Skocz do zawartości
Grimlock

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 10)

Rekomendowane odpowiedzi

Po świętach mam zamiar przejść Rise'a po raz drugi. Za pierwszym razem zwiedzałem chyba każdy zakamarek (choć nadal mam 90% i jeszcze co nieco dałoby się odkryć - ale są to już drobiazgi). Więc teraz będzie okazja aby oddać się tylko przygodzie :D

Tym razem z nakreśloną strategią co do zdobywania konkretnych umiejętności, broni i wyposażenia (plus odpowiednich usprawnień do nich) oraz odwiedzania miejsc gdzie czekają największe i najciekawsze profity ;)

 

Poza tym 29 grudnia ma zostać odblokowany "Endurance Mode" - może to tylko plotka, ale może się wiązać z pojawieniem nowego huba :)

 

Ciekawe, czy "Endurance Mode" dołączy do pozostałych trybów, czy będzie czymś zupełnie odrębnym.

 

 

  • Adventurer – Focus on Lara’s adventure, combat will be easier
    • Combat has aim assistance enabled
    • Enemies have lower health and damage
  • Tomb Raider – A good balance of difficulty
    • Combat has aim assistance disabled
    • Enemies have normal health and damage
  • Seasoned Raider – Challenging combat experience
    • Combat has aim assistance disabled
    • Health Regeneration is only available outside of combat
    • Enemies have increased health and damage
    • Enemies have increased senses
  • Survivor – Push your survival skills to the limit
    • Combat has aim assistance disabled
    • Health regeneration is disabled
    • Enemies have increased health and damage
    • Enemies have increased senses
    • More difficult enemies will be present
    • There are fewer resources and upgrades are more expensive

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja się cały czas wstrzymuje przed pożyczeniem X360 i zgraniu teraz, bo mam tydzień urlopu. Potem już czasu będzie mało na granie.   Widać że im chyba ten TR na X0 nie sprzedaje się tak bardzo dobrze jakby tego chcieli. Ale z pewnością ruszyło to sprzedaż konsoli od Microsoftu.

 

Stery/niestety to ex czasowy także masa ludzi woli poczekać, bo jednak większość ludzi ma ps4 albo pc niż xone. Ja też miałem pożyczać konsolę ale się wstrzymam, co się odwlecze to nie uciecze a na pc będziemy mieli już wszystko doszlifowane, oby (arkham knight tfu tfu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z chęci przypomnienia sobie pierwszego zwiastuna, który nadal bardzo mi się podoba - naszła mnie pewna myśl:

 

 

 

Mamy w nim do czynienia z Larą, która przeszła wyraźną przemianę z osoby niedoświadczonej, bojaźliwej, towarzyskiej i współczującej ale już doświadczonej archeolożki (ale jeszcze nie Tomb Raidera) w osobę zdecydowanie bardziej wyobcowaną, zahartowaną, "po przejściach", zdeterminowanej w osiągnięciu celu czy to w poszukiwaniu prawdy, wiedzy czy artefaktów. Która nie może poradzić sobie normalnym życiu, po tym czego doświadczyła na Yamatai - utrata wielu bliskich osób, poczucie winy, pierwsze pozbawienie życia innej osoby (ale w celu uniknięcia śmierci z rąk napastników). Gnębiona niedawnymi przeżyciami, nie potrafiąca żyć bez "adrenaliny" i pod ciągłą presją zagrożenia/utraty życia oraz poszukująca swoich "limitów". Miałem nadzieję zobaczyć taką właśnie Larę w drugiej części.

 

yP9PBUR.jpg

 

Ale... twórcy wyraźnie (skutecznie) odcięli się od wizerunku kobiety "po przejściach", na rzecz dziewczyny z pierwszej części. Abstrahując także od tego, że w zwiastunie Lara wygląda na starszą niż faktycznie ukazana w "Rise" gdzie nadal ma młodzieńczy wygląd i nie różni się niczym poza bardziej puszystą fryzurą w porównaniu do pierwszej części. Nadal dominuje u niej współczucie - jest po prostu "za miękka" - choć to trochę kłuci się z nowymi elementami walki z użyciem noża i butelki (taka miła osoba, jest w stanie być nagle tak bezwzględna?).

