merlin88 Opublikowano 1 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2003 Po podkreceniu ( nawet do 450 ) windows po uruchomieniu restartuje sie ? Co mam zrobic ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 1 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2003 Podniesc napiecie Vcore do 2,1V Pozdro Dexter Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin88 Opublikowano 1 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2003 A gdzie mam podniesc to napiecie? patrzylem w biosie i nie da rady tam !? ( jestem zielony w tym temacie ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 1 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2003 napisz jaka masz plyte to to pomoze. jezeli w biosie nie ma to moze byc problem problemy moga tez sprawiac jakies mocno nonamowe pamieci i/lub "odpustowy" zasilacz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FumFel_20 Opublikowano 2 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2003 moze chłodzenie nie wyrabia??Miałęm celka 400 mhz i na nim 3 grafy.Najpierw voodoo 2 i max szedł proc na 450mhz potem voodoo niewyrabiało (za duzę PCI taktowanie).Potem mialem rive tnt2 ultra ktura miałą lepsze chłodzenie i juz mogłem biegać na 500 mhz i potem gf1 i też na 500 mhz szedł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin88 Opublikowano 2 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2003 ABIT-BX133-RAID plyta glowna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...