Skocz do zawartości
andrew777

Unreal Tournament

Rekomendowane odpowiedzi

Miło widzieć znów harcore'ową, klasyczną strzelankę. Mam dosyć kołysania się postaci przy biegu, chwilowego "paraliżu" po zeskoku z 2-óch metrów, serii strzałów powodującej coraz większą niecelność itp... Widać też, że ruch bardziej przypomina pierwsze UT, niż UT3. Ale modele RL, snajperki, link-guna i bio-guna to katastrofa - bardziej futurystycznie się nie dało? Mogliby wrócić do starego wyglądu broni...

 

Ogólnie jestem pozytywnej myśli i widać, że projekt się rozwija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło widzieć znów harcore'ową, klasyczną strzelankę. Mam dosyć kołysania się postaci przy biegu, chwilowego "paraliżu" po zeskoku z 2-óch metrów, serii strzałów powodującej coraz większą niecelność itp... Widać też, że ruch bardziej przypomina pierwsze UT, niż UT3. Ale modele RL, snajperki, link-guna i bio-guna to katastrofa - bardziej futurystycznie się nie dało? Mogliby wrócić do starego wyglądu broni...

 

Ogólnie jestem pozytywnej myśli i widać, że projekt się rozwija.

 

Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyną osobą niezadowoloną z tego w jakim kierunku poszły strzelanki. ;-)

Ah te stare dobre czasy SoF2 i quake'ów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja bym sobie pogral w takie MoHa na tym silniku :D Nie wiem dlaczego ale po rozegraniu kilku gier (mimo, ze nie jestem fanem Q3 czy UT) mam wrazenie jakbym ogladal silnik Q3 z mega wypasna grafika. Czuc ten stary styl co bardzo mi sie podoba. Sama alpha przy tym jak chodzi i wyglada robi na mnie mega wrazenie. Juz jestem ciekaw jak bede wygladac wszystkie mapy z odpicowanymi teksturami.

Edytowane przez Buziak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz nie obrażać tego UT? :P

Alez ja go wcale nie obrazam :) Zadnych poszerzajacych sie celownikow, zlaman nog itp. Chodzilo mi przede wszystkim o czucie postaci, ktore przypomina mi czasy Q3 engine ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz nie obrażać tego UT? :P

 

To by akurat był komplement :)

 

Ja osobiście nie jestem fanem movementu z unreala, no ale i tak trzymam kciuki za arena fps 1v1 które może się przyjąć. Brakuje takich gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj. Obie gry są dobre wg mnie. Sporo czasu spędziłem przy Q3. Miałem własny klan nawet. Piękne czasy, które już nie wrócą.

 

Widzieli?:

 

http://cgcloud.pro/virtual-tur/#

 

 

Demko do pobrania na UE4. Powiem szczerze że jestem pod wrażeniem.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem :) Zależy jak na to patrzeć, czy z perspektywy fanboya, to wtedy ja powiem że team fortress classic to najlepszy fps na świecie, bo grałem to lata.

 

Jeżeli chodzi o zasady, całą scenę esportową jaka powstała, to quake nie ma sobie równych, od tego się wszystko zaczęło, i najdłużej przetrwał na liczących się turniejach. Zaznaczam, mówię tutaj o 1v1 duel.

1v1 to nie jest tylko kwestia map, chociaż w dużym stopniu to prawda. Liczy się cały balans gry, dynamika, jest więcej czynników które decydują o dobrej platformie 1v1.

Mnie jak mówiłem w ut nie podchodzi movement, nie ma takiego momentu "do przodu" jak w quakeu czy np. painkillerze. Inny silnik, inne zasady, jednym pasują innym nie.

 

Z tego co czytałem, jest szansa że zmienią tą fizykę poruszania, bo jest po prostu za mała rzesza fanboyów oldchoolowego ut, i za dużo ludzi z quakea i innych fps o podobnej fizyce, którzy nie mogą przetrawić tego. Wygra rachunek ekonomiczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quake i Painkiller opierają się na speedjumpie, UT wolał wykorzystwać strafe'ing (nie pamiętam, kiedy ostatnio biegłem w nim nie-po skosie :P). A mapy 1v1 niektóre miał doskonałe, mechaniką też był do tego świetny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż dziś ściągnę i zobaczę

Grafa mnie nie interesuje, i tak zaraz all low i off+ brightness max:D bo w takich tytułach grafiki się nie podziwia:D

Dla mnie mimo iż dłużej grałem w UT99, które do dziś odpalam raz na jakiś czas by złoić boty na Decku;), lepiej wypada Quake....może to kwestia Quake Live który jakby nie patrzyć wciąż żyje

 

Edita:

Pobrałem, pograłem

Masakra:D:D:D

Tyle wystarczy:)

Jest kilka rozwiązań dla noobów (znacznik skąd strzelają do ciebie, podświetlenie głowy przy celowaniu ze snajpy itd itd)

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie. Czuć ducha starego UT. Grywalność pierwsza klasa. Grafika nawet niezła, ale podejrzewanm że może być lepsza patrząc na to demo co udostępniłem.  Chociaż jak to bywa dema i prezentacje nie zawsze się równają z grami, które ostatecznie wyglądają słabiej. Pamiętam pierwsze filmiki UE 3.0 i w grach wyglądało to już troszkę słabiej. W każdym razie silnik ma potencjał i pewnie sporo gier się na nim pojawi.  Zwłaszcza że jest darmowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden komplement, Quake się nawet do UT nie umywa. A 1v1 to nie kwestia gry, a raczej mapy. :P

kwestia upodobań , ja mam odmienne zdanie w tym temacie ale w UT też lubię pograć.

Z tej strony można pobrać aplikację za której pomocą można  ściągnąć wersja Pre-Alpha UT..

 

w UT marke jest jeszcze jedna mapa oteksturowana.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...