 

yMRhzBg.jpg

 

To już nawet w TR2013 miała przebłyski pewności siebie czy nawet hardości np. po pokonaniu draba (z tarczą i maczetą) w pobliżu wieży radiowej, czy podczas walki z wielkoludem na pokładzie wraku Endurance.

Z drugiej strony biorąc pod uwagę fabułę drugiej części, gdyby twórcy osadzili osobę po przejściach z takim "ciężkim" zestawem cech - Larze byłoby bardzo trudno nawiązywać kontakty i współpracować z Jonah, Aną już nie wspominając o mieszkańcach wioski (tu pewnie skończyłoby się na efektownej bitwie i pacyfikacji ;) ) i Jacobem. Harde usposobienie i bezkompromisowe dążenie do celu skutkowałoby w najlepszym wypadku, całkowitą wymianą fabuły na inną - taką z samotniczką w roli głównej znanej z TR1-5 niż z LAU ;)

 

Choć kto wie, może w trzeciej części twórcy zdecydują się na bardziej wyraźną przemianę Lary? :)

 

 

PS. Dwa kolejne zwiastuny świetnie rozwijały elementy zaprezentowane w pierwszym i nakreślały postać bohaterki:

 

 

 

 

 

Trzeci dobrze by pasował, gdyby nie było sceny w więzieniu

 

 

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rise of Tomb Raider pojawił się oficjalnie na Steamie - data dość ogólna - styczeń 2016 :)

 

http://store.steampowered.com/agecheck/app/391220/

 

To pewnie ostatni zrzut jaki wrzuciłem - resztę obejrzycie sami na żywo ;)

 

splOtXj.jpg?1

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś został odblokowany "Endurance Mode" - to DLC wraz przyszłymi "Baba Yaga; Temple of Witch" i "Cold Darkness Awakened" dostępne w Season Pass.

Niestety to wydatek aż 29,99$ / 89,99 zł - ale żniwo :(

Mam nadzieję, że żaden dodatkowy wymóg typu Xbox Live Gold nie jest dodatkowo wymagany.

 

https://store.xbox.com/en-GB/Xbox-One/Bundle/Rise-of-the-Tomb-Raider-Season-Pass/d2fe57eb-3347-407d-9e4b-a7e93d65248a#gameDetailsSection

 

http://www.amazon.com/Rise-Tomb-Raider-Xbox-One/dp/B00KVRNIQU/ref=sr_1_fkmr2_1?ie=UTF8&qid=1451338016&sr=8-1-fkmr2&keywords=rise+of+tomb+raider+season+pass

 

 

Na razie dotarłem do informacji od osób, które miały okazję grać w tym trybie:

 

- Lara wybiera się na ekspedycję w poszukiwaniu artekatów oraz chce pokonać Trinity

- lokacja to syberyjski las, ale znacznie większy i wyraźnie odróżniający się od tego z podstawowego wątka fabularnego

- aby zdobyć amunicję i broń Lara musi pozyskać ją dopiero od zabitych żołnierzy

- aby przetrwać musi polować aby jeść i rozpalać (utzymywać? ogień aby nie zamarznąć na śmierć

- nowa lokacja nie ma odzwierciedlenia na mapie, tylko dzięki własnym umiejętnościom orientacji w terenie można skutecznie przedzierać się do konkretnych obszarów (podobno jest pomoc w postaci "Survival Instinct lub Instant?")

