Skocz do zawartości
Avarbs

Uszkodzony moduł pamięci, a Gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu jedna z moich kości (2 x 4 GB Kingston HyperX Predator) zakończyła swój żywot ... możliwe, że gdzieś w środku nastąpiła usterka mechaniczna.

Komputer podczas startu z tą kością powodował ciągłe restarty podczas rozruchu (drugi moduł działa normalnie)

 

Sprawę zbagatelizowałem, postanowiłem kupić kolejne kostki i dołożyłem do komputera.

 

Natomiast teraz pomyślałem, czy nie można oddać ich na gwarancję skoro nie jest to usterka z mojej winy ...

Jednak awarii kość nie uległa w momencie zakupu lecz dopiero po jakimś czasie ...

 

Kolejne pytanie, jeżeli mógłbym wysłać kość na gwarancję to czy muszę wysyłać 2 kości (szły razem w opakowaniu) czy wystarczy jedynie uszkodzony moduł ?

 

Jak to jest z uszkodzeniami mechanicznymi pamięci? I czy jeżeli nie można ich wysłać na gwarancję to da radę je jakoś naprawić (być może jest uszkodzony pewien sektor i dałoby się to jakoś ominąć - może coś się sfajczyło)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...