Skocz do zawartości
momores

Kopia outlooka - jak to zrobić?

Rekomendowane odpowiedzi

Robisz kopię pliku danych, najczęściej outlook.pst. Po instalacji ustawiasz ten plik jako domyślny plik danych programu. Konta trzeba ustawić z palca. Coś trzeba pokombinować z domyślną książką adresową. Kontakty są zapisane z wyżej wspomnianym pliku, trzeba tylko odpowiednio wskazać odpowiednią książkę jako domyślną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przenies caly system na nowy dysk, np ghostem i odpadnie reinstalacja i ponowna konfiguracja outlook :)

 

Mozna tez tak jak Klaus radzi. Panel sterownia - Poczta - Pliki danych.Jesli to bedzie pst to kopiujesz na nowy komp i podpinasz do outlook. Jesli to bedzie ost to trzeba bedzie najpierw w starym outlook wyeksportowac do pst.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Jankarp

Jak kiedyś trochę na około robiłem :) Tzn instalowałem Thunderbird, aby ten pobrał wszystkie dane z Outlooka. Następnie instalowałem MozBackUp - czyli program do robienia kopii zapasowej Thunderbird i przywracałem to na nowym sprzęcie. Niezawodny sposób :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...