- losowo rozrzucone krypty i grobowce - w grobowcach jest więcej pułapek

- nowy strój dla Lary: lotnicza, brązowa czapka z goglami, żółta kurtka, białe spodnie, czerwony szalik (ale nie mam pewności czy to rzetelna informacja, nie widziałem zrzutów czy filmów na YT). Żółta kurtka i czerwony szalik - idealny cel na strzelnicy ;)

 

 

Granie w "Endurance Mode" jest ponoć dość wciągające i daje sporo radości (znacznie więcej niż zwykły, ale to nawet nie po uwzględnieniu trybu "Survivor"?). W ramach postępów zaliczając "przeżycie" poziom trudności jest coraz większy.

 

PS. Jeśli ten Season Pass ie zawiera "ukrytych" kosztów... to we środę będę miał czas zasiąść przed XO i przekonać się na własne oczy czy faktycznie "Endurance Mode" jest taki "miodny" ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie wiadomo nic. Grafika będzie z założenia lepsza bo będzie oferować lepszą rozdzielczość do uzyskania (2K, 4K)  i wyższy FPS.  Grafika  w TR 2013 wg. mnie wypada lepiej niż w poprawionej wersji na PS4 i pewnie też na X0. Nie są to jakieś znaczne różnice, ale jednak. Zwłaszcza jeśli chodzi o model i tekstury. Dodali też opcje 3D Vision i naprawdę jak grałem w to pierwszy raz to zrobiło to na mnie wrażenie. IMO najlepsza gra jeśłi chodzi o "wychodzące" elementy z ekranu. W zasadzie tam wyłazi wszystko jak się kamere odpowiednio ustawi.  Głębia też niezła.  Ciekawe czy w Rise Of The Tomb Raider dodadzą tą opcję. Ale raczej nie jest to jakiś must have. Grafika wtedy jest rozmyta i ma ciemniejsze kolory. Można to skorygować, ale..

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie wiadomo nic na temat wersji PC. Twórcy jak i wydawca/wydawcy milczą. Biorąc pod uwagę wspaniałą jakość grafiki zaprezentowanej na XO nie wiem czy będą coś jeszcze poprawiać. Chętnie zobaczyłbym RotTR w 4K. Na XO rozdzielczość podczas gry wynosiła 1920x1080, a przerywników filmowych 1920x900. Jeśli to będzie port, to najprawdopodobniej Nixess Software będą za niego odpowiedzilalni - oni zawsze stają na wysokości zadania. Więc o port byłbym spokojny. Crystal Dynamics jak widać trzyma z każdą częścią wysoki poziom. 


UPDATED:

 

Tak Lara wygląda w "Endurance Mode":

 

XW4asKv.jpg


Gdzieś już widziałem Larę w bardzo podobnym stroju i czapce pilotce - sięgnąlem z półki książkę "Tomb Raider: The Art of Survival" i faktycznie:

 

Ta ilustracja po prawej jak i pozostałe to pomysły koncepcyjne, które Crystal Dynamics rozważało przed restartem serii. Gdyby ten pomysł wszedł w życie - nie mielibyśmy Tomb Raidera (2013) tylko Tomb Raider: Ascension - kontynucję przygód dawnej Lary po TR: Underworld. Twórcy sięgają regularnie po swoje pomysły sprzed nawet czterech-sześciu lat (cztery lata powstawał Tomb Raider 2013).

 

ss_344f9285c014dfae80de9aac2a563316d4a9e

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że Rise of the Tomb Raider na PC będzie przygotowany przez Nixxes Software wiedzieliśmy od dawna - jak każdy wcześniejszy TR począwszy od Legendy:

 

http://www.nixxes.com/nixxes/projects

 

Ale zaskoczeniem jest:

 

tombstore.png

 

http://microsoft-news.com/microsoft-confirms-rise-of-the-tomb-raider-to-windows-store/

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie z Google Translatora:

 

I believe that many players already know, "Tomb Raider: The Rise (Rise of the Tomb Raider)" PC version coming this month to meet with us, but for the game has also collaborated with N card. NVIDIA now on the use of "Tomb Raider: The Rise" to do publicity for their own cards, they announced N card will be bundled with "Tomb Raider: The Rise of the" big promotion is about to begin.

