Skocz do zawartości
Gosu

ASUS Xonar U7 VS Creative X-Fi Xtreme Music

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest z dźwiękówkami na USB? Bo mam Creative X-Fi Xtreme Music (OEM Platinium) i do SLI (jak pożyczam kartę drugą od kumpla) muszę ją wyjmować, nie mieści się kiedy jest druga karta .No a Realtek ALC 892 którego mam na płycie głównej, ma zbyt słabą jakość dźwięku.


 

albo

 


 

Albo czegoś innego jeszcze. Jak to jest z jakością dźwięku z tych zewnętrznych kart? Bo przyznam że w tej kwestii nie mam wiedzy ani doświadczenia. Odczuję jakąś zauważalną różnicę na korzyść/nie korzyść obecnej karty?

A że przymierzam się do zakupu drugiej karty do SLI (poczekam aż się wyklaruje sytuacja z cenami po premierze kart 8xx) to od razu bym sobie wcześniej zrobił miejsce na płycie ;-)

 

Na kartę chcę przeznaczyć tak do 400 zł, zależy mi na jak najlepszej jakości dźwięku w grach, filmach i muzyce. Słuchawki Senki HD 380 PRO, głośniki Geniusy 5.1 SW HF 5000

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak samo jak z tymi na pcie - interface nie ma znaczenia.

Jak kupisz dobrą i lepszą od obecnej będzie lepiej.

 

Ten X-Fi Music z tych porządnych, myślę że Xonar nie będzie gorszy. Audiotraka nie słuchałem.

 

Sam przesiadłem się na HiFiMan 101. Żeby nie było że wszędzie wszystkim ją wciskam ale na prawdę gra świetnie w stosunku do ceny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zamówiłem ASUSA Xonara Phoebusa Solo, sprzedaję też swoje chłodzenie bo dorwałem Swiftecha HD220 :D Także się zmieści karta na luzie w górnym zlocie, wcześniej zapinka od radiatora przeszkadzała :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość