kickthecan Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem w zasadzie skracającym mnie w kolanach. Próbuję nakłonić syntezator (plug and play) do współpracy z moim notebookiem, ale cały czasy urządzenie zostaje podłączane i odłączane, a przynajmniej takie komunikaty są wyświetlane. Urządzenie, o którym mówię ma kilka trybów, jednym z nich jest tryb dysku, służący do transportowania plików, projektów etc., jednak włączenie go wcale nie polepsza sprawy. Dodam, że syntezator współpracuje bez zająknięcia z innymi komputerami. Ok, wróżę, że wróżek tutaj nie ma dlatego postaram się oszczędzić komukolwiek trochę czasu i ustalić, czego już próbowałem. - przywracania systemu (win 7) - reinstalacji systemu - instalacji nowego systemu (win 8.1) - zdrowej żonglerki sterownikami - SuperSterownik + SlimDrivers - wyłączenia ustawienia selektywnego wstrzymywania USB w "Opcje zasilania" Po kilku dniach poszukiwań, prawie ze łzami w oczach znalazłem na jakiejś anglojęzycznej stronie odnośnik do tego poradnika microsoftu: Baterie niektórych urządzeń USB nie są ładowane w systemie Windows 8.1 Zastosowanie go przez osoby z podobnymi do moich symptomami miało rozwiązać problem mimo trochę odmiennej natury problemu i faktu, że syntezator, z którym jest problem jest normalnie ładowany. Nie jestem jednak w stanie tego zrobić bo nie wiem, jak urządzenie zlokalizować na liście urządzeń interfejsu HID (punkt 4). Jeszcze przy próbach na windowsie 7 (którego porzuciłem ze względu na brak aktualnych sterowników do mojej płyty głównej) skorzystałem z pomocy tego poradnika CLICK, oczywiście bezskutecznie. Chciałem ponowić próbę już na windowsie 8.1, ale okazuje się, że Microsoft zmienił lokalizację pliku infcache.1, którego usunięcie jest jednym z niezbędnych do naprawy kroków. Podsumowując, pilnie potrzebuję pomocy, może na początek jakiegoś narzędzia do diagnostyki portów USB? Bardzo proszę o pomoc, za rozwiązanie problemu na pewno się odwdzięczę, oczywiście w granicach rozsądku. Pozdrawiam serdecznie Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez kickthecan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ja ci dam dwie rady bo miałem kiedyś podobne objawy. 1. Sprawdź na innym porcie, nie wpinasz czasem pod USB 3.0? 2. Podłączaj porządnym przewodem z dławikiem. U mnie np. Novation LaunchPad za tandetnym przewodzie ciągle rozłącza. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickthecan Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tyle zjedzonego czasu, a problem rozwiązał inny przewód. Dzięki za pomoc @szpachla2! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...