According to Russian media reports, N card bundled with "Tomb Raider: The Rise of" promotion from January 7, 2016 start for the card include GTX970, GTX980, GTX980Ti etc. Desktop GPU, as well as equipped with GTX 970M, GTX 980M and GTX 980 graphics card laptop.

At present, "Tomb Raider: The Rise," the PC version has not been released configuration requirements, taking into account the GTX 970 graphics card is bundled started, so PC version of the game will not fall below the recommended configuration GTX 970.

NVIDIA GTX 970 big promotion! Buy a graphics card to send "Tomb Raider: The Rise of" PC version
N card because it is optimized, "Tomb Raider: The Rise" will have NVIDIA GameWorks features, including NV of hairworks etc. hair technology. Prior to AMD's Head & Shoulders 3.0 official said the game is not affected.

Buy now NVIDIA has not released N card to send "Tomb Raider: The Rise of" promotion in which countries and regions will be, but according to the "traditional" players little chance mainland.

"Tomb Raider: The Rise of" PC version will be available in January 2016.

 

GameWorks nie wróży niczego dobrego :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja TR2013 była naprawdę niezła. Skoro po wybraniu ustawień Custom/Medium i wyłączeniu efektów można było zagrać na zintegrowanym Intelu HD 4000 w 1366x768. Owszem jakość grafiki była dość słaba, ale ilość klatek na średnim poziomie 35. Tak więc płynność była zachowana.

 

 

Z innej beczki. Na liście projektów Nixxess Software znalazł się jakiś czas temu "tajemniczy" projekt na 2016 rok (Rise przygotowywany na PC został umieszczony w 2015).

 

Może Crystal Dynamics i Square Enix szykują jakąś niespodziankę z okazji dwudziestolecia istnienia Tomb Raidera? W trylogii Legend-Anniversary-Underworld świetnie wpletli remake TR1. Wraz z restartem przygód Lary raczej niemożliwe byłoby do obecnej trylogii włączyć jednego z klasyków. Dawna Lara i nowa to dwie różne osoby. Z drugiej strony ród Croftów nie składał się pewnie tylko z trzech osób ;) Może twórcy zaserwują kolejną (izometryczną) cześć z serii "Lara Croft ...", choć wolałbym TPP remake TR2, a jeszcze bardziej TR4 - choćby taki jak TR1/Anniversary :)

 

Na oficjalnym forum Square Enix - Meagan Marie pisała, że z okazji 20-lecia planują "something big" :D

 

 

Remake TR2 jak i TR4 ciężko było mi sobie wyobrazić z dawnym poziomem trudności w obecnych czasach:

 

IQhH0MCl.png

 

;)

 

A co do następcy Rise of the Tomb Raider:

 

http://www.gameranx.com/updates/id/32405/article/rise-of-the-tomb-raider-s-sequel-may-be-denser-not-bigger/

 


Rise Of The Tomb Raider's Sequel May Be Denser, Not Bigger
Crystal Dynamics explains why the sophomore outing from the reboot was bigger.

by Ryan Parreno on 2nd Jan, 2016

Enough time has passed for Rise of the Tomb Raider postmortems, and one developer has already indicated plans for the next Tomb Raider game.

In an interview, Crystal Dynamics explained their train of thought behind making Rise of the Tomb Raider bigger than its predecessor. They cited the threshold in making open worlds, where players can experience getting lost, and finding corners not everyone sees.

They were able to cross that threshold for Rise of the Tomb Raider, but giving players a greater sense that they could explore and discover these new areas.

However, Crystal Dynamics is not interested in building scale for scale’s sense. Rather, they want to create a feeling of density in their game worlds.

Therefore, the next Tomb Raider may not necessarily be as big in terms of sheer square meters, but it should feel bigger, with more things to do and find.


