Skocz do zawartości
ojciec112

Zestaw i7-4930k + msi gtx 780ti (do 9000zł, w tym monitory)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

   W przeciągu miesiąca mam zamiar kupić nowy komputer. Używam go głównie do dwóch celów, grania ale też i zabawy w programie blender (praca w nim, lecz nie zarobkowa :P ). Dlatego potrzebuję zarówno mocnej karty graficznej i potężnego procesora.

   Nie znam się za bardzo na "budowie" zestawu komputerowego. Bardziej znam się na sofrware niż na hardware.

Mimo tego zbudowałem własny zestaw, lecz prosił bym was o rady/poprawki w zoptymalizowaniu go.

   Link do zestawu: http://www.morele.net/inventory/info/G0no2Q/ (wystarczy kliknąć "Przenieś do bieżącego koszyka" i macie całą listę sprzętu w koszyku). Dodam że zależy mi na tym procesorze, karcie graficznej i chłodzeniu do procesora (chłodzenie wodne na tej obudowie nie zajmuje miejsca w środku niej). Tych rzeczy nie chcę zmieniać. Cenowo nie chce wykroczyć poza te 9000zł (razem z dwoma monitorami). Dysk twardy oraz napęd DVD już posiadam (z obecnego PC).

Płytę główną, dysk SSD i pamięci wybrałem na chybił trafił. Po prostu się na tym nie znam.

 

   Jeżeli ktoś się zna na monitorach to też mógłby mi doradzić. Potrzebuje dwóch monitorów, o tej samej rozdzielczości. Z racji że gram też w gry o pięknej grafice :D (główie Arma 3) pomyślałem by kupić jeden monitor lepszy, drugi "gorszy". Pracuje głównie na jednym, drugi potrzebuje do różnych programów i widgetów z temperaturami i % użycia procesora/karty graficznej. Pierwszy ma mieć więcej niż 60Hz (np. 75) i min. 21.5 cala. Drugi może mieć 60Hz, gorszą grafikę (kolory) i może być mniejszy (ale też min. 21.5cala).

 

  Z góry dzięki za pomoc. Głównie chodzi mi o rady dotyczące PC, a nie monitorów. 

Edytowane przez ojciec112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.morele.net/inventory/info/wmWyQC/

 

9033 zł.