rzymo Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 Poważnie zastanawiam się nad 960-ką, ale porażają mnie różnice kilku klatek wydajności w AC Unity względem GTX 660. WTF! Na Ultra? Jeśli tak i musisz mieć najwyższe ustawienia, to GTX960 nie jest dla Ciebie. Jeśli nie masz oporów przed zmniejszaniem detali, to 960'tka będzie dużo szybsza od 660 i zapewni płynną grę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) RzymoNie na ultra, tylko widząc tę różnicę w benchu to mi szczena opadła, w innych grach już jest znacznie lepiej. Mnie wystarczą mid , high bez wodotrysków typu antyaliasingi itp. Natywna bez tego też dobrze wygląda. Wystrzegam się tylko innej rozdzialki niż natywna, bo to źle wygląda. Druga sprawa 2GB ram, to już może być mało dla tej rozdziałki. Wolałbym mieć te min obecnie 3,5GB :-P Dlatego poczekam czy czasem ta z 4GB nie będzie czasem Ti. Do marca, kwietnia dam radę. Tym bardziej, że chyba zagłębię się w Pillars of Eternity 8-) a później w Torment-a.HeatheNW tym dellu są 3 linie po 18A w trybie combine ok 42A(chyba) . Gość wsadził do tego Della 970-ke i mu chodzi (elektroda). Praktycznie ten dell powinien uciagnac SLi z dwóch Quadro 5600 lub 4600. Inna sprawa, że szukam, czy da się tam wsadzić jakiś zamiennik ATX, choć przeróbka zasilania procka pewnie będzie wymagana. http://www.purepc.pl/karty_graficzne/geforce_gtx_970_killer_gtx_780_test_wersji_niereferencyjnych?page=0,20 Zestaw testowy z 970 bierze ok 420W z gniazdka. Z kręconym prockiem na 4,5GHz. Wkurza mnie, że w Dell nie wiem, czy te 500W na liniach to życzenie, czy realia. http://ecx.images-amazon.com/images/I/81-0eBjEq-L._SL1500_.jpg Edytowane 17 Lutego 2015 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 "Nie na ultra, tylko widząc tę różnicę w benchu to mi szczena opadła," - a gdzie? Bo wszędzie gdzie patrzę, to przy ustawieniach niższych niż Ultra to 660 vs 960 jest wielka różnica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 http://www.purepc.pl/karty_graficzne/premiera_geforce_gtx_960_test_kart_graficznych_za_1000_zlotych?page=0,7 Jak widzę to testują tu na High. Przy założeniu, że chcę gać w 2560*1080 może być krucho, a chciałbym mieć te ok 30-40 FPS. Tylko czy zejście z wodotryskami mi na to pozwoli (Bloom / MSAA x2 / HBAO+ mogę wyłączyć) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 Mnie wystarczą mid , high bez wodotrysków typu antyaliasingi itp. Natywna bez tego też dobrze wygląda. Wystrzegam się tylko innej rozdzialki niż natywna, bo to źle wygląda. Jeśli to coś pomoże w wyborze, mam monitor 21:9 i rozdzialke 2560x1080. Nowy wolf chodzi ok (tzn 60fps) delikatnie zminiejszylem rozdz.cieni. Dying light osiągnie 60fps na texturach med , bez nvidia hbao i czegoś tam jeszcze. WoT pyka na maxa. Rozdz native bez AA, vsync 60fps. Civ Beyond, 60fps na full, mało obciąża grafikę, bo komp w trakcie gry ciągnie jakieś 120w. Karta chodzi mi 1464 , memki dałem na 7800mhz. Biosami, mimo wytycznych kolegów, jeszcze się nie bawiłem. imho bez wodotrysków każda produkcja powinna dać radę. zasilacz 500w też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Pooglądałem sobie wyczyny tej karty EVGA GeForce GTX 960 SuperSC na youtube https://www.youtube.com/watch?v=8yxaeMCM5fk i źle nie ma, AC Unity sknocili z deczko, ale tutaj mało która karta wydala. Przy cenie poniżej 900zł, a wręcz blisko 800zł zaczyna mieć to sens, szczególnie, że podobno dobrze znosi OC - rdzeń ponad 1500 i pamiątki 7800. Teraz tylko poczekać na Ti z 4GB i zdecydować... Ten 1-2 miesiące wytrzymam jeszcze, haha.. chyba. Edytowane 17 Lutego 2015 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasslehoff Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Ktoś może doświadczył podobnych efektów? Nie koniecznie w samym Far Cry 4, bo np w Guild Wars 2 zdarzają mi się takie same. Wcześniej miałem na radeonie 7850 identyczne. Zmieniałem każdą możliwą opcje w sterownikach, ale nic nie dało rezultatu. pierwszy to max detale a drugi minimalne, gdzie widać jeszcze bardziej efekt pikselozy (na tym z