Perhaps the developers are also thinking of the limits of eight generation consoles, and don’t want to raise gamer expectations too much. Would you be fine with a smaller, but more meaningful Tomb Raider? Share your thoughts with us in the comments.

Rise of the Tomb Raider is available now on Xbox 360 and Xbox One. It will be released on Windows early this year and PlayStation 4 later this year.

 

 

Mam nadzieję, że te bardziej 'intensywne wrażenia" nie będą oparte o taką formę jak "Akropol" (aka strzelnica) z Rise'a ;)

 

Z ciekawości zerknąłem - przejście głównego wątku fabularnego i zaliczeniu szystkich misji dodatkowych zajęło 33 godziny oraz było okupione 631 ofiarami ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Premiera Rise of Tomb Raider na PC oficjalnie 28 stycznia (w wersji cyfrowej) i 29 stycznia (pudełkowej). W sklepie Square Enix pojawiła się także edycja kolekcjonerska na PC w cenie 149,99$:

 

855big.jpg

 

 

Lara w 4K:

 

 

 

lara_camp_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

tombentrance_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

siberia_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

advancingstorm_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

syria_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

konstantin_01_4k_tif_jpgcopy.jpg

 

 

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy w Polsce pojawi się edycja ze steelbookiem jak to było z edycją przedpremierową TR2013? Za niewielką kwotę można było nabyć pudełko z ładną grafiką.

 

Ci którzy odprzedają na aukcjach, liczą sobie jak cygan za matkę. Takich ofert nie brakuje, jak nie krocie za steelbooka to za przesyłkę - http://www.ebay.pl/itm/Rise-Of-The-Tomb-Raider-G2-Steelbook-Case-/221985675651?hash=item33af609983:g:Uy0AAOSw~bFWQW0Q 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W  cenie do 200 zł jeszcze mogę kupić jakąś ładniejszą wersję.. Ale kolekcjonerską ? Nawet jakby HL3 wyadli w takiej wersji to podziękuje. Nie za tyle kasy.  Dla mnie liczy się treść, a nie opakowanie. Chociaż przyznam że ładne opakowanie jest zawsze lepsze niz wersja cyfrowa na której developerzy najwięcej zarabiają. Ale każdy ma różne "zajawki" to jestem wstanie to zrozumieć. 

 

Oby tylko nie spartolili za bardzo optymalizacji. Tego się najbardziej boje. No i jak nie zabraknie 3D jak w wersji PC TR 2013 to będzie git. Naprawdę chyba najlepiej zrobiona gra w 3D w jaką grałem, a mam zwykły TV 3D bez jakiś wynalazków Nvidii  i monitorów. Czekam cierpliwie i zamawiam zwykła wersje raczej ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej ciekawi rozdzielczość 4K na PC. Już TR2013 wyglądał znacznie lepiej w 4K niż w FHD. Poza modelem Lary i Konstantina, różnica w jakości między XO a PC nie jest jakaś specjalnie wyraźna na tych kilku screenach. Ale wyższa rodzielczość robi swoje.

To już byłoby ekstremum pod względem wydatków: monitor 4K, nowy desktop, który taką grafikę by pociągnął. Może za kilka lat.Tylko po co mi desktop jak poza Tomb Raiderami, Half-Life'ami i kilkoma ciekawszymi polskimi produkcjami np. Dead Island nie gram? A do pracy w zupełności wystarczają laptop i dwa monitory :)

 

