chemiczny_ali Napisano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 28 Stycznia 2015 W sumie chyba dla zabawy i pobawienia się nową zabawką, ale wybilem sobie pomysł z głowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 28 Stycznia 2015 Jak nie są pocięte to po wgraniu Biosa od 980 powinno się odblokowywac ? Póki nie wyczyścisz całej kości biosu to nic nie odblokujesz programowo, owa opcja już dawno została wycięta z nvflash-a. Po akcji 465@470 nvidia się odpowiednio zabezpieczyła od strony softu na ewentualne próby odblokowywania gpu. Wgrywając bios na bios niektóre bloki nadal zostają niezmienione i stąd brak odblokowania nieaktywnych jednostek wykonawczych. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaelius Napisano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 28 Stycznia 2015 Od dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minemaniak1 Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Ale skoro tak jest to oni mają taką możliwość. Więc mogą wypuścić patcha który to odblokowuje (tak wiem, śnie na jawie :)). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 No to pod programator, całkowity clear i wgranie innego biosu, dobrze rozumuje? Oczywiście to w granicach fantazji, bo śmieszny jest w ogóle chyba taki pomysł. Ciekawe czy w ogóle karta miałaby szanse wstać po takiej akcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Konsument ma obowiązek zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową przed upływem 2 miesięcy od jej stwierdzenia (art. 9 ust. 1).Tu za datę stwierdzenia niezgodności trzeba przyjąć datę oficjalnego zajęcia przez Nv stanowiska. Dlatego realnie jeśli ktoś chce z tego korzystać to przez 2 miesiące, taka opcja powinna być bezproblemowa. http://niezgodnosc.pl/I/czas_na_zawiadomienie.html Ale tu chodzi o stwierdzenie wady przez Ciebie, a nie o jakieś oficjalne stanowisko producenta. Zapis ten powstał w celu olania ludzi, którzy napisaliby reklamację w stylu "pół roku temu pojawiły się problemy, ale jakoś sobie radziłem. Jednak obecnie mam już tego dość więc reklamuję.". Żeby w tej sytuacji wykorzystać ten przepis, sklep/producent musiałby Ci udowodnić, że wiedziałeś o całej sytuacji wcześniej. A przecież mógłbyś jako laik kupić sobie fajną, szybką grafikę, a po 2-2,5 latach, gdy już podłapałeś trochę wiedzy, nagle natknąć się na tą informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMee Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Dokładnie, nikt nie ma obowiązku włóczyć się po portalach i forach branżowych. Chyba że NVidia zrobiłaby akcję wzorem akcji serwisowych producentów samochodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HeatheN Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Trafiam na komentsy w stylu Koleś chciał dziś oddać w sklepie GTX970 powołując się na niezdgodność towaru z umową.Sprzedawca odesłał go z kwitkiem, bo podobno klient nie ma prawnej podstawy do takiego oddania karty. Sprzedawca twierdził, że w momencie sprzedaży i do teraz specyfikacja do jakiej mieli dostęp klienci i sprzedawcy była dokładnie ta sama, więc sklep nie wprowadził w błąd klienta. To Nvidia wprowadziła w błąd.Sprzedawca powiedział kolesiowi że może z takimi pretensjami zgłosić sie bezpośrednio do Nvidi. A sklep jest ponoć czysty i umywa ręce bo jak stwierdził sprzedawca, każdy sąd przyzna mu racje, że kiedy sprzedawał produkt, miał dostęp do specyfikacji karty i powszechną wiedzę taką jak klient, więc niczym nie zawinił. Prawnikiem nie jestem, ale z mojej wiedzy wynika że tu sprzedawca ma sporo racji! (pamiętajcie ich Nv też oszukała) Problem z 970 wydaje się oczywisty, a pewnie bez Rzecznika się nie obejdzie. Ty dodatkowo trywializujesz przepisy. W samym linku napisałem że jest słowo przeciwko słowu. Jak za 1,5 roku ktoś powie że tydzień wcześniej dowiedział się że go Nv oszukała odnośnie specyfikacji, to bez sądu się nie obędzie! Bo sprzedawca zrobi wszystko by to zanegować (kto mu zabroni?) by uniknąć odpowiedzialności I o to mi chodzi. Moja rada, jak ktoś sie w NTZU chce bawić to teraz, bo jak dobrze pójdzie to może pójdzie od ręki (ja czekam jeszcze na stanowisko Nvidi w stosunku do dystrybutorów, bo to od niej musi wyjść propozycja) inaczej będzie pewnie jak w cytowanym tekście powyżej. Niestety ale to Polska, i bym sie tak nie rozpędzał z tymi bezproblemowymi zwrotami w przeciągu 2 lat. Chyba że tak ja pisałem