Skocz do zawartości
ath

Armored Warfare - WoT w czasach współczesnych

Rekomendowane odpowiedzi

Gdybyśmy jeszcze mieli jakieś swoje konstrukcje .

 

PL-01 to jak na razie jedyny od dłuższego czasu projekt wozu w dużem mierze polskiego .

 

Reszta bazuje na ruskim sprzęcie - T55AM czy Twardy etc.

 

Chyba że sięgać po wozy z czasów WWII i 20-lecia między wojennego , ale tego w AW nie będzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra rzeczywiście ma potencjał.

 

Mechanika  pojazdu, system kolizji wszystko jest ok.

Mapki są świetne mnóstwo wolnych przestrzeni. Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, że byłem w kropce, bo rzuciło mnie 2t+ na mapie typu klasztor  i musiałbym walczyć twarzą w twarz bez możliwości objechania.

AW daje mnóstwo możliwości do rozjazdu i nie byłem nigdy skrępowany z tego powodu . Mała liczba graczy skutkuje drobnymi zawirowaniami MM, ale to również nie jest problem nawet jeśli rzuci nas 2t+ można sporo ugrać trzeba sporo uważać, jednak nie ma się czego bać (jeszcze) nie ma żadnego UFO typu ISU-152/IS-6, który dla niższych tierów byłby terminatorem nie do ruszenia.Nie spotkałem sytuacji gdy "invisible TD from WOT" skończył mnie bez wyświetlenia raz strzelisz  w oponenta w odległości 200m licz się z tym że się zapalisz (dowódca ma żarówkę od początku co umożliwia walkę na równych prawach z starym wyjadaczem). Krzaki nie dają takiego boosta do cammo.

Gąsienice rzadko spadają przypadkowo - jak w nie celujesz ok padają, ale nie ma sytuacji gdy zbierze strzał zamiast kadłuba. Deweloper wywiązał się z zapowiedzi dynamicznej walki szczególnie podoba mi się to ,że w LT mamy potężnego kopa rozpędzamy się do połowy prędkości maksymalnej, która umożliwia przeżyć niezłe tarapaty.

 

 

Dużo jest jeszcze do zoptymalizowania i gra mocno daje w kość wszystkim komponentom. Bez procesora e8400 + ~Hd5850 nie radzę się nakręcać na CBT. Mój procesor  (nie)zapewnia płynności na low w 1280x1024 (śr fps 35 na większości map). Grafika na takich ustawieniach nie jest zbyt ładna. Właściciele okularów (około 1 dioptrii) mogą sobie zobrazować to oglądając filmiki z gry bez okularów. Tym bardziej leniwym zalecam włączenie filmu w rozdzielczości 360p na full screenie. Uparci ( np. ja) mogą próbować w to grać jednak radzę poczekać na lepszą optymalizację lub odświeżyć własnego "staruszka". Warte jest to świeczki ponieważ już zmiana tekstur na medium sprawia dużą różnicę wizualną i wygląda to całkiem ładnie ( jednak fps średni 25 - nawet ja już nie daję na tym grać).

Myślę że właściciel mocniejszych sprzętów będą usatysfakcjonowani z oprawy graficznej gry.

 

 

Tymczasowa ocena to 7,5/10 Jak na CBT jest dobrze taki dynamiczniejszy, ładniejszy, przyjemniejszy WOT. Nie grałem zbyt dużo, więc jeszcze nie dostrzegłem pewnych bugów i sztuczek które zaburzałby balans dlatego nie chcę mówić ostatniego słowa . Jednak pierwsze wrażenie: "Dobrze jest tak trzymać".

Trochę jeszcze pogram i skonfrontuję za pewien czas z obecnymi odczuciami, więc do zobaczenia na polu bitwy.

 

 

(Jeśli ktoś chciałby czegoś się dowiedzieć na temat AW CBT to służę pomocą)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w test 3 - http://aw.my.com/us/news/general/introducing-early-access-test-3


btw

 

"Ruskje ope" tak jak w wot. :>

 

ARgJPN7h.jpg

 

Bohaterem był - http://aw.my.com/us/news/general/vehicles-focus-t-62

 

---

 

Na g2a.com można kupić kluczyk za 20zł jakby ktoś chciał już pograć nie kupując zestawów startowych w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kod do AW mam nadzieję, że działa (z francuskiej strony). Nie wrzucam tutaj, aby ktoś obcy nie wykorzystał. Jedyne wymagania, aby osoba zgłaszająca się po kod miała conajmniej kilkadziesiąt postów. Kontakt PW.

 

Edit: W sumie na stronie jest jeszcze 100 więc może ktoś się załapie (wystarczy tylko się zarejestrować). http://game-guide.fr/cle-beta-armored-warfare

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby wszytko fajnie, wszystko ok, ale zabrako dla mnie tego "bagna" które wciąnełoby mne i sprawiło żebym został. Grałem bardziej z świadomością że jak już mam dostęp to trzeba odwdzięczyć deweloperowi i zagrać te kilkadziesiąt bitew. No coż za tydzień dwa spróbję znowu - w końcu do WOT potrzebowałem 3 razy podchodzić żeby zostać na kilkaset bitew :D .

 

 

Można odznaczyć chomikowanie plików przez my.com i wtedy ubywa kilka GB.

 

Ktoś się już przejecha na cwaniactwie graczy ( skill na zmianę pocisków, dwa sloty pocisków tego amego typu AP-AP cos jedszcze i np. wrogi Leoś strzelał co ~2s) może to już naprawili, ale może coś nowego brać grająca odnazła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Armored Warfare – publiczne testy 24-25 września Szykując się do wejścia w fazę otwartej bety, studio Obsidian Entertainment zamierza przeprowadzić publiczne testy obciążeniowe gry Armored Warfare. Odbędą się one w dniach 24-25 września i będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych, bez żadnych obostrzeń. Trzeba jednak pamiętać, że celem tych testów jest wpuszczenie na serwery tylu ludzi, ilu się da, by sprawdzić wytrzymałość infrastruktury, więc może być trudno o komfortową zabawę. Kto jest zainteresowany, jeszcze dziś będzie mógł pobrać klienta gry na dysk.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94177

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...