Jabar83 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Ścinki zniknęły ,ale spadki FPS dalej są w miejscach gdzie.. nie powinny być. Optymalizacja słaba i tyle w temacie. ATH to pewnie przez Ojca dyrektora. Nasłuchałem się że temu księżulkowi znowu chcą dać kasę z naszych podatków . Sorry za OT ;) Edytowane 4 Lutego 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Na pewno ojciec dyrektor ma najlepszego blaszaka w Polsce za ponad 10000zł i napie......... w wszystko co chce i nieprzejmujące się optymalizacją :banana: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Radio Maryja obsługują karty AMD z niedostępną gdzie indziej funkcją MoherFX 3.0 ;-)Tymczasem starsze stery + Ekskluzywny Pełny Ekran rozwiązały problem ścinek na dobre :) Czym dalej tym lepiej, chociaż faktycznie gra zbyt łatwa, nawet na najwyższym trybie trudności - ale to już takie czasy najwidoczniej, z drugiej strony taki Capcom wydaje stare Residenty (aktualnie gram też w RE:0) i też się jakoś sprzedają, a poziom trudności prezentują zupełnie inny, taki sprzed lat, więc trochę dziwne, że twórcy nie przewidują w swoich produkcjach (tych współczesnych) bardziej wyśrubowanych norm trudności ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Obecne gry są robione głównie dla niedzielnych graczy co mają niskie skille. Nie to co kiedyś jak grało sie Q3 Arena bez zooma. Kiedyś zoom (z raila) i kampienie w tej grze to byl wstyd i mozna bylo dostać kopa z serwera. Dzisiaj w każdej grze to norma. Do tego brak apteczek i regeneracja zdrowia. Wystarczy popatrzeć ile cziterów na serwerach. Starsze pokolenie wychowało się na trudniejszych grach. Ja tam ogólnie bawie się dobrze przy nowym TR'erze. Tyle jeśli chodzi o sam gameplay. Ale brakuje tu dynamiki z TR 2013. Walące się budynki, ciągle w ruchu. A tutaj przez większość czasu biegam od punktu a do b by zaliczyć misje. Właśnie dlatego nie przepadam za bardzo za sandbox'ami. Dla mnie to takie wydłużanie gry na siłe. Zbieranie i tworzenie przedmiotów mi się szybko nudzi. Na razie skupiam się na głownym wątku a potem ew zabiore się za szukanie grobowców i misje poboczne czy tam wyzwania. Jak się trafi jakiś grobowiec to splądruje. Na razie znalazłem ze 3 i to przypadkiem ;). Edytowane 4 Lutego 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 No właśnie te grobowce, w tej akurat części, są jakby bardziej zbliżone konstrukcyjnie do tych klasycznych, tombraiderowych, dwa czy trzy miałem całkiem rozległe i wielopoziomowe, w sumie proste, ale już bliżej ideału, niż w poprzednim TR :)Może w trzeciej części wreszcie pojawią się takie grobowce, jak w pierwowzorze, że wchodzisz o dziewiątej i wychodzisz po szesnastej :D a nie bieganie po zewnętrzu, zbieranie ptasich gniazd i strzelanie do strażników, od których nawet zające są bardziej wymagającymi przeciwnikami ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 A jaką byście wystawili na tą chwile ocenę nowemu TR na tą chwile w skali od 0 do 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 7/10 - ale mam dopiero 1/4 gry za sobą, więc to się jeszcze może zmienić :)Na razie gra wydaje się gorsza od poprzedniej odsłony, choć np. grobowce są lepsze niż w poprzedniej Larze ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Każdemu gra podoba się inaczej więc pani archeolog wygląda naprawdę moim zdaniem bardzo korzystnie :twisted2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Idąc niektórymi poziomami wyobrażam sobie jakby to wyglądało w klasycznym TR... W RTR przechodzi się przez jakieś parę sal i... nic, trochę skakania ale zero pułapek (są takie miejsca);W klasycznym TR wyskoczył by jakiś paskudny zwierz, siakieś zapadnie, siakieś przyciski aktywujące trujące strzałki etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 DLC Baba Yaga zaliczone, trochę krótkie z czego dużą część zajęło mi kombinowanie z platformami, szkoda, że więcej takich rzeczy w całej grze nie było, zatrzymać się i pomyśleć a nie przebiec. Całość zajęła mi ok 1,5h, rewelacji nie było ale mogło być, fajny klimat