Devil zainteresował mnie padem od XO, to teraz gram w TR na XO ;) Muszę przyznać, że po konsoli spodziewałem znacznie słabszej grafiki, przycieć etc. (aka komenatrze w stylu PC Master Race ;) ). Crystal Dynamics wycisnęło maksimum z tej konsoli - a może nie są tak leniwi albo zdolniejszych mają specjalistów niż inne studia? Dobrych kilka lat temu Valve także wykazało się kunsztem tworząc silnik dla HL2. Pewnie ta współpraca z MS nie miała tylko wymiaru finansowego - bo trudno mi uwierzyć, że odblokowanie siódmego rdzenia dalo aż taki przyrost wydajności aby pozwolić sobie na tak ładną grafikę.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra na PC  raczej na pewno nie będzie wyglądać dużo lepiej niz na XO, ale same tekstury moga być nieco lepsze. Przede wszystkim, większa ilośc pamięci na GPU  i mocniejsze GPU do dyspozycji. Ale raczej bez szału będzie.   M$ nie jest głupie i wie co robi.  Wciaż muszą sie liczyć z graczami na XO. No bo nie oszukujmy się na Win 10 to oni za wiele nie zarobili . Owszem mają inne produkty, ale XO to ich jeden z najważniejszych źródeł dochodów.  Chociaż niby mówi się od czasów X360/PS3 że na konsolach to oni najmniej zarabiają. Ba nawet były pogłoski że Sony początkowo dopłacało do PS3. Zarabiali niby na akcesoriach i grach i PSN

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O samych konsolach nie mówię tylko o usługach, grach i akcesoriach. Zresztą wspomniałem o tym że Sony dopłacało do PS3 i M$ pewnie do X360. A co do Win10 to raczej myślałem o darmowych aktualizacjach z Win7 i Win8.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O samych konsolach nie mówię tylko o usługach, grach i akcesoriach. Zresztą wspomniałem o tym że Sony dopłacało do PS3 i M$ pewnie do X360. A co do Win10 to raczej myślałem o darmowych aktualizacjach z Win7 i Win8.

Tylko podliczając to wszystko co dotyczy konsol to i tak daleko do zysków z innych źródeł.

Darmowa aktualizacja do Win10 raczej bardzo dużo nie zmieni. System sprzedaje się głównie z gotowymi urządzeniami (PC, AiO, tablety itp.).

 

Kolejna gra zapowiedziana jako ex na XO trafi na PC. Tym razem będzie to Recore.

 

@Grimlock

Dałbyś już spokój.

_______________________________________________

Na Steam gra została wyceniona na 49 euro.

Wersja pudełkowa będzie zawierać kod Steam.

 

Wymagania systemowe

MINIMALNE:

System operacyjny: Windows 7 64bit

Procesor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent

Pamięć: 6 GB RAM

Karta graficzna: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB

DirectX: Wersja 11

Miejsce na dysku: 25 GB dostępnej przestrzeni

Edytowane przez andrew777
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra pojawiła sie też na Allegro w wersji pudełkowej za ok 130 zł. Oczywiście preorder. Ale na razie poczekam do premiery i dowiem się jak z optymalizacją. Kluczem Steam  za mniej niż 100 zł też bym nie pogardził.

 

 

Grimlock faktycznie ochłoń troszkę bo to tylko gra nie ładna panienka na żywo z dużym biustem ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

@Grimlock

Dałbyś już spokój.

 

 

 

Grimlock faktycznie ochłoń troszkę bo to tylko gra nie ładna panienka na żywo z dużym biustem ;)

 

Dobrze :)

 

 

Na razie brak informacji co do rekomendowanych wymagań. Trzeba poczekać na pierwsze recenzje.

 

Rise na XO miał niecałe 21GB (+ 1GB patch 2) - na PC ma to być 25GB.

Można załozyć, że większa ilość miejsca spowodowana jest lepszymi teksturami na potrzeby 4K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra pojawiła sie też na Allegro w wersji pudełkowej za ok 130 zł. Oczywiście preorder. Ale na razie poczekam do premiery i dowiem się jak z optymalizacją. Kluczem Steam  za mniej niż 100 zł też bym nie pogardził.

 

 

Grimlock faktycznie ochłoń troszkę bo to tylko gra nie ładna panienka na żywo z dużym biustem ;)

 

Może to ideał kobiety i się zakochał. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...