cryt Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Mam zamiar kupić monitor 22 calowy tylko nie mam pojęcia jaki najlepiej, głównie komputer wykorzystuję do grania w lola i fps'y Nie znam się w ogóle na monitorach więc bardzo proszę o pomoc : )) Edytowane 24 Czerwca 2014 przez cryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2014 EIZO FORIS FS2333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montex Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2014 On chce monitor do 500zl a ty dajeez za 1200.... -,- Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2014 jak nie jestes jakims super smakoszem to możesz kupić BenQ GL2450 ma 24 cale, matryca wprawdzie TN ale jest szybka a to ciebie zapewne interesuje przy fpsach (nie ma smużenia) ewentualnie na matrycy AV ale tam już czas reakcji jest większy ale za to lepsze kolory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2014 Sorka, na szybko w pracy wpadłem na ten temat i byłem świecie przekonany, że chodzi o budżet do do 1500 :mellow: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...