Nv sprawę ułatwi (program zwrotów etc) Dodatkowo przepisy mówią wyraźnie: Zgodnie z art. 7 ustawy o sprzedaży konsumenckiej, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w następujących sytuacjach:gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub,gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć lub,niezgodności wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez kupującego. Więc wszyscy którzy kupili po całej aferze już mogą mieć większe schody, bo o kijowej specyfikacji wiedzieć mogli. Idę o zakład że nikt tego od ręki TERAZ nie zwróci, jeśli Nv nie wyda jakiegoś oświadczenia, czego dowodem niech będzie oświadczenie Komputronika. Poprostu dystrybytor zrzuci odpowiedzialność na producenta. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez HeatheN 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMee Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Apropos zgłaszania się bezpośrednio do NVidi (z konkurencyjnego forum) wiec sytuacja jest nastepujaca.pierwsze dzieki koledze agent_x007 ze nie udostepnial wszystkiego co pisal peter z nvidiipeter z nv okazal sie naszym rodakiem , Piotrem.wiem ze nie zostaniemy ze sprawa sami Cytuj Dzień dobry!Sorry, my written Polish is pretty poor but I'm still a proud Pole.Are you having a specific issue with the 970 that I can help you with? We are really proud of the 970, we think it's the best card on the market for the money. It's won a ton of awards and it has the same excellent performance it had a few weeks ago.If you still want to return or exchange it and the store can't help you, wait a couple of days and contact the board manufacturer directly and give them a chance to help you. Let me know if I can help.By the way, in case you need it someday we provide basic Polish technical support here: http://support.nvidi...tions/200312332z powazaniem,--Piotr ja srenio gadam po ang on srednio po polsku ale sie dogadalismy.wiec najpierw piszemy o zwrot do sklepujesli sie nie uda do producenta grafiki.jesli dalej nic piszemy do piotra (po angielsku)jak widac postara sie pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Sklepy na tę chwilę mogą umyć ręce, ponieważ same nie wiedzą, jak będzie dalej ze zwrotem towaru. Jeżeli nV zobowiąże się do przyjęcia kart, to i one (przynajmniej te przyzwoite) również przestaną robić problemy. Tak samo było z płytami intela na P67 - intel powiedział, że wymieni każdą płytę na nową rewizję, to i sprzedawcy chętnie współpracowali (no może w wyjątkiem ecs.pl :P). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMee Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Zgadza się, były już wypowiedzi o tym, że sklepy na tą chwilę czekają na stanowisko, myślę że w ich przypadku konkretnie dystrybutorów. Ciekawe jak działa i czy działa kontakt i pomoc Pana Piotra "Polaka" ;-) Sam nie wiem co robić, teoretycznie wydajność się nie zmieniła a przynajmniej ja nie miałem osobiście okazji odczuć problemów powyżej 3,5GB. Do tej pory dla mnie jest ok ale z drugiej strony martwię się jak sprawa będzie wyglądać później i jakie problemy może powodować taka budowa karty. Z trzeciej strony czuję się jakoś tak, hmm... oszukany... Gdyby była propozycja wymiany na 980 z dopłatą nie wiem 400-500 złociszy zastanowiłbym się. Nie mam potrzeby na taką kartę i dopłata nawet takiej kwoty nie bardzo mi się uśmiecha ale chyba przynajmniej byłbym spokojniejszy w temacie przyszłych problemów jak i myślę przyszłej odsprzedaży. Z uwagi na to całe zamieszanie i to że między 970 i 980 nie ma wielkiej różnicy wydajności, przynajmniej teoretycznie, myślę że 970 bardzo szybko stracą na wartości w porównaniu do 980. O ile jeszcze coś nie wypłynie... ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Ciekawe, co "pan Piotr" by powiedział, jak ktoś by mu napisał, że chce zwrócić kartę i kupić sobie R9 290. :P 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radiergummi Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 Tak samo było z płytami intela na P67 - intel powiedział, że wymieni każdą płytę na nową rewizję, to i sprzedawcy chętnie współpracowali (no może w wyjątkiem ecs.pl :P). Mały offtop, ale właśnie w esc.pl wymieniałem swoja płytę i dostałem nową płytę z chipsetem w steppingu B3. BTW cała memory-gate może dotyczyć też laptopów z GTX980M. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Tak to dokladnie brzmi i oznacza, ze jak powiadomisz o tym sprzedawce to mozesz i ugrac wiecej niz te 2 miesiace co potwierdza zapis nieco nizej: 3. Zawiadomienie sprzedawcy o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową przerywa bieg przedawnienia. Przedawnienie nie biegnie w czasie wykonywania naprawy lub wymiany oraz prowadzenia przez strony, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące, rokowań w celu ugodowego załatwienia sprawy. Czyli maks 5 msc mozna ugrac. edit: swoja droga te testy ze nagle karta w wiekszych rozdzialkach traci kolejne 2-3% do gtx980 sa smieszne. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elros Napisano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 30 Stycznia 2015 Co powiecie na tą rewelacje z 980, że też ma ten problem w niektórych modelach? Ciężko znaleźć jakieś potwierdzenie. https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422503916&x-yt-cl=85027636&v=XbzLovC1Ab8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Chyba ten program ma jakas wade i dlatego tak jest. Trzeba testowac w jakis vramozernych aplikacjach. Edit: pod petycja do nVidia juz ponad 5k ludzi się podpisało. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xBum Napisano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2015 trochę na rozluźnienie :) https://www.youtube.com/watch?v=spZJrsssPA0 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scratix Napisano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2015 W jakich grach DSR działa źle, czyli źle skaluje interfejs, czcionkę itp? I na ile macie ustawioną gładkość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egefege Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) Sklepy na tę chwilę mogą umyć ręce, ponieważ same nie wiedzą, jak będzie dalej ze zwrotem towaru. Jeżeli nV zobowiąże się do przyjęcia kart, to i one (przynajmniej te przyzwoite) również przestaną robić problemy. Tak samo było z płytami intela na P67 - intel powiedział, że wymieni każdą płytę na nową rewizję, to i sprzedawcy chętnie współpracowali (no może w wyjątkiem ecs.pl :P).za reklamy i zapewnienia producenta odpowiada sprzedawca i tyle, on może sobie np. do palita czy msi wystąpić z regresem Na przewidzianych w ustawie zasadach sprzedawca odpowiada również wtedy, gdy towar nie ma właściwości, o których on, producent, jego przedstawiciel albo importer zapewniali w reklamie bądź w umieszczonych na jego etykiecie czy opakowaniu oznaczeniach. Wśród tych zapewnień może być termin, w jakim towar ma te właściwości zachować (np. że żarówka będzie świecić określoną liczbę godzin). ktos kupil gtx 970 w agito? i zastanawia sie nad powalczeniem zwrotu paru złotych? z tytułu niezgodności z umowa, w agito dalej w opisach 4giga 256 bity, na pudełku tez opisy się licza, plan jest taki zeby zazadac zwrotu np. 300 zl od karty, razem możemy zdziałać więcej. Podejrzewam ze nie obędzie się bez pozwu zbiorowego. Szukam osób które kartę chcą zachować ale będą zadać obniżenia ceny bo naprawa raczej nie jest możliwa. Edytowane 1 Lutego 2015 przez egefege Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 Watpie aby Ci dali bonus pieniezny. Raczej napisza ze mozesz zwrocic towar albo go zachowac. A karte sprzedadza pewnie kolejnej osobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egefege Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) zgodnie z prawem to ja decyduje nie oni, naprawa lub wymiana na wolną od wad lub obniżenie ceny. Jeśli chcą moga dać gtx 980 bez mojej dopłaty. Zwrot może i niezły bo pewnie po tej aferze karty ztanieja. Miałem miec 4 giga 256 bitow? nie mam, i jeszcze informacja o częściowym wspieraniu DX12, tylko dla pamięci ja kupiłem kto wie czy wiedząc to wcześniej nie kupił bym tańszej 780 bo się nad nią też zastanawiałem Edytowane 1 Lutego 2015 przez egefege Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaelius Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 Na razie to karty zdrożały i każdy kto odda będzie w plecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egefege Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) no to zwrot części pieniędzy, nie musi byc kasa może byc np. egzemplarz wiedzmina 3, jak ktoś zainteresowany powalczeniem to pisać na priv Edytowane 1 Lutego 2015 przez egefege Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OCM4n14k Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 Tak, już oddadzą Tobie całą marże jaką zarobili na karcie bo Ty tak chcesz. Rekompensaty żadnej nie będzie bo sklep na tym straci, mogą przyjąć zwrot i zrobić korektę do faktury. Później oni będą się bujać z ich dostawcami o zwroty. Żaden sklep nie odda Tobie 300zł kiedy zarobił na karcie 100... Biznes prowadzi się po to żeby zarabiać a nie na nim tracić. Takie Agito wcale nie zawiniło w tym przypadku, wiń Nvidie. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egefege Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) chyba pracujesz w agito :-) ja kupiłem od agito a nie nvidia, kłania się umiejętność czytania ze zrozumieniem a dwa ja nie chcę jej oddawac do czego mam prawo, tylko chce produkt za który zapłaciłem a jeśli nie można go naprawić to chce obniżenia ceny lub rekompensaty w innej formie, do czego mam prawo, dalej w opisie mojej karty sa błędy wiec nie pisz ze agito bez winy, znowu nie zrozumiałeś co napisałem pracowniku agito, to nie ja mam isc do nvidia bo nie od nich kupilem, natomiast ty jak chcesz to możesz wystąpić do swojego dostawcy lub palita bo ich karte mam z rozszerzeniem Edytowane 1 Lutego 2015 przez egefege Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 W sumie dla nvidii to najlepszy moment na ogloszenie konstrukcji 970. AMD zaprezentuje cos nowego za dluzszy okres czasu. Nowa seria gtxow to ponad pol roku, jak nie wiecej. Nic sensowniejszego w tej cenie nie ma... Jakby ktos chcial bawic sie z esc.pl o jakas rekompesate pieniezna to moge sie dolaczyc ale zwracac raczej nie bede. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OCM4n14k Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 chyba pracujesz w agito :-) ja kupiłem od agito a nie nvidia, kłania się umiejętność czytania ze zrozumieniem a dwa ja nie chcę jej oddawac do czego mam prawo, tylko chce produkt za który zapłaciłem a jeśli nie można go naprawić to chce obniżenia ceny do czego również mam prawo, znowu nie zrozumiałeś co napisałem pracowniku agito, to nie ja mam isc do nvidia bo nie od nich kupilem, natomiast ty jak chcesz to możesz wystąpić do swojego dostawcy lub palita bo ich karte mam z rozszerzeniem No jeżeli Ministerstwo Obrony Narodowej należy do Agito to tak, jestem ich pracownikiem. To, że kupiłeś od Agito nic nie znaczy, sprzedawca został tak samo oszukany jak i Ty. Nie ma to jak chęć zysku na kimś kto najmniej zawinił. Czekaj na oficjalne kroki Nvidi, albo odeślij kartę i weź zwrot całej kwoty. I nie pisz bzdur o czytaniu ze zrozumieniem bo to argument na poziomie gimbazy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
egefege Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) no ale jeśli nvidia lub palit oszukali agito to agito powinno wystąpić do nich, to nie chcec zysku tylko chęć otrzymania tego za co zapłaciłem, (...) Edytowane 1 Lutego 2015 przez Klaus Usunięto treści obraźliwe wobec innego użytkownika. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OCM4n14k Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) Owszem, Agito będzie się domagało "zadośćuczynienia" od dostawcy, ale w formie pełnej korekty do faktury. Oni nie dostaną zwrotu od producenta w kwocie 300zł tak jak Ty byś tego chciał. Odeślij kartę i weź zwrot pieniędzy jeśli nie jesteś z niej zadowolony. Nvidia oszukała wszystkich i to Nvidia powinna zająć oficjalne stanowisko w tej sprawie. Tych co sprzedawali te karty w pewnym sensie mi szkoda, będą mieli ogromne problemy w sytuacji, w której sami nie zawinili. Wszelkie personalne docinki na forum radziłbym sobie darować. To ma być rzeczowa dyskusja, a nie wzajemne do*****anie. Edytowane 1 Lutego 2015 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trawienny Napisano 1 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 1 Lutego 2015 Maly OT ale zwiazany posrednio z tematem: Jako ze istnieje szansa ze swiadomosc praw i obowiazkow konsumentow moze byc znikoma (szczegolnie w swietle zmian ktore wprowadzila ustawa z 30 maja 2014) przypominam ze w przypadku zglaszania reklamacji: 1. Dla produktow nabytych przed 24 grudnia 2014 (wlacznie) reklamowac nalezy na podstawie niezgodnosci towaru z umowa 2. Dla produktow nabytych po 25 grudnia 2014 (wlacznie) reklamowac nalezy na podstawie rekojmii Powolanie sie na zla podstawe moze skutkowac odrzuceniem roszczen! Zmian jest troche wiec warto wczesniej sie zaznajomic z nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...