Skocz do zawartości
KidBlue

Problem z płytą?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tydzień temu kupiłem komputer po wielu poradach zdecydowałem się na taki zestaw:

http://www.morele.net/inventory/info/YfrhFN/

Prze tydzień chodził on bez problemów chociaż potrafił włączyć się bez przyczyny. Poza tym po włączeniu komputer zaskakuje po 0,5 sec wyłącza się włącza już normalnie jak gdyby nigdy nic. I wczoraj po wielogodzinnej pracy zasilacz zaczął dziwnie pracować zaczął głośno "buczeć" w pulsującym rytmie.

Mam nadzieję, że to nic poważnego bo nie chciałbym odsyłać wszystkiego w ciemno na gwarancję więc proszę o radę.

Pozdrawiam

P.S. Jeżeli umieściłem ten post w nie odpowiednim dziale przepraszam jeszcze się sprawnie nie poruszam po tym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyzej a jak to niepomoże to chyba zasilacz? Mozesz otworzyc czy niespalony a po za tym chyba niezdarzysz 14 dni od zakupu mozesz towar na nowy wymienic bez przyczyny

Gdyby nic ci sie nieudalo pozycz od kogos 700 lub wyzej i zobacz czy dziala jak dziala to kup nowy zasilacz ( polecam thermaltake ) na moim kompie pobierajacym 390 w jest 1050w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna sytuację. Przyczyna - poukrywałem wszelkie przewody za tylną ścianą i zamykając ją chcąc nie chcąc musiałem ją nieco przydusić by się zamknęła. i to powodowało podobne problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U kolegi to zasilacz.

Ale ja mam większy problem kupiłem cały zestaw płyta + procesor + pamięć

Płyta Asus Rampage IV Extreme X79 dedykowany LGA 2011

Procesor Intel I7 4960x @ 3.6GHZ

Pamięć Crulical Ballistix Sport 8x8gb (64GB)

 

Było to tak wyłączyłem kompa na noc bo u nas zaczął się sztorm, rano przed pracą włączyłem i pocztę sprawdziłem. Ale niestety gry wróciłem z pracy do domu i próbowałem włączyć komputer startował i się wyłączał od razu dałem do Kliniki komputerowej do sprawdzenia oni wykazali błędy że to wina procesora dobra. Na płycie głównej przy włączeniu wyświetla się CPU_LED na czerwono. Nawiązałem kontakt z serwisem Intela i dostałem nowy procesor ale moim oczom po włożeniu ukazał się ten sam widok oddałem ponownie do kliniki i czekam na inną płytę zamówiona przeze mnie. Ale problem jest taki Że asus nie ma pomocy technicznej do swoich płyt dzwoniłem już wszędzie gdzie możliwe o pomoc tony email telefonów nawet do Czech, Norwegii i u mnie tu nie maja do płyt głównych to po co je produkują. Ma ktoś jakiś pomysł jak dać ja na gwarancji kupiłem zestaw w lutym ale lipa bo cały zestaw zamówiony jest z USA mniejsza z tym mam gwarancje globalną ale nie mogę nic z nią zrobić bo asus nie ma wsparcia dla płyt głównych :((((((  Jakieś pomysły ??

post-212682-0-41285500-1409392738_thumb.png

Edytowane przez smoczakrew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...