szczególnie jak się Lara pyłkami zjarała. :D Na koniec dostajemy strój Babci Jadwigi i możemy się pobawić w jestę babę jagę. :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Gdzie ta baba yaga jest? Devil masz rację na 361.43 gra działa lepiej. Poza tym zmieniłem zdanie ta gra jest bezdennie głupia :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Zadanie zaczynasz w kompleksie radzieckim, na mapie masz zaznaczoną ikonkę różowego łba baby yagi. :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Pobrało ze Steam łatkę. Zmiany: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fixed C++ runtime error showing up on startup preventing some users from running the game. Provided work-around for issue where the VC++ redist would not properly get installed, stopping the game from starting at all. Solved problem where the game would crash on startup when tools like Bins Taskbar organizer or Spacedesk are installed. Updated options screen with among other things: Independent mouse sensitivity control for aim and regular navigation. Mouse and Gamepad X axis inversion Option to disable keyboard button prompts. Option to disable mouse smoothing (very light mouse smoothing is present otherwise) Other fixes included in this patch: A variety of fixes and improvements to UI including map, basecamps, and Remnant Resistance mode. New graphics option 'Specular Reflection Quality' to enhance resolution and reduce aliasing of specular reflections, at some performance cost. New graphics option to disable film-grain independently from 'Screen Effects'. Improved HBAO+ quality, including better occlusion for distant objects. Improved NVIDIA SLI performance. (Steam only) Fixed SLI glitches during water/snow effects. (Steam only) Resolution Modifier option that allows you to use a lower rendering resolution independent from window size when running in windowed mode. Performance optimization for situations where Razer Chroma features are enabled. (Steam Only) Improvements to Razer Chroma effects. (Steam Only) Fixed an issue that could rarely lead to an error on machines with 16 hardware threads or more. Fixed mouse cursor not always being hidden when using gamepad. Fixed major stuttering in Endurance mode. Fixes for Endurance leaderboards. Fixed Remnant Resistance missions occasionally not starting. Fixed rendering glitches on some objects on NVIDIA 6x0 and 7x0 hardware. Some issue do still happen and we are working with NVIDIA to resolve those in future patches or drivers. Warning messages for users turning textures to Very High or enabling SSAA to indicate high-end hardware is required. A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks. While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we have made a Beta available on Steam, Build 604.2, that can be used to switch back to the previous version. We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Doszły nowe opcje w ustawieniach grafiki. "Jakość odbić lustrzanych" i "Film Grain" Edytowane 5 Lutego 2016 przez Devil 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Tak z ciekawości poszukałem jak funkcje Razer Chroma działają: Nie powiem fajny gadżet. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Tak Was czytam, to chyba zabiorę się do przejścia NC+ w Wieśka by dobić do 70lvl-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 No robi wrażenie nie powiem. Co do gry to nic się nie zmienilo póki co jeśli chodzi o dynamikę gry. Dużo wspinania. Troszkę strzelania. Grobowce nieco ciekawsze, a tak po za tym to jakoś bez efektu wow jak w TR 2013. Co do przycięć to na 361.43 nie występują już w ogóle. Spadki FPS do 55 są nadal, ale sporadycznie. Mimo w takich miejscach gdzie nic nie powinno tak obciażać grafiki. Moze to poprawią jeszcze z kolejnym patchem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Na wrażenie obniżenia płynności przy spadkach FPS sami developerzy gry zalecają ustawienie potrójnego buforowania. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Ok spróbuje. Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Nie mam nowego TR ale z mojego doświadczenia to wiem że regularne pobieranie sterowników do karty graficznej powiano zwiększyć wydajność w grach ale jak optymalizacja samej gry jest kiepska to sterowniki nowe mogą poprawić stabilność gry. Żeby nie było że coś zmyślam na starych sterownikach 16.1 Just Cause 3 na ultra gra chodziła kiepsko 18-31 fps a jak pobrałem najnowsze 16.1.1 gra chodzi o wiele lepiej od 30-41 fps.i bardzo rzadko spada poniżej 28 fps. Czytam wasze komentarze to widzie że nowy TR ma chyba gorszą optymalizacje od assassin's creed syndicate Edytowane 5 Lutego 2016 przez seler145 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Różnie to bywa, szczególnie w okolicach premiery. Programiści to też tylko ludzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Na tych najnowszych sterach inne gry też mi zaczęły gorzej działać także coś spaprali po całości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianero92 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam, czy tylko mi tak obraz szarpie w tej grze mam 40 klatek czy 35 rożnie a gra się normalnie tnie obraz przeskakuje nie jest płynny beka, na xo pewnie 25fps jest i obraz pewnie płynnie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Gra szarpie tylko tym, którzy nie podają specyfikacji i na forum komputerowym szukają wróżek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianero92 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) komp to i5 4590, 8gb ram, gtx 760 msi, widzę że inni mają lepszy sprzęt i mają to samo, czyli patologia z optymalizacja. Na średnich ustawieniach gram. Edytowane 5 Lutego 2016 przez Damianero92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Szarpie również tym, którzy nie potrafią napisać, na jakich detalach grają. Taptaptap Mlais M52 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seler145 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Gram sobie w jast cuse 3 na wysokich ustawieniach a na ultra da się grać ale ścinki są dość częste a granie je jest za bardzo komfortowe a ten efekt to nowe sterowniki gry chodzą lepiej i dziwi mnie czasem że posiadacze kart od zielonych mają problemy ze sterownikami i gry działają gorzej. Jak czytam na niektórych stronach internetowych niekurzy mają takie problemy że nie mogą sobie w cale pograć bo mają ścinki. Edytowane 5 Lutego 2016 przez seler145 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 7 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2016 komp to i5 4590, 8gb ram, gtx 760 msi, widzę że inni mają lepszy sprzęt i mają to samo, czyli patologia z optymalizacja. Na średnich ustawieniach gram. U mnie na podobnej konfiguracji i tej samej karcie miałem gigantyczne rwanie na HDD. Po zainstalowaniu gry na SSD, właśnie skończyłem 5h sesję i nie zauważyłem przez ten czas ani pół zciny na tych samych ustawieniach graficznych. Sterowniki 361.75 i najnowszy patch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistereco22 Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 U mnie na podobnej konfiguracji i tej samej karcie miałem gigantyczne rwanie na HDD. Po zainstalowaniu gry na SSD, właśnie skończyłem 5h sesję i nie zauważyłem przez ten czas ani pół zciny na tych samych ustawieniach graficznych. Sterowniki 361.75 i najnowszy patch. Hehe... zdziwiło mnie, że w tych czasach ktoś jeszcze próbuje grać na HDD. Ale fakt, w odległych czasach taka technologia była używana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 Widzę gimby przybywa coraz więcej, a ruch na forum i tak zerowy prawie. HDD było, jest i będzie jeszcze używane do gier. SSD wciaż jest drogie. Tańsze niż parę lat temu, ale wciaż droższe niż dysk HDD. Większosć gier nadal mam na HDD i działają bardzo dobrze. To że szarpie nie jest winna HDD Włodi tylko prawdopodobnie sterów 361.75. Widocznie łatka do gry to poprawiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 Rise of the Tomb Raider – DirectX 12 Option Appears On The Game’s Launcher Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...