minimalnymi detalami) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) normalnie działa, szukasz dziury w całym. Edytowane 18 Lutego 2015 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasslehoff Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 tzn mam rozumieć, że u Ciebie to nie występuje? po prostu szukam opcji która to wyłącza bo szczerze mówiąc zaczyna to troszkę denerwować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 umnie działa tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 To jest bug gry, który się nazywa doczytywanie tekstur a.k.a texture pop-in. To samo jest w Far Cry 3 - będzie występować niezależnie od tego, jakie masz GPU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasslehoff Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Ok dzięki, szkoda. Tylko dziwne że to też ujawnia się u mnie w GW2 czasami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Albo nowe stery 347.52 albo ubisoft coś znowu spieprzyl ale fc4 działało mi w miarę ok tak teraz jest beznadzieja. Textury migotaja, giera się tnie... Dobrze ze juz ja ukończyłem w 96% i sobie ją odpuściłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Albo nowe stery 347.52 albo ubisoft coś znowu spieprzyl ale fc4 działało mi w miarę ok tak teraz jest beznadzieja. Textury migotaja, giera się tnie... Dobrze ze juz ja ukończyłem w 96% i sobie ją odpuściłem A jak się ogólnie SLI skaluje w FC4 i w jakiej rozdziałce grasz, jaki framerate? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 nie wiem jak się skaluje ale na oko chujowo, gram w 1440p wszystko na maxa TXAAx2 + wszystkie bajery nvidii, do tej pory trzymało mi 60fps z mały spadkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam. Ja się zastanawiałem przez kilka dni czy z GTX 660 przesiąść się na 960 czy używaną 770. Przejrzałem testy i stwierdziłem, że 960 mi bardziej pasuje. Pobiera tyle samo energii co 660 a wydajność ma niewiele niższą od 770. Dzięki aktulizacjom sterowników czasem zrównuje się z nią i nawet wyprzedza. Dochodzi DX12 i MFAA który też dzięki sterownikom jest już dostępny w 24 grach http://www.geforce.co.uk/hardware/technology/mfaa/gamesMiałem czekać na GTX 960 Ti 4GB ale dziś kupiłem MSI 960 Gaming (powinna dotrzeć w poniedziałek). Jesli chodzi o wydajność 660/960 w AC: Unity to pewne ustawienia w niewielkim stopniu wpływaja na jakość obrazu a zyskuje się kilka FPS więcej. Dotyczy to głównie przejścia textur z Ultra High na High i Environmental Quality z Ultra High na Very High. Ciekawy poradnik dostępny jest tutaj http://www.geforce.co.uk/whats-new/guides/assassins-creed-unity-graphics-and-performance-guideMała różnica w wydajności między tymi kartami przy ustawieniu wszystkiego na max według mnie wynika z tego, że ustawiając textury na Ultra zatyka się bufor pamięci - to ustawienie dla kart z 4GB RAM, High natomiast jest dla kart z 3GB ale karty z 2GB radzą z nim sobie jako tako. Jak dojdzie karta to sprawdzę wpływ tych ustawień na wydajność 960 względem 660. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 To będę musiał sprawdzić u siebie jak to tam wygląda. Tak swoją drogą muszę przyznać że jedna z moich kart ma NIESAMOWICIE lipne pamięci, no po prostu strasznie. Teraz 45 minut leciał Ungine Heaven 4.0 przy 1501 na rdzeniach i 7310 na pamięciach. Jak dam nawet 1470/7410 to wywala po jakichś 15 minutach :/ Do tej pory miałem stałe OC 1490/7410 potem zmniejszyłem do 1480 bo mi wywaliło w "AC Unity". No i się zabrałem za testowanie dalej. Druga karta spokojnie też robi ponad 1500 na rdzeniu ale i 7800 na pamięciach. Chyba mam najbardziej lipne Samsungi jakie mogłem mieć , na jednej z kart ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 Mi po przekroczeniu 7800 spada wynik w smarku. Karty wkrecaja mi stabilnie jedynie na 1440/7800. Pojedynczo latają na ponad 1500/7800. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 AC Unity to taka zagwozdka optymalizacyjna, nie wiem, czy już po tych patchach 1.4 chodzi to normalnie, ale na 660-tce był w zasadzie w mojej rozdzielczości grywalny na min ustawieniach powiedzmy... do marginalnej akceptacji. Sam widzisz minimalne wg Ubi GTX 680 - raczej 960-ka go nie "łyknie". Chętnie usłyszę jak ci się sprawuje w AC Unity. Mimo wszystko FHD do mojej rozdzielczości znacznie mniej wymaga mocy. AMD przygrało z przyszłymi nówkami z nami jak zawsze poza high endem, tak, że czekam na Ti, jak doczekam, haha i popatrze jak to cennikowo wyjdzie do odgrzanych AMD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 W SLI jest tak że napięcia są mniejsze co za tym idzie zwiększ manualnie, wtedy będą na poziomie takich jak karty trzymają pojedynczo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 gdyby ktoś był zainteresowany: najlepszy koder video już obsługuje kodowanie do H265 w NVENC SDK 5.0: http://blog.mediacoderhq.com/mediacoder-nvenc/ Z GF nowej generacji to właśnie 960tka ma najmocniejszy sprzętowy enkoder i jako pierwsza karta graficzna w ogóle obsługuje dekodowanie sprzętowe. Niedługo potplayer będzie obsługiwał gtx 960 w trybie hardware (w mad vr chyba już działa). A co do kodowania, spodziewam się teraz wysypu releasów w h265. i7 4930k wyciąga 9.5 fps, a koder w geforce jest w stanie pociągnąć aż 4K w realtime. Zresztą niektóre grupy już wypuszczają perełki w stylu filmu w fullhd + 2/3 ścieżki dźwiękowe o wadze 1GB, lub Hobbita 48fps 1080p o wadze 3.7GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Między innymi dlatego nad nią myślę :P... pytanie tylko ... jaka jakość wynikowa, bo mam złe wspomnienia z przeszłości, a konkretnie mówiąc, sprzętowe enkodowanie wychodziło fatalnie. P.S A te grupy robią to za pomocą procka, czy grafy? Edytowane 20 Lutego 2015 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 http://i1.memy.pl/obrazki/f6ee363360_really.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 http://solcanacrossfit.com/wp-content/uploads/2015/01/yes-man1.jpg ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 LOL Pierwsze co zrobiłem to suwak napięcia i power target poleciał w prawo do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 z tego co patrzyłem to jakość jest na poziomie gorszym niż preset medium, coś w stylu fast. pojawił się jeszcze jeden enkoder - rigaya. Grupy robią prockiem, z 2-passem i na slow. Konwersja filmu na dobrym sprzęcie potrafi zająć 12h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Tak też myślałem, że jeszcze tego nie dopracowali i nie nadaje się tak naprawdę do dobrego ripa. Trwa tyle ile , haha, procek napie... 24*czas trwania/fps*ilość przebiegów (te różnie) Edytowane 21 Lutego 2015 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 AC Unity to taka zagwozdka optymalizacyjna, nie wiem, czy już po tych patchach 1.4 chodzi to normalnie, ale na 660-tce był w zasadzie w mojej rozdzielczości grywalny na min ustawieniach powiedzmy... do marginalnej akceptacji. Sam widzisz minimalne wg Ubi GTX 680 - raczej 960-ka go nie "łyknie". Chętnie usłyszę jak ci się sprawuje w AC Unity. Mimo wszystko FHD do mojej rozdzielczości znacznie mniej wymaga mocy. Na maxa 960 nie da rady to pewne, ale jak wspominałem z pewnymi ustawieniami można zjechać bez widocznego wpływu na jakość obrazu. Ponadto są różne tryby AA. Ostatecznie zostaje FXAA który najmniej obciąża GPU. Z drugiej strony według Nvidii w ostatnich sterownikach 960 zyskała 7% wydajności w FHD w tej grze, a w najnowszym patchu 1.5 widzę zapis DLC outfits and weapons issues fixed Fixed various Uplay Actions issues Fixed minor Uplay Achievements issues Minor render fixes Minor UI fixes Performance improvements Nvidia SLI flickering fixed więc w teorii wyglada to coraz lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2015 Mi po przekroczeniu 7800 spada wynik w smarku. Karty wkrecaja mi stabilnie jedynie na 1440/7800. Pojedynczo latają na ponad 1500/7800. Ojj zaodrze, 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Ojj zaodrze, no co ty naprawdę, szkoda że wcześniej na to nie wpadłem... Edytowane 21 Lutego 2015 przez zaodrze244 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...