Jump to content
Sign in to follow this  
Grimlock

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 10)

Recommended Posts

No to było raczej pewne. Ale to i tak przesuwa  czas premiery na PC, a to też nie jest takie fajne.  Bardzo nieładne zagranie ze strony Developera i oczywiście Microsoftu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie, ja rozumiem, że gimby to się mogą irytować takimi akcjami, ale starym chłopom to nie wypada. To branża jak każda inna - firma chce zarobić. O ile nie robi tego z pomocą nielegalnych zagrywek to należy to traktować jako normalne posunięcia biznesowe. Jest możliwość taka czy inna, żeby zarobić ekstra - robimy to. Tak robią wszyscy i wszędzie. Jak to się mówi, sory Winnetou - business is business. Poza tym na serio będzie to taka różnica jak ktoś zagra ten miesiąc czy kwartał później? Patience is a virtue ;)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maSTHa212, przez takie nastawienia, przed nosem wprowadzili nam DRM, oraz przypisywanie gry do jednej osoby na stałe. Korporacje chcą tylko zarabiać, jak tylko zauważą, że mogą więcej to od razu korzystają z okazji. Niestety, my konsumenci musimy walczyć o nasze prawa.  

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie, ja rozumiem, że gimby to się mogą irytować takimi akcjami, ale starym chłopom to nie wypada. To branża jak każda inna - firma chce zarobić. O ile nie robi tego z pomocą nielegalnych zagrywek to należy to traktować jako normalne posunięcia biznesowe. Jest możliwość taka czy inna, żeby zarobić ekstra - robimy to. Tak robią wszyscy i wszędzie. Jak to się mówi, sory Winnetou - business is business. Poza tym na serio będzie to taka różnica jak ktoś zagra ten miesiąc czy kwartał później? Patience is a virtue ;)

To że ktoś czeka na jakiś tytuł to nie od razu gimb. Fakt rynek gier cały czas się rozrasta to i takie zagrywki producentów i dystrybutorów zaczynają być na porządku dziennym. Buisness is buisness, ale dobrze by było by konsumenci portfelami jednak korygowali zapędy firm i ich speców od marketingu. Gdyż sporo ich pomysłów na zarobek jest zwyczajnie niezdrowych dla rynku, czego dobrym przykładem jest choćby sprzedawanie gier nie skończonych, czyli preordery i inne early access.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maSTHa212, przez takie nastawienia, przed nosem wprowadzili nam DRM, oraz przypisywanie gry do jednej osoby na stałe. Korporacje chcą tylko zarabiać, jak tylko zauważą, że mogą więcej to od razu korzystają z okazji. Niestety, my konsumenci musimy walczyć o nasze prawa.  

Nie porównuj DRM do czasowego exlusivu - zupełnie różne rzeczy. Mi chodziło o wykorzystanie możliwości, a nie o dojenie graczy. 

 

To że ktoś czeka na jakiś tytuł to nie od razu gimb. Fakt rynek gier cały czas się rozrasta to i takie zagrywki producentów i dystrybutorów zaczynają być na porządku dziennym. Buisness is buisness, ale dobrze by było by konsumenci portfelami jednak korygowali zapędy firm i ich speców od marketingu. Gdyż sporo ich pomysłów na zarobek jest zwyczajnie niezdrowych dla rynku, czego dobrym przykładem jest choćby sprzedawanie gier nie skończonych, czyli preordery i inne early access.

Czytaj ze zrozumieniem - nie napisałem, że kto czeka to gimb tylko, że dorośli gracze raczej powinni być bardziej wyluzowani pod tym względem. Poza tym pełna zgoda - jeśli chcesz głosuj portfelem i nie kupuj gry. Tylko, że znowu wracamy do punktu wyjścia - aż tak dużo zmienia ten miesiąc extra, że wolisz nie kupić gry tylko po to, żeby pokazać komuś tam na górze co o tym sądzisz? Preorderów i early accesów od dawna nie kupuje - wszystkie dodatki potem i tak trafiają do wszystkich, a jak mam kupować to tylko pełny i gotowy produkt, nie jakieś bety alfy czy co tam jeszcze. 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maSTHa212, przez takie nastawienia, przed nosem wprowadzili nam DRM, oraz przypisywanie gry do jednej osoby na stałe.

I jeszcze nie jedno nam wcisną przed nosem, nawet się nie zorientujemy kiedy i gdzie.  Jeśli w grę wchodzą niewyobrażalne dla przeciętnych bogaczy kwoty, to możemy sobie poszczekać jak małe, wściekłe pieski na balkonie widząc przechodniów. Nie twierdzę, że mamy zerowy wpływ - w końcu to branża gier, a nie polityka, ale są rzeczy o które się nas zwyczajnie nie pytają :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MasTha ja tam z  tego powodu jakoś nie płaczę specjalnie. Tylko wyrażam swoją opinie od dawna zresztą i może niepotrzebnie. A taką że rynek gier to jeden wielki marketing i wyciąganie kasy. Wiadomo że tak jest, bo każdy chce zarobić i w innych branżach też mamy to samo. Bo jak logicznie zrozumieć taka Lumia za 1000 zł działa nie gorzej niż Srajfon za 2500 zł. Bo płacimy za firmę, bo coś tam. Nie ważne. Ja po prostu źle reaguje na takie zagrywki. Czy to będzie miesiąc cóż raczej M$ się postara by to było dłużej niż miesiąc czy nawet 3, ale kto wie.  Ja tam jakoś nie ubolewam, bo co prawda TR mi się podoba, ale nie mam juz takiej zajawki na tym punkcie. Zwłaszcza że dla mnie Tomb Raider bez grobowców i zagadek to inna gra z Larą i tytułem. To zupełnie co innego. I za to u mnie ta gra ma o oczko niżej niż u innych jak Grimlocka, który jest wiernym fanem (jak ja niegdyś) tej serii. Dla mnie TR zakończył się na 4 części od Core Design  ;)

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo wszystko opóźnienie wyniesie kilka miesięcy lub nawet rok. Słaba wydajność XBoxa zaowocuje kiepską grafiką i jeszcze gorszym portem na PC. Wszystko po to aby pokazac jaki to Xkloc jest świetny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE - August 15th, 2014

 

 

Thank you for all of the feedback and questions. There has been a lot of coverage about Rise of the Tomb Raider, and a new round of articles followed Phil Spencer’s Eurogamer interview in which he confirmed that the exclusivity is timed. In case you haven’t read that article yet, you can do so here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo było niby od początku, ale po tym co Microsoft wyprawiał przed premierą nowego X-boxa to wszystko tak naprawdę może być kwestią czasu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Końcówka najlepsza. Jestem pełen optymizmu co do tego tytułu. Szkoda tylko tej zagrywki Micro$oftu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do pierwszej części

 

Ta gra jest liniowa? Czy pozwala dokonać wyboru, iść inną drogą niż ta "główna".
To samo tyczy się sekretów. Czy są ukryte w grze jakieś sekrety? Widzę że jest PD/XP więc za coś postać je dostaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza część z 1996 roku była liniowa na swój sposób, bo do celu wiodła jedna droga, ale aby do niej dojść trzeba było zwiedzać sporo terenu. Tomb Raider z poprzedniego roku to w sumie już dziesiąta część ale twórcy już od szóstej części porzucili numerację, jednak tutaj postanowiono jakby odświeżyć całą markę i mamy zwyczajnie Tomb Raider i w grze zdobywa się doświadczenie i występują sekrety a gra nie jest do końca liniowa bo często będziemy się wracać do poprzednich lokacji aby dostać się tam gdzie wcześniej nie umieliśmy i coś wykonać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wlasnie przed wczoraj skonczylem pierwsza czesc ;) Na poczatku bylo dosc nudno ale pozniej sie rozkrecilo i produkcja zrobila na mnie pozytywne wrazenie :) Czekam z niecierpliwoscia na ta czesc :) Mam tylko nadzieje, ze nie skonczy sie jak z batmanem, AA wciagnelo mnie jak bagno a AC juz nie bardzo i mecze sie, zeby go skonczyc. Jesli druga czesc rowniez bedzie tak dobra jak pierwsza to 3 biore w ciemno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza część z 1996 roku była liniowa na swój sposób, bo do celu wiodła jedna droga, ale aby do niej dojść trzeba było zwiedzać sporo terenu. Tomb Raider z poprzedniego roku to w sumie już dziesiąta część ale twórcy już od szóstej części porzucili numerację, jednak tutaj postanowiono jakby odświeżyć całą markę i mamy zwyczajnie Tomb Raider i w grze zdobywa się doświadczenie i występują sekrety a gra nie jest do końca liniowa bo często będziemy się wracać do poprzednich lokacji aby dostać się tam gdzie wcześniej nie umieliśmy i coś wykonać.

 

Po drodze zmienił się producent. A dokładnie od częsci Tomb Raider Legend gre tworzyło Crystal Dynamics.   W poprzednich cześciach od Core Design tez były sekrety. W 4 części The Last Revelation tez wracało sie do poprzednich lokacji.  Potem od 6 części doszły usprawnienia Lary jeszcze za studia Core Design. Potem to porzucli w Crystal Dynamics aż do części  TR z 2013 roku. Także seria przeszła mocną przemiane w obu studiach. Jednak lepiej to wypadło w Crystal Dynamics i TR z 2013 roku  niż w   Angel Of Dakrness od Core Design, który wgł mnie był bardzo słaby i chyba najgorszą częścią z całej serii. Co do nowego TR'a to jestem raczej spokojny.

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamy artykuł o RoTR w GameInformer i nowe screenshoty oraz szkice koncepcyjne:

 

http://imgur.com/a/1VKh0

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152061285372062.1073741827.341846372061&type=1

 

 

656.jpg

 

Kierunek Syberia! Lara po przejściach zwiedzi Rosję
W najnowszym numerze magazynu Game Informer opublikowano obszerny artykuł o nadchodzącej grze Rise of the Tomb Raider wraz z pierwszymi screenami i nowymi szkicami (możecie je zobaczyć tutaj).

Z lektury artykułu wyłania się obraz odmienionej o 180 stopni Lary. Bohaterka jest rozchwiana emocjonalnie po przeżyciach na japońskiej wyspie Yamatai, przez co trafia do gabinetu psychoanalityka. Lara nie zamierza się jednak poddawać. Planuje kolejną wyprawę, za pomocą której chce udowodnić, że to co ją spotkało, było realne.

W swojej kolejnej podróży Lara Croft zamierza udać się na Syberię w celu odnalezienia legendarnego miasta Kitież. Twórcy zapewniają, że prócz lokacji rosyjskiej znajdzie się miejsce na tereny pustynne, gęstwiny leśne oraz podwodne jaskinie (powrócić ma nurkowanie). W podróży bohaterce będzie towarzyszył znany z poprzedniej części Jonah Maiava - niegdyś kucharz ze statku Endurance. Na swojej drodze Lara i Jonah spotkają członków tajemniczej organizacji Trójca (ang. Trinity), znanej z poprzedniej gry i ostatnich komiksów.
W grze nie zabraknie lubianych przez fanów grobowców, które mają być bardziej skomplikowane i większe niż w 2013 roku. Powróci łuk i czekan, a wytwarzanie i modyfikacja broni będą bardziej urozmaicone - to w jakim stopniu dane elementy zostaną wykorzystane, zależne będzie tylko i wyłącznie od decyzji gracza. Pojawi się cykl dnia i nocy oraz zmienna pogoda, która będzie wpływać na zachowania zarówno dzikich zwierząt (np. niedźwiedzi) jak i ludzi. Lokacje znów będą podzielone na huby, które mają być nawet trzykrotnie większe niż te w poprzedniej części.

Nowa Lara Croft nie tylko będzie mogła chować się w krzakach, atakować z ukrycia, wody i wspinać się po drzewach, ale przede wszystkim rozwinięty zostanie tzw. wątek survivalowy. System craftingu zostanie rozbudowany - od teraz będzie można zbierać różnego rodzaju rośliny, przeszukiwać przeciwników, oprawiać skóry zwierząt itp. A wszystko po to, by stworzyć niezbędne do przetrwania narzędzia, broń (np. zatrute lub wybuchowe strzały) czy nawet mikstury lecznicze.

Na zakończenie - zobaczcie 8-minutowy filmik opublikowany przez magazyn Game Informer.

 

 

Źródło: laracroft.pl

post-1790-0-95748400-1423310343_thumb.jpg

Edited by Grimlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba mi się, nawet bardzo :)

 

Powoli RoTR nabiera charakteru klasycznych Tomb Raiderów i odchodzi od TR2013. W wyglądzie lokacji widać podobieństwa (nawiązania) do m.in.: Underworld, Anniversary/TR1, Legend. Wróciło pływanie. Mam nadzieję, że zwiastun nie jest podkręcony akcją, a sam gameplay nie będzie znacznie mniej dynamiczny. I nie będzie żadnego ratowania Sam... tylko szukanie artefaaktów ;)

 

Świetnie :)

Edited by Grimlock
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiada się zacnie, pewnie wkrótce czeka nas wysyp developerskich video pamiętniczków, z których pomocą poznamy 3/4 zawartości gry :D Ciekawe ile poczekamy na wersję PC ..... oby nie więcej, niż pół roku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie, jak to jest z tym exclusivem na Xklocka? to jest tylko czasowe? Wczoraj na konferencji zapowiadali to jako exclusive i nic więcej nie mówili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasowy na pewno, bo po ogłoszeniu tego faktu przetoczył się w sieci shitstorm i od razu napisali, że z czasem gra wyjdzie i na PS4 i na PC :) Ale kiedy, to nieprędko napiszą, co by sprzedaż X-Pudeł napędzić ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zacieram raczki. Już się balem, że ta TR stał się exclusivem X0. Pięknie to wyglada, w sam raz na zimowa nocke :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też czekam. Podchodziłem do TR z dużym dystansem ale gierka mnie wciągnęła jak bagno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba mi się, nawet bardzo :)

 

Powoli RoTR nabiera charakteru klasycznych Tomb Raiderów i odchodzi od TR2013. W wyglądzie lokacji widać podobieństwa (nawiązania) do m.in.: Underworld, Anniversary/TR1, Legend. Wróciło pływanie. Mam nadzieję, że zwiastun nie jest podkręcony akcją, a sam gameplay nie będzie znacznie mniej dynamiczny. I nie będzie żadnego ratowania Sam... tylko szukanie artefaaktów ;)

 

Świetnie :)

Dokładnie na to liczę. Powrót do korzeni, ale z zachowaniem dynamiki jaka była w TR 2013. Powiem szczerze że poprzednia część mimo że na nią narzekałem była bardzo udana. Ale nie stawiałbym jej wyżej niż klasyczne TR. Tyle że ja mam na mysli te TR'y od Core Design. To za nimi tęsknię. Dlatego ograłbym w jakiś porządny remake TR2 i TR4. Ale i to mi w zupełności wystarczy. Szkoda tylko zagrania Microsoftu. Nie będę kupował konsoli tylko dla jednej gry, zdecydowanie lepiej wywpada tu PS4 z dwojga złego. No bo taka prawda że obie konsole to dla mnie nie wypały. Dlatego próbuja się ratować takimi właśnie zagrywkami jak czasowy Ex. Mam już dawno w kolekcji TR na PC i często do niego wracam. Jakiś czas temu odświeżyłem poprzednie części od Crystal Dynamics ;)

 

Dla mnie nowy TR mocno przypomina serie Uncharted. Jedyna różnica to główny bohater. Zdecydowanie ładniejszy niż Drake ;) Ogólnie jeśli chodzi o samą Larę to ładnie ją dopieścili graficznie. A pamiętam jeszcze czasy pierwszego TR z 1996 roku i te kanciaste cycki. ;)

Edited by Devil
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z najnowszych wieści wynika, ze Lara odwiedzi Syrię, a potem Syberię.

 

Raczej wątpię abym zakupił XO dla RoTR. To chyba będzie pierwszy TR w którego "zagram" na Youtube. Choć kto wie, może zrekompensują dłuższe czekanie na wersję PC czymś w stylu Definitive Edition lub DLC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bede dzielnie czekal, zadnego youtube'a czy recenzji ;) TR tak bardzo mi przypadl do gustu (jedna z dwoch gier od kilku lat przy której przesiedzialem nocke, druga jest W3) ten klimat byl fantastyczny, mam nadzieje, ze tutaj bedzie jeszcze lepiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy prezentowali ten gameplay na konferencji Microsoftu, przyznam szczerze że zastanawiałem się czy to aby nie jest render. Jeśli tak gra będzie wyglądać, będzie to coś wspaniałego.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.