

 

3. Strzelba okopowa - otrzymujemy ją na pewnym etapie gry (warto oszczędzać amunicję do niej gdy w pewnym momencie (krótko po otrzymaniu tej broni) bardzo się przydaje.

 

4. Strzelba policyjna - możemy ją nabyć w sklepie - mocna, ma spory odrzut i podbicie lufy po oddaniu strzału. Strzela się z niej jak z armaty ;) Gdyby nie strzelba automatyczna to korzystałbym z tej częściej.

 

5. Rewolwery - krótko korzystałem z pierwszego (to pierwsza broń palna ją zdobywamy na Syberii), z reszty w ogóle, nawet z ciekawości. Rattle Snake został już odbiokowany przez wydawcę podobnie jak ubranie "Henley Blue".

 

6. Pistolety - korzystałem z nich tylko gdy potrzebowałem precyzyjnej broni do oddania kilku celnych strzałów. Albo w sytuacji opróżnienia magazynków karabinu lub strzelby. Generalnie z broni krótkiej korzystałem najrzadziej.

 

Nie wiem czy to nie błąd w grze, ale po dołączeniu tłumika nie mogłem go już zdjąć. Lara cały czas korzystała i wyjmowała pistolet z kabury z tłumikiem. Po włożeniu do kabury tłumik cały czas był widoczny. Podziwiam dziewczynę jak szybko wyjmowała i chowała pistolet z takim osprzętem... ;)

 

1yoDKBE.jpg

 

 

 

 

 

 

 

7thDO4i.jpg

 

y5MBgwF.jpg

 

N3ji4FW.jpg

 

 

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crystal Dynamics i Microsoft udostępnili demo Rise of Tomb Raider dla XO:

 

https://store.xbox.com/en-GB/Xbox-One/Games/Rise-of-the-Tomb-Raider/3f752cfc-0eef-45aa-9f52-a7123c5a5753

 

 

Czyżby na PC w przyszłości też pojawiła się taka możliwość?

 

Czego nie robi się dla ratowania sprzedaży! :D

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TR 2013 nie miał dema na PC także i RotTR pewnie nie będzie. Na konsolach to codzienność na pc już rzadkość niestety. Tak czy siak dla fana to must have, recki mówią wszystko także ludzie będą brali bez zastanowienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

29 a nawet 26 stycznia jest wskazywany jako data premiery RotTR na PC.

 

Crystal Dynamics opublikowało kartkę z życzeniami świątecznymi:

 

tumblr_nzfi9jrfSg1qkq7tbo1_r1_1280.png

 

oraz nowe DLC z nowym strojem, sztyletem i kartami:

 

MainMod_ProphetsLegacy.jpg

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja się cały czas wstrzymuje przed pożyczeniem X360 i zgraniu teraz, bo mam tydzień urlopu. Potem już czasu będzie mało na granie.   Widać że im chyba ten TR na X0 nie sprzedaje się tak bardzo dobrze jakby tego chcieli. Ale z pewnością ruszyło to sprzedaż konsoli od Microsoftu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...