KszzKszz Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam, Mam do was nastepujące pytanie, wpadłem na pomysł gry juz dość długi czas temu, i patrzac na rynek gier, gra ma bardzo duze szanse powodzenia. Nie mam zamiaru zdradzać, pomysłu... bo wiadomo. Chciał bym wiedziec jak wygłąda realizacja takiego projektu od podstaw. Projekt można zgłosic do np jakiejs dystrybucji? czy musze zrzeszyc pewna grupe ludzi zarazic ich moja wizja i działac? Jak to wygląda? Jestem po Tech.Inf wiec wiedze podstawowa posiadam w tym kierunku, wiec prosił bym o konkretne odpowiedzi i pomysł. Dziekuje i pozdrwiam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jestem po Tech.Inf.. bla bla bla Kolejny ;D 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KszzKszz Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Kolejny ;D nie wiesz to sie nie wypowiadaj bo akurat ta inf jest zdatna bo nie trzeba wszystkiego pisac, wiadomo ze rozmawia sie inaczej z osoba co wie mniej wiecej jest na rzeczy niz nie ;) a widze ze ty nie grzeszysz inteligencja bo mi nie odpowiedziales i jeszcze napisales posta nie na me pytanie ;) Gratulacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 (edytowane) Jeżeli nie wiesz jak zrealizować pomysł, to daleko nie zajedziesz, a wnioskuję że nie masz... niczego na start. Brak ludzi zaangażowanych w projekt dyskwalifikuje jego powodzenie. Mniemam, że razem z tym idzie brak środków finansowych na cokolwiek. Lepiej zatrudnij się w firmie która działa w branży, nabierz doświadczenia, poznaj innych pasjonatów itp. Do dystrybucji to możesz iść z czymś namacalnym, bo w obecnych czasach nikt nie wierzy w zapewnienia (poza osobami notorycznie kupującymi pre-rodery CoD ;]). Poza tym, nie podajesz nawet przybliżonego gatunku potencjalnej gry oraz jej formy. Chcesz zrobić konkurencję dla World of Warcraft, GTA czy fejsbookowe puzzle? :) Edytowane 19 Czerwca 2014 przez Caleb 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crocodilus12 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2014 (edytowane) Wszystko zależy od tego jak rozległa i skomplikowana ma być gra. Niezależnie nawet od rozmachu gry wsparcie(choćby merytoryczne) jest jak najbardziej wskazane. Aby coś więcej powiedzieć, to musisz określić o jaki gatunek gry chodzi i o jakiej platformie myślisz. @up Goat Simulator chyba nie został stworzony przez jedną osobę. Spory świat, ciekawa oprawa, sporo możliwości - kupę czasu zajęłoby stworzenie tego wszystkiego w pojedynkę. Z takich bardziej znanych ostatnio gier stworzonych przez jednego człowieka to można wymienić Paper, Please. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez crocodilus12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 nie wiesz to sie nie wypowiadaj bo akurat ta inf jest zdatna bo nie trzeba wszystkiego pisac, wiadomo ze rozmawia sie inaczej z osoba co wie mniej wiecej jest na rzeczy niz nie ;) a widze ze ty nie grzeszysz inteligencja bo mi nie odpowiedziales i jeszcze napisales posta nie na me pytanie ;) Gratulacje. Po pierwsze naucz się pisać po polsku, a po drugie nie pyskuj innym użytkownikom forum. 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2014 Możesz być nawet po studiach wyższych czy podyplomowych , mieć tytuł profesora / dr. hab. / inżyniera lub magistra ale jak nie masz wiedzy lub masz tylko wiedzę tylko teoretyczną to na nic ci się to nie przyda . Choć jak masz łeb na karku , wyobraźnię i trochę kasy to nie koniecznie musisz mieć odpowiednie umiejętności - choć te by się przydały . W kwestii umiejętności - któraś z poniższych : 1. Umiejętność programowania w kilku językach w stopniu przynajmniej średnim , z języków to stary Ansi C i C++ / C# , ew. java i języki "internetowe" - html , php , javascript , ASP .NET itp. ; ta druga grupa języków przydatna będzie jak będziesz tworzył grę opartą o interfejs WWW ( czy to klasycznie przez przeglądarkę czy opartą np. o silnik Unity ) . 2. Umiejętność tworzenia/edycji grafiki 2D/3D - znajomość Photoshopa , 3D Maxa itp. 3. Tworzenie i edycja audio/video - przydatne przy bardziej zaawansowanych projektach . 4. Umiejętność tworzenia i programowania baz danych np. MySQL od M$ , przydatne jak będziesz od podstaw tworzył grę via www . Jak grę tworzysz sam to punkt 1 jest podstawą , punkt 2 w mniejszym stopniu choć znajomość PS się przyda . Punkty 3 i 4 nie konieczne są potrzebne na etapie prostej gry , szczególnie tworzonej przez jakiś Game Maker . W przypadku jak masz zespół ludzi to wystarczy aby każdy miał tylko jedną umiejętność , choć dobrze by było aby dana osoba umiała coś jeszcze . Na początek proponuję zabrać się za tworzenie modyfikacji do jakieś gry aby w ogóle sprawdzić swoje umiejętności , potem ew.. zaczynać od GM czy innego softu tego typu . Z tworzeniem gry od podstaw to tak jak tworzenie strony od podstaw bez korzystania z gotowych rozwiązań . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...