Skocz do zawartości
Grimlock

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 10)

Rekomendowane odpowiedzi

Porównałem DX11 i DX12 na moim zestawie, wyniki następujące:

DX12 minimalny FPS mam w ostatnim teście w dolinie 40.2FPS, średni z całego benchmarka 60.4FPS

DX11 najniższa wartość oczywiście w dolinie 45.1FPS, średnie z całości 65.3FPS

Ustawienia w grze mieszane high z cieniami na medium wszystko w 1440p, 3770k 4.4GHz, GTX780 1228MHz, 16GB Ramu 2133MHz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No różnic u mnie nie ma w FPS. Keplery niby częściowo osbługuja, ale w tej grze też pewnie niekorzysta w pełni z tego API. W grafice róznic żadnych też nie zauważyłem. Tak naprawdę gry pisane pod to API pokażą jego możliwości . Raczej po przez odciażenie procka. Dla osób z szybkimi procesorami nie będzie zbytniej poprawy, ale zobaczymy. Ja gram na DX 11

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pytanie czy w Twoim przypadku sama karta nie będzie ograniczeniem. Keplery tylko częsciowo wspieraja DX 12. Nie wiem jak to się ma do wydajności i jakości grafiki bo na razie nie ma naczym to sprawdzić. Myśle że dopiero przyszly rok zapewni nam gry typowo pod DX 12 ew końcówką obecnego. Ja tam liczę bardziej na Vulcana niż rozwiązania Microsoftu.  Co do gry to działą nieco lepiej na Windows 10 lub to zasługa patcha i/lub nowych sterów od Nviidi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale pytanie czy w Twoim przypadku sama karta nie będzie ograniczeniem. Keplery tylko częsciowo wspieraja DX 12. Nie wiem jak to się ma do wydajności i jakości grafiki bo na razie nie ma naczym to sprawdzić. Myśle że dopiero przyszly rok zapewni nam gry typowo pod DX 12 ew końcówką obecnego. Ja tam liczę bardziej na Vulcana niż rozwiązania Microsoftu.  Co do gry to działą nieco lepiej na Windows 10 lub to zasługa patcha i/lub nowych sterów od Nviidi

Sprzętowo to keplery wspierają future level 11.0, sprzętowo z dx12 niczego nie wspierają nie licząc async compute, który nie działa tak jak na maxwellu.

 

Podejrzewam, że nawet na keplerze będzie kop w dx12 w tombie wystarczy wyłączyć ekskluzywny full screen. Na 290x jest kop do 13% w dx12.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na radkach jest kop, bo mają architekturę bardziej gotową na dx12 i dlatego z biegiem czasu te karty będą rosnąć w siłę. Do czasu premiery Pascali zapewne.

 

Chociaż akurat w TR słyszałem że radki wypadają jeszcze gorzej niż nV.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od 2010 roku jak wróciłem z Mac'a miałem 2 sztuki radków od 7850 do 7970 i nigdy więcej nie kupie produktu tej firmy, nawet jak nagle się obudzą i będa mieli szybsze karty. Od kiedy przesiadłem się na 660Ti, później na 670 i teraz na 780 to wszystko poprostu działa

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kluczem było tutaj przybliżenie: napnij cięciwę, przybliż, przejedź po wrogach, wypuść strzały.

 

Czy ktoś wie kiedy ma zostać wydany drugi dodatek fabularny?

Edytowane przez shooter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość mistereco22

Na radkach jest kop, bo mają architekturę bardziej gotową na dx12 i dlatego z biegiem czasu te karty będą rosnąć w siłę. Do czasu premiery Pascali zapewne.

 

Chociaż akurat w TR słyszałem że radki wypadają jeszcze gorzej niż nV.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet

 

Sprawdzaliśmy TR z kolegą na 980ti oraz 390x. Nie zauważyliśmy żadnej różnicy w grafice ilości FPS po włączeniu DX12. Przypuszczam, że TB powinny sprawdzić osoby posiadające słabe procesory pokroju i3. Wtedy być może będzie wzrost wydajności. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że jak w przypadku kilku innych fanowskich remaków m.in. TRAOD. Ten pewnie nie zostanie ukończony lub prace będą trwały w nieskończoność. Ale gdyby został - to wstępne efekty możecie obejrzeć poniżej:

 

Tomb Raider II na silniku Unreal 4:

 

 

 


29 marca :)

 

Pokazali raptem kilka sekund walki w Cold Darkness Awakened:

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba Chodzi Ci o TR II. Ja tam uważam  że i tak nic z tego nie wypali bo takich Remake;ów sporo sie zapowiadało. Chociażby w przypadku Resident Evil 2 od Capcom 

 

A wolałbym  by Remake Tomb Raider 2   zrobiła ta sama ekpia co Anniversary. Nawet mogą nieco pozmieniać gameplay i poziomy tak jak w Anniversary własnie. Świetnie im to wyszło i sprawdziło się. I nie miało się wrażenia że się gra w to samo tylko z lepszą oprawą graficzną. Samego gameplaya ze  starych TR'ów nie każdy może polubić. Sterowanie było dość sztywne i inne niż to do czego ludzie zdążyli się przyzwyczaić w dzisiejszych Tomb Raiderach.  Także nie tylko zmiana grafiki, ale i mechaniki, fizyki i budowa poziomów a fabułą tama sama. Ja jestem za i nawet mogę dołozyć się do jakiejś zbiórki na ten cel i pewnie parę fanów też by tak zrobiło . Bo tak wciaż jestem fanem tej serii podobnie jak Half Life czy Resident Evil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli dwójkę, a wciśnęło się o jedno "I" za dużo :)

 

Obecnie silniki graficzne mają znacznie większe możliwości niż ten wykorzystany w Anniversary. Co by szkodziło Crystal Dynamics udostępnić Room Editor do tego silnika (prawa autorskie?). Ta technologia ma już swoje lata i raczej nie znajdzie zastosowania do stworzenia żadnego nowego tytułu. Mając do dyspozycji gotowy i kompletny edytor poziomów - remaki powstawałaby skuteczniej (nie wspominając o nowych poziomach). Może nawet powstałaby taka kompletna dwójka? Zresztą wygląd Anniversary świetnie nawiązywał do pierwowzoru.

Na razie twórcy nie zdeklarowali się co za niespodziankę szykują na dwudziestolecie marki.

 

PS. Co do Half-Life'a - nawet nie przypominaj. Najpierw Valve wpadło na pomysł epizodów (licząc sobie za nie odpowiednio) - a potem zostawiło graczy na lodzie z niedokończoną historią. Kpina i tyle. Oczekiwania są już tak duże, że nawet gdyby powtał EP3 czy HL3 - to będzie to zawód na miarę DNF.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka zrzutów Cold Darkness Awakened:

 

 

 

 

12898423_968221386546927_909512284705253

 

12916239_968221589880240_632610019802545

 

12898423_968221529880246_492818517648728

 

ColdDarknessAwakened_Render.jpg

 

 

 

 

Szkice koncepcyjne:

 

 

 

 

83d303_c0eac82f4d5241c18769723892b9f6d6.

 

83d303_d458c15c41fb45dabff8682c7e028f66.

 

83d303_3756fa8593b34a7f9a3f306d66fe8b84.

 

83d303_6f104b0cdf8646629fd230c24a599249.

 

83d303_f977ad93ee2344958c1599543aa80ea5.

 

83d303_a3640ad385584811ab26d9b4d0fc7d5c.

 

83d303_6e9e5fd36c65471186af27abb042c504.

 

83d303_afae89923d6641a19a88907c051c5a76.

 

83d303_7798681f4c8f43a4bca11862d393fab3.

 

83d303_bbc52f8c4fc04b9dbe302d479edcf6fd.

 

 

 

 

Pierwsze wrażenia z "Cold Darkness Awakened" DLC - to jedna wielka młócka z zombie z "gościnną" rolą Lary Croft. Dziwny jest ten dodatek. Powiedziałbym, pierwsze DLC - "Endurance Mode" jest znacznie bardziej "tomb raiderowo-survivalowe" niż te. Nie przepadam za takimi klimatami - albo "Tomb Raider" albo "Dead Island/Dying Light". Jeśli to już wszystkie niespodzianki jakie przygotowali twórcy - to tylko Baba Yaga - Temple of Witch trzyma jako taki poziom. Reszta jest słaba i służy tylko wyciąganiu pieniędzy z portfela. Liczyłem na rozwinięcia fabularne pokroju Beneath of Ashes i Lara's Shadow, wnoszące coś konkretnego do głównego wątku. W przypadku RotTR ich nie uświadczymy... :( Mam nadzieję, że twórcy nie testują w ten sposób oczekiwań graczów i fanów TR pod kątem trzeciej części przygód LC - i nie będzie nam zaserwowane coś takiego.

 

PS. W CDA jest fajny tylko "obrzyn" ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przedostatniej, piątej poprawce (Steam) pojawił się folder z poniższym klipem, który został usunięty poprzez ostatnią, szóstą:

 

 

Crystal Dynamics ustosunkowało się do powyższego materiału. Rozważają stworzenie kolejnego fabularnego DLC związanego właśnie z Croft Manor - m.in. z powodu próśb fanów.

 

Poniżej wypowiedź Meagan Marie:

 

Hey all,

Thanks for bringing this to our attention. Here is a note I can share on the topic!

"As some eagle-eyed Rise of the Tomb Raider players have discovered, two placeholder movies were accidentally included in the latest patch. This content was not meant to be released, but now that it is we wanted to respond to the questions we’ve received as a result. The movies are part of a DLC expansion we’re exploring for Rise of the Tomb Raider. Our fans continue to enjoy Rise of the Tomb Raider and its DLC, including Cold Darkness Awakened which released on Tuesday, and we receive many requests for additional story content. We’re always listening to feedback from our fans; especially this year as we celebrate 20 years of the iconic Lara Croft and the Tomb Raider franchise together."

No, I can't answer any additional questions other than this. :P

 

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grasz pewnie na PC, ale powinna być tam taka sama opcja jak w wersji na XO - "Chapter Replay" lub "Powtórz Poziom" - w główym Menu Gry (widok pokoju Lary). Pozwala ona na powtórzenie danego etapu/poziomu z już zdobytym ekwipunkiem. Czy jest możliwość powtórzenia całej gry od początku w tej sposób? - Nie testowałem. Ale zobaczę w wolnym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem:

 

W10 14316

FW 361.75

 

4670@4,2 & 970. Po jakimś czasie mam ściny i ciężko mi zlokalizować od czego. Monitor obciążenia GPU spada, vMEM ( raczej ) nie przekracza 3.5GB, HDD nie doczytuje danych.

 

Temp w normie. Jak wrócę i będę na siłach to rzucę logowanie.

Edytowane